Ik ga de hondjes uitlaten en laatste fles doen (ssssssstttt niet tegen het cb zeggen, anders krijg ik weer op mn kop....) Truste!!!
Nuuu nog een fles??? en ik vond Gerodi al zo dik haha grapje, je hebt een heerlijk kind! Wat een knap mannetje! En Justin van Mirjam trouwens ook.. Wat die mensen bij het CB bezielt?? Zeg maar dat je wat aan Gerodi's gewicht zal doen als hun wat aan hun ogen doen @Ikheid, zwaai zwaai terug! @Ka en Nonnie, echt super leuke foto's!! Je ziet gewoon hoe Yes Jullie meiden aanvalt Laten we nog een keer duidelijk maken dat hij dat echt, echt niet van mij heeft! hahaha @Maar de helft gesproken, dat gevoel had ik ook! Ik dacht thuis, jeej nu heb ik wel een gezicht bij de meeste, maar ik heb nog lang niet iedereen gesproken! Reden om nog maar een keer gezellig samen te komen Slaap lekker, alle meiden die naar bed zijn gegaan! En waarschijnlijk tot morgen
jeeeee deel 9!!! jeetje zeg, gewoon 25 pagina's verder Wow wat een leuke foto's jammer dat ik moest werken volgende keer beter hahaha moest wel erg lachen om het feit dat Yestin iedereen aanrand hihi! Verder wel gelezen maar niet veel onthouden ben moe en ga zo slapen aangezien ik morgen weer om 7 uur moet beginnen trusten!
Een nachtje in de melk laten weken. Werkt in ieder geval wel bij inktvlekken, dus je kunt het proberen. Succes!
Ik ga even de foto's die ik vanmiddag gemaakt heb, in een album op mn profiel zetten.. Verwacht er niet teveel van, ik vind de foto's niet echt mooi (met flits waren ze overbelicht en een fletse kleur, en zonder waren ze bewogen ) Maar ik zet ze er voor de zekerheid even in En dan duik ik mn bedje in! Hoop dat vriendlief zo thuis komt Slaap lekker meiden! XXX
Lotte net getempd 40.5 graden koorts en ze heeft gekotst. morgen krijgen jullie weer een update! ze zit nu met papa in bad
@mirjam, zozo je bent er vroeg bij???? @pams, oh neee, hoe is het nu met je mopje??? @chloe, het is yestin vergeven @hier, lekker nachtje gehad, alyss werd wel om 5 uur wakker maar ben is er uit gegaan voor haar tutje en toen sliep ze verder tot kwart over 8 dus best vroeg voor haar doen.. ze zitten nu met zijn tweetjes tekenfilmpjes te kijken zooooo schattig en maar brabbelen die alyss... ga zo even een flesje maken kijken of ze weer warme melk wil..
jee deel negen alweer.. Even snel doorgebladerd.. Foto`s bekeken. Ziet er leuk uit ! Verder nu even weinig tijd. Misschien vanmiddag nog even. Wij gaan nu even lekker uitgebreid ontbijten en dan straks bij Sanne haar ochtend slaapje ook nog even terug ons bedje in.. we hebben heerlijk NIETS te doen van daag.. !
Goedemorgen dames, Even de foto's van chloe bekeken...kan 1 iemand even niet plaatsen op de foto's Degene met wit/grijze strepen trui aan? Arme lotte! hopelijk is ze vandaag wat beter!! Hier redelijk geslapen....heb veel wakker gelegen door het snurken...snotteren en hoesten van mijn man....Maar vandaag geen plannen dus misschien tussendoor nog even dutje op bank doen.
@ pamsie he gedsie hoe is het nu? @ quschke hopen dat je vandaag een beetje bij kan slapen! @ Nonnie maar 1x eruit geweest lekker hoor! @ Chilleke werkse vandaag! @ Hyves heb dr 3 toegevoegd :d @kris lekker een dagje niks doen.. altijd lekker! @hier laetitia heeft al flesje en een broodje op was om half 9 wakker. verder goed geslapen :d
Goedemorgen! Gerodi werd vanmorgen wakker met snot all over the place. Hij had het lekker uitgesmeerd over zn gezicht..... Lotte ziek? ahhhh...hoe gaat ie nu? Nu even foto's van Chloe kijken!
Wat een leuke foto's bij Chloe! Nonnie lekker nachtje dus en is de fles opgegaan? LZ oh lekker zo'n snotgezichtje, ik had het vorige week, Irem is snipverkouden en ik pakte haar uit bed, nieste ze precies in mijn decollete haha vol met snot, heerlijk! Pamsie hoe is het met Lotte? Hier een beetje dramanacht, Irem werd om 5.00 uur wakker, toen 5.30, 5.45, 6.00, 6.15....pfff. normaal huilt ze even en dan slaapt ze minimaal weer een uur verder maar nu? Denk dat ze in de veronderstelling was dat het al ochtend was . Om 7.00 uur heb ik haar bij ons gelegd, wat laten drinken en toen heeft ze gelukkig nog een uurtje geslapen. Maar ik ben wel gaar. Ga niet veel doen vandaag