APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chloe: lief!

Franka: hè gatsie, dat is voorbij gevlogen..

Jewe: herinneringenoplinnen.nl

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat maakt het echt heel naar om weer te gaan werken volgens mij..
    Ik vond het al verschrikkelijk om weer aan het werk te moeten en ik geniet echt heeeeel erg van mijn werk!

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka: mijn cyclus is weer helemaal zoals ie was :D
    Moet as maandag ongi worden/niet ;).

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @chloe: ja dat is echt niet leuk...zou zo graag met plezier naar mijn werk gaan...maar dat is hier echt niet het geval en het frustreert me enorm dat ik niets anders kan vnden!!

@akoya: ooooh spannend dus!! Heb je zelf al een voorgevoel?

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik verveel me een beetje, en wat ga ik dan altijd doen?!?!

Juist, alle online kledingwinkels af gaan.. En mijn winkelmandje zit nu al bomvol, maar ik weet toch dat ik hem straks weg zal klikken zonder te bestellen, want de december maand was al duur genoeg ;)
    Maar het zijn zulke leuke dingen!!!! Aaarghh ik martel mezelf gewoon ;)

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Spannend!!! :D

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte van G.uusje! Echt gek dat ze nu lekker naast me op de bank ligt te slapen...I'm in love!

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Blleghh verschrikkelijk! Het lijkt me echt zwaar k*t als je niet met plezier naar je werk gaat :(

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @chloe: wel een hele leuke martelpraktjik! ( ik moet eerlijk toegeven dta ik dat nooit doe omdat ik kleren wil passe voor ik ze koop. wordt helemaal moe van alle H&M bestellingen die ik iedere keer volledig terug kan sturen omdat niets past, dan te groot, dan te klein zucht...)

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Zo leuk! Ik heb een fotoboek gemaakt van mijn zwangerschap en kijk daar zeker iedere week nog wel een keertje in.. Zo moeilijk om te geloven dat het Yestin was die in de dikke buik zat haha.. Mijn kleine draakje <3

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    oh spannend dan weer. In elk geval fijn dat alles weer normaal verloopt.

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Is het ook :( En dat zien ze op het werk natuurlijk ook wel aan me en dat maakt het dan ook weer extra confronterend...

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, he bah, dat is ook vervelend zeg! Hopelijk vindt je snel iets anders!

@ akoya, hopelijk voel je je morgen beter! En spannend bijna NOD!

@ kleintje, leuke foto van Mike! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over me zwangerschap!

@ chloe, oh, heel herkenbaar. Heb al tig keer Kleertjes.com leeggekocht maar toch maar niet!

Slaap lekker voor de vroege slapers onder ons!

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @chloe: ja heerlijk zo;n boek...heb er geen van tijdens mijn zwangerschap: volgens mij zelfs geen foto's waar ik met dikke buik op sta ( bij T.omas ) en bij G.uusje heeft vreindin buikfoto's gemaakt ( daar hangt er 1 van als canvas)...kijk nu wel regelmatig in boek van T,omas om te vergelijken met G.uusje op dezelfde leeftijd enzo..Merk dat ik van G.uusje minder foto's maak als van T.omas...Maar goed, toen had je natruulijk ook minder om handen...

heel verhaal haha

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja dat denk ik ook wel, dat je dan minder foto's maakt..
    Mijn vader fotografeert heel veel als hobby, en ik heb dan ook heel veel foto's van mezelf als baby.. Maar van mijn broertje en zusje zijn er al een stuk minder foto's..
    Je hebt het dan natuurlijk en drukker, en bij een eerste kindje is alles nog nieuw, dus wil je echt alles vastleggen, aldus mijn vader ;):p

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Irritant he! Haha ik ben nu voor mezelf aan het shoppen (nep shoppen, want ik koop het toch niet haha)
    Voor Yes heb ik in december net een hele lading besteld, aangezien meneer zo'n groeispurt had gemaakt dat ie driekwart van zijn kleren niet meer paste haha..

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja, dat klopt wel hoor. Wat G.uusje doet is voor haar wel nieuww, maar T.omas heeft het allemaal ook al gedaan. Hij zal tch altijd degen blijven die dingen als eerste doet....tenminste je doet de eerste ervaring op met hem G.uusje zal ook dingen doen die T.omas natuurlijk niet of anders heeft gedaan...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, wat lijkt me dat een verschrikkelijk vooruitzicht om te moeten werken op een plek waar je het niet naar je zin hebt. En je collega's daar heb je ook niks mee?
    Ik ben echt zo blij met mijn werk en mijn super lieve collega's. We zijn maar een klein groepje en heel hecht en zo gek als een deur allemaal.
    Wat voor werk doe je nu?

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @chloe: waren jullie nu ook met een brusje voor Yestin bezig?? heb het even niet meer scherp...je had het wel over rammelende eierstokken laatst :D

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat klinkt ook wel logisch ja.. Ik hoop dat ik in 2012 of 2013 erachter mag komen hoe dat is, met een tweede kindje :D:p

Deel Deze Pagina