Hahaha, je erg toch, dat ik me erop verheug als ik denk (met de nadruk op denk, soms loopt het tóch anders) dat ik op tijd naar huis kan . Nou ja, volgende week maandag hebben ze 's middags aandeelhoudersvergadering, dus kan ik op tijd weg, dinsdag moet ie zijn auto ophalen bij de garage = op tijd naar huis en vrijdag staat 's middags in de agenda "geen afspraken", dus dat betekent vast ook op tijd naar huis . En de week daarna is hij met vakantie.
hahahahaa jij kent mijn hond nog niet, als ik hem op de wc doe dan moet ik de deur zelfs van buiten op slot doen want hij krijgt elke deur open zelfs als de klink andersom staat... en wat betreft de wc hij steekt zijn neus eronder en met zijn kop duwt ie hem dan gewoon omhoog.. leuk een hond die trucjes kan maar soms zou het makkelijker zijn als ie het niet kan
Pamsie GEFELICITEERD meid!! Surf ach jee balen dat Kasper ziek is.... Nonnie trendsetter haha TM lastig zeg allemaal Caro hopelijk helpt de soda, anders zou ik idd ook een andere matras kopen....balen! Mermaid lekker dat je gewoon op tijd naar huis kan! Zeker op vrijdag wel zo fijn! haha zoals jij de agenda van E. analyseert deden wij op mijn werk ook altijd met mijn baas...."oh hij moet om 17.00 uur in amsterdam zijn, joepie, dan moet ie uiterlijk om 16.00 uur weg, kunnen we allemaal netjes om 16.30 weg oh en vrijdag is ie de hele dag vrij, jiehoe, rust" haha. Hier is manlief naar de kapper en Irem ligt in bed....we doen een nieuw experiment, ze is nu vanaf 8.00 tot 13.00 wakker gebleven (viel me mee dat het goed ging), kijken of ze dan niet gewoon 1 keer wat langer wil slapen ipv 2 keer een half uur....zal wel niet lukken maar goed dan weten we dat ook weer.
@ Eylem: LOL , ja ik bestudeer zijn agenda altijd nauwkeurig. @ LadyZ: Spannend!! @ Pamsie: Helemaal vergeten: HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
@LZ, spannend zeg afwachten dan maar!! @eylem, hier ook maar 1 lang slaapje van 13.00 tot 15.00 hoop dat het lukt zou wel fijn zijn voor zowel jou als irem!! @hier, alyss in bed, keuken opruimen, wasje opvouwen en ik moet er eentje wassen dus heb manlief net van zijn werkkleren ontdaan
@lz: spannend meid! maar wie weet wat er daarvoor nog allemaal kan gebeuren?? of gaan jullie je er tot die tijd nog niet mee bezighouden?
LZ spannend meis!! Hier werd Irem stipt na een half uur wakker maar goed, ik weet zeker dat ze nog niet uitgeslapen kon zijn, heb haar in bed laten liggen en ben er niet naartoe gegaan en het is nu weer stil....nu hopen dat ze nog eventjes doorslaapt
@Mermaid bijna weekend!! @ Lz spannend meis!! @ Nonnie goed bezig! @ Eylem hopen dat ze nog ff doortukt.. @ hier zo was 2 is gedraaid manlief hangt hem op net ff 3 kwartier gespeeld op laetitia dr kamer vond ze helemaal leuk nu ff proberen te slapen...
We zien wel wat er tot die tijd gebeurd. En moet ook kijken hoe het uitkomt. ALS ik in april mag starten, dan is de kans groot dat ik rond Gerodi zn verjaardag misschien niet zo lekker uitkom en dan wil ik het een maand uitstellen. Word ik in 2012 misschien wel een ECHTE aprilmama
zo heb net twee deryan travelcots besteld voor de vakantie... joepie! lichtgewicht, dus ook handig als we met de kindjes naar mn broer gaan (die woont op 4-hoog zonder lift) en tot nu sjouwde we met dat loeizware campingbed... en deze bedjes zijn 3 kg!
maar lz om in april 2012 uitgerekend te zijn, heb je nog wel wat maandjes te gaan, toch? dan hoef je pas in juli zwanger te worden... mag je trouwens ivf elke maand doen, of zit daar verplichte wachtmaanden tussen?
Geen idee...? Ik heb maar 1 poging gehad, maar denk dat er steeds een maand tussen moet zitten, dus dan zijn we zo in juli Fijn van de lichtgewichtbedjes! Ik vind die maxi cosi ook zo zwaar, maar 2 kinderen + bed is helemaal niet te tillen....... Mermaid: nog 3 uur!!!!! Eylem: slaapt ze nog?
@lz: ja als er inderdaad een maand tussen moet, dan ben je zo in juli.. maar jullie hebben vast weer maar 1x nodig! het zijn supercryootjes!
@LZ, had alyss beter niet tegenover gerodi kunnen zetten bij de meeting, ze is al een kwartier aan het WAPPEREN!!!!!!!!!!!!!!!!