APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ mirjam, whahaha, zit je d'r net over te whatsappen! Gezellig als je mee gaat!

@ eylem, ja, brownies bedoelde ik!:D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

ahaaaa nou die zijn echt TE lekker, goed idee om ze mee te nemen naar het werk dan hoef je ze niet alleen op te eten

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Niet werk, school (ouderraad). Maar dat maakt ook eigenlijk niet uit. Als ze maar lekker zijn! :D

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Weet je al wanneer jullie nasr dat huis kunnen gaan kijken?

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vanmiddag :) ga maar een lijstje maken van wat er allemaal moet gebeuren en dan even uitrekenen of het de moeite waard is denk ik...

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik ga meee!! we gaan naar een sushi restaurant waar je ook anders kunt eten dan alleen sushi
    tis zaterdag 3 maart om 17.00 in amersfoort

en 19 mei hebben we nog een mama meeting!

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ben even naar de dokter met N

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Eylem, huisje kijken..

Mirjam: ja zwanger! Dus een dikke posi-test gehad?
    Hoe reageerde vriendje?

Kleintje: wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd!

Caro: mjam, die muffins.. lekkurrr!

Jammer dat ik de 3e niet meekan zeg! Doen we de 19e dan ook een eet-date zonder kids?

Spikkel, there u are!

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag meiden!

Zo, vrije ochtend zit erop: T.omas ligt te slapen :D
    Natuurlijk wel net G.uusje wakker geworden, maar die ligt lekker te zwaaien met een doekje!

Net door mijn opa gebeld dat hij geld heeft gestort als nieuwjaarskado: lekker weer een meevaller!! Denk dat ik maar lekker een vakantie ( mei) van aan ga schaffen :D

@mirjam: mama-meeting, 3 maart, 17.00 bij A1 Plaza in Amersfoort: en natuurlijk ben je ook welkom!! Laat het me maar weten en dan geef ik nog een keer de aantallen door :D

@cm: lekker hoor dat N.oa zo lang uitslaapt!! en pannenkoeken, mmm! succes met het bakken vanavond!

@

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lovely: succes bij HA!

@eylem: veel plezier vanmiddag bij huisje kijken! hoop[ dat het iets is voor jullie!!

@19 mei: maakt me niet uit of dat met of zonder kids is....Als we met doen, dan is het misschien een idee om een picknick te doen in het park (allemaal iets lekkers meenemen) en dan kunnen de kids lekker spelen en ravotten!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Zo, en nu G.uusje een fles geven en mijn solli de deur uit doen...Duimen jullie mee meiden!!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Spannend Franka, wat is het voor functie? Ik duim!

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Akoya: Vriendlief is blij !! Het is wel wat eerder dan 'gepland' maar komt wel goed. Hoop echt zo dat ons huisje snel verkocht is :(
    En de auto is ook een probleem misschien. Maar een grotere auto hoeft niet zo duur te zijn. Maak me alleen echt druk om dat huis, wil het liefst voor september verhuisd zijn natuurlijk. Justin had al geen echte babykamer, en nu deze baby ook al niet :(

Franka: Waar heb je op gesolliciteerd ?? Ik zal voor je duimen! Ik kijk thuis even op het rooster van J., als hij op de kindjes kan passen ga ik mee. En dan kan ik carpoolen met CM ! :D

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    franka mssn is het voor akoya wel leuk als we de 19de ook zonder kids doen
    weet niet of anderen hier anders over denken

nou terug van de HA N moet weer terug naar de kno arts voor de keel amandelen
    formeel gezien kwam ze niet in aanmerking
    maar omdat ze groot zijn en ze nog steeds een eetprobleem heeft en nog vaak verkouden is stuurt de ha me toch door
    kan volgende week al terecht das dan fijn:)
    dus nu weer een week voorbereiden haah

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @solli: interne functie van beleidsmedewerker op P&O afdeling :D Dank voor het duimen!!

@mirjam: hoop ook dat jullei huisje snel verkocht iS! Mijn vader belde gisteren dat ze vrijdag voor de 1ste keer in anderhalf jaar tijd kijkers hebben: hoop zo dat het ook kopers zijn!! Leuk als je mee zou gaan!!

Wij hebben een citroen xsara picasso: die heeft 3 volwaardige stoelen als achterbank en een ruime achterbak en ook voor de stoelen op de grond kun je nog een hoop zooi kwijt: prima auto dus met 3 kids :D

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lovely: zoals ik al zei 19 mei, met of zonder kids maakt me helemaal niets uit: ik sluit me aan bij de meerderheid :D

nou, ben benieuwd wat de KNO atrs zegt dan...hier bij T.omas werd er niets aan gedaan in ieder geval, maar goed die is ook wel wat jonger natuurlijk...

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    keelamandelen doen ze formeel gezien pas als ze 3 jaar zijn geweest omdat je ze dan beter kan uitleggen dat ze moeten blijven drinken(mochten ze bij N der uit gaan krijg ik daar ook gewoon problemen mee )

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    3 maart staat in mijn agenda! Ik ga maandag roosteren voor maart dus kan ik die mooi vrij houden.

Eylem wat lekker dat I zo lang heeft uitgeslapen!
    Wat is er met je neefje? Dat heb ik denk ik gemist.
    Hoe was het bij het huis?

CM oeh N slaapt ook al zo lekker uit!

Am beterschap! Niet ziek worden hoor.

LM haha dat is een goede deal!
    Fijn dat je zo snel bij de kno-arts terecht kan.

Franka dat is een leuke meevaller!
    Waar heb je op gesolliciteerd?

E haar slapen lijkt wel steeds erger te worden. Ze wordt zo bang als we de kamer uit lopen en als ze wakker wordt dan krijgen we haar ook bijna niet meer in slaap omdat ze zo bang is. Echt zielig! We zijn 's avonds uren bezig om haar in slaap te krijgen en nu werd ze vannacht om 1.45 wakker en rond 5 uur sliep ze pas weer. Weet ook echt niet meer wat we nu moeten doen. We blijven nu maar op haar kamer totdat ze slaapt. Steeds even weg wil niet dan raakt ze helemaal in paniek. Als je niet in de buurt van haar bed staat krijst ze ook alles bij elkaar. Ze kijkt ook steeds of je er nog wel bent. :( We weten echt niet wat we er nu mee moeten. Aan de ene kant is erbij blijven niet wat. Dan bevestig je misschien dat het wel eng is en went ze aan slapen als je op de kamer bent. Dan moet je dat straks weer afwennen. Aan de andere kant werkt steeds even weg ook niet, omdat ze dan helemaal in paniek raakt... Iemand ervaring of tips?

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    of met zijn 3en aangezien we allemaal uit de zelfde hoek komen

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka wat een gave functie!! Klinkt erg leuk! Wat houdt het precies in bij jullie?

Mirjam leuk als je mee kan!

Met of zonder kids de 19e. Vind het op zich wel leuk om dan weer met de kids te doen. Ze zijn dan wat ouder en dan is het misschien wat meer samen spelen. Je hebt dan ook meer kans op mooi weer zodat ze lekker buiten kunnen spelen. Maar als er meer liever zonder kids afspreken vind ik het ook prima hoor!

Deel Deze Pagina