laetitia is net weer wakker.. dus die heeft lekker geslapen.. ik kan mezelf nergens meer toe zetten haha heb echt geen zin meer
Jayden heeft vanaf 10.30 uur niet meer geslapen.. hij is über-vrolijk. Hij zit nu aan een koekje met sap.
Ja... en raar Jayden hoest toch ook heel veel? Heb jij hoestdrank? Gerodi hoest ook ineens veel meer, vind het zo zielig..
@LZ, ja is ook niets mis mee maar ze was zo druk bezig en het enige waar ik aan dacht was gerodi @hoestdrank, hier druppels van VSM maar heb het maar 1x gebruikt @lau, lekker niets doen kan ook een keertje geen kwaad.. @hier, alyss heeft maar een half uur geslapen ligt nu vrolijk in de box mijn vent daarentegen slaapt al een uur op de bank dus wakker worden tijd hahaha, nu even boodschapjes halen, was is al opgehangen, vaatwasser is al weer klaar, vanavond lekker mexicaanse bonenschotel eten met rijst en gehakt maar twijfel nog of ik alyss mee laten eten, in princiepe eet ze alles mee maar de mexicaanse bonenschotel komt uit een pakje van hak dus ja zal wel zout in zitten en er zitten uiteraard ook bruine bonen in en die heeft ze nog nooit vers gehad ( twijfel,twijfel ) weet zeker dat ze het opeet maar twijfel of het wel goed is voor der???
Hoi dames!! Ik val vanaf hier weer in hoor volgens mij is het gezellig druk ofniet? Wil wel even Pamsie feliciteren! En LZ, las een afspraak 24 maart?? Spannend zeg!
Nee dat is het, Gerodi is van dezelfde eisprong als de cryo's in de vriezer. Ik ben bij deze poging voor bijv de combinatietest ook gewoon 32 ipv 34 of 35 whahahahahaha. Back to the future!
Die Alyssa! Haha! Ik persoonlijk zou met die Mexicaanse schotel w8en.. maar dat vind ik. LZ: tja en zie dat maar eens uit te leggen