Nee, ik gaf daar altijd diksap en dan om 23u die fles van 150. De diksap heb ik er nu afgehaald en de fles van 23u naar voren geschoven. Janne: als Eva genoeg plasluiers heeft en ze doet het daar goed op, dan is dat haar ritme en is ze dat waarschijnlijk gewoon gewent. Prima dan toch?
Ik ratelde mijn schema op bij het CB en dat was een prima schema.. 8 uur 150 cc 10 uur fruit 12 uur fles 150 cc en brood tussendoortje 18 uur groente 20 uur papfles 150 cc Welke fles zouden jullie eraf halen? Die laatste? En dan 's ochtends een papfles geven na een lange nacht?
Waarom wil je er een fles af? Ik heb de avondpapfles omgedraaid met de ochtendmelkfles. Gerodi krijgt 's ochtends zelfs nog 180 Mijn schema is: 09.30 papfles 180 11.30 fruit dan naar bed en als ie wakker wordt brood met fles 150 18.30/19.00 avondeten en joghurt Even tv kijken/ bij papa zitten etc en dan omkleden/ wassen en dan fles 150 en hup naar bed
Omdat ie teveel krijgt denk ik.. Hij drinkt wel alles op. En er komt toch een moment dat je de flessen helemaal gaat afbouwen. Daarom d8 ik 'waarom er nu niet alvast 1 afhalen'. Maar hij doet het er goed op.. dus laat ik het maar zo.. (onzekere muts )
ik moest ook de laatste weg laten maar heb het dus niet gedaan die dronk ze altijd goed dus heb de middag eraf gelaten hier ons schema kan je vergelijken: 9.00 fles 150cc en broodje met alleen boter 11.00 fruit met een beetje water 13.00/30 broodje met boter en beleg en water evt. wat fruit.. slapen 15.30 soepstengel/koekje met 100 gr yoghurt/griekse yoghurt/kwark 17.30 avondeten vlees groente aardappel met als drinken water gevolgd door een danoontje 19.00 fles 200cc slapen voor de nacht..
Ben ff hier ingehaakt, want ik vond het wel errug veel blz om terug te lezen! Ehm, ik ben ook nog zo gek hoor! Noa krijgt nog steeds een papfles om 23.00 uur. Is ook de enige fles die ze zonder problemen drinkt, dus ik hou hem er voorlopig ook gewoon nog in!
Ok, ik gooi mijn schema er ook nog ff tegenaan: 630 fles 180 en een boterham (is 180 veel? ze is boos als tie op is...) 930 fruit, vaak met een rijstewafel, slokje diksap als ze dorst heeft 1200 fles 150 en 1,5-2 boterhammen 1430 thee en rijstewafel ofzoiets 1600 fles 150 1700 avondeten Als ik die fles van 1600 kan rekken, dan krijgt ze na het avondeten die fles, maar meestal wil ze hem al. Ze plast er goed op, dus zit wel goed denk ik! Oh ken je dat, zo onwijs GEEN zin in wat je MOET doen? Ik zit echt mezelf in de weg haha.
Gerodi drinkt eigenlijk alleen zn melkflessen nu. Tussendoor diksap heeft ie niet zoveel mee. Ik drink meer dan 3x p/d dus laat het nog maar even zo. Ga eerst alles afbouwen. Ochtendpapfles van 180 terug naar 150 etc. Maar niet in 1x gelijk een hele fles eraf. Ok, Gerodi wordt waarschijnlijk dus wel 3.10m door zn moeder
@ikheid hier is het schema 09.00 fles 210 gewone melk met broodje 11.00 stukje fruit of fruitpapje.. 12.30 ong.. broodje en een fles a 150 cc 15.00 tussendoortje.. 17.00/17.30 eten groente met aardappels. daarna even spelen met papa knuffelen met mama en dan flesje a 100 cc melk.. dus zit op de 460 soms krijgt ze s'avonds meer omdat ze dan komt. maar volgens cb was dat prima.. moesten de papfles weg laten maar aangezien ze er maar af en toe voor komt vind ik het prima dat ze hem dan wel krijgt..
Vergeet te zeggen: vind het leuk om jullie schema's weer eens te zien, hoe het nu is, want is alweer een tijdje terug en ik merk zelf dat nu Eva aan de fles is het me ook meer zegt dan toen ik nog bv gaf.
mocht je je nog bedenken waarom bouw je dan niet rustig af met bijvoorbeeld! de middagfles een week terugbrengen naar 90+3 en dan de week erna 60+2 dan laat je het hem zelf regelen als die aangeeft meer te willen dan wacht je met verder afbouwen heb ik hier ook op die manier gedaan is misschien een optie als je je nog bedenkt
Caro: ik had een paar blz terug mn verontschuldigingen aangeboden dat ik dat lodger doekje vergeten was naar de meeting.... Dus als je even je edras pb/ sms't dan stuur ik 'm naar je op!
Jeetje wat een dag zeg! Voor het eerst vandaag dag ik even rustig zit! Hard gewerkt (oké, wel zittend, dus eigenlijk is het voorstaande niet helemaal waar, maar werken tel ik niet mee als even rustig zitten) en toen snel de kids opgehaald bij mijn ouders. Normaal eten we bij hun, maar mijn vader was niet lekker, dus zouden we thuis eten. Manlief moest op zijn werk blijven voor een bijeenkomst vanavond, dus die at ook net thuis. En mijn moeder belde gistermiddag net nadat ik de boodschappen had gedaan dat we niet mee konden eten, dus had er niks voor in huis gehaald. Dus moest nog even wat te eten regelen. Snel naar de winkels gesjeesd met twee vermoeide kids. Heb maar gewoon brood, ham en kaas gehaald om lekker tosti's te maken. Maar tegen de tijd dat ik thuis was, was het dus al bijna half 7. Snel gegeten, Noa eten gegeven, flesje erachter aan en op bed gelegd. Toen Lukas omgekleed en op bed gelegd. Toen de babyfoon naar de buren gebracht en de auto naar onze monteur gebracht (woont een straat verder) zodat hij hem morgen mee kan nemen naar de garage. Teruggelopen en de babyfoon weer opgehaald. Gelukkig waren de kids niet wakker geworden. Toen de boel thuis opgeruimd, school/werk/crechetassen uitgepakt. Vaatwasser uit- en ingeruimd, was in de wasmachine gedaan en toen was het alweer half 9! Heb nu Wie is de Mol op pauze staan, dus plof zo lekker op de bank met een kop thee om die te kijken. Oja, was gisteravond en vannacht echt nog beroerd. Spugen en diarree. Maar vanochtend was er gewoon niks meer aan de hand! Raar hoor!
@CM, jeetje zeg wat een dag heb jij gehad lekker rustig aan vanavond! fijn dat je je wat beter voelt!!
Oh, dat geeft niet hoor! Ik had het nog snel aan Mermaid gevraagd, want ik wist dat zij hem ook mee zou nemen en ik wist eigenlijk niet meer wie het nou ook had gezegd. Van Ka had ik hem ook gehad. Ik heb er nu dus drie. Als je het niet erg vind om hem op te sturen vind ik dat wel fijn, want dan laat ik er ook één op de creche liggen met d'r speentje. Die raakt ze daar namelijk ook om de haverklap kwijt in bed. Ik PB je mijn adres wel even. Mermaid en Ka, jullie ook nog bedankt. Ben er echt blij mee. HOef nu niet meer als een malle dat ding in elke was te gooien die ik draai. Of 's nachts tig keer eruit als ze hem kwijt is omdat dat ding dus nog niet gewassen is.