APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat is er 19 mei dan ?? Weer het Uilenbos ??
    Ik sluit me ook aan bij de meerderheid.. met kids heb je je handen vol ;)

Franka: Zo voor het eerst in 1,5 jaar :$ Van ons staat pas 2 maanden te koop.. En dat van onze buren heeft 3 jaar te koop gestaan. Maar goed, er moet maar net een gek voor zijn ;)

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ka: ja, denk ik ook ( leuke functie)...heb even geknipt uit de vacature:

- u geeft ondersteuning bij het ontwikkelen en uitvoeren van het P&O-beleid;
    - u adviseert gevraagd en ongevraagd afdelingsleiders en directie;
    - u stelt P&O rapportages samen die een onderdeel vormen van uw advies;
    - u bent verantwoordelijk voor de werving en selectie;
    - u hebt een vraagbaakfunctie voor medewerkers;
    - u voert het personeelsbeheer uit zoals salarismutaties en bijhouden personeelsdossiers;
    - u verzorgt de verzuimregistratie;
    - u coördineert interne opleidingen, waaronder bhv-trainingen.

Ik ben benieuwd!

En helaas geen tips voor slaapprobleem...Maar lijkt me idd wel lastig...Zou als dat goed voelt/werkt gewoon bij haar blijven, maar er voor jezelf misschien een max van 5 of 10 minuten aan verbinden....

@lovely: T.omas mag als hij 2.5 half is terugkomen als hij last heeft van zijn keelamandelen. Hier werd aangegeven dat het niet eerder mag omdat de kans op nabloedingen bij keelamandelen heel groot is en een klein kindje natuurlijk niet zoveel bloed heeft...

@19 mei hebben we vastgezet als datum: nog geen invulling bepaald...

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka dit klinkt erg leuk!! Wat heb je eigenlijk voor opleiding gedaan?
    We hebben gister van 19 tot 21.30 bij haar gezeten en toen sliep ze. Ze blijft steeds controleren of je er nog wel bent. Wil best even bij haar blijven, maar elke avond zoooo lang of nog langer breekt behoorlijk op.

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @ka, ja, ik ben ook benieuwd: hoop dat mijn directeur ook aan wat touwtjes kan trekken aangezien hij vorige week heeft aangegeven zijn oren en ogen voor me open te houden! Ik heb Personeel en Arbeid gestudeerd...

Dat is wel lang ja! Maar dat wil je niet iedere avond nee...kan me voorstellen...daarom misschien max 5/10 minuutjes blijven zitten, dan weg en daarna evt. weer even terug...Heeft ze een knuffel bij zich die troost kan bieden?

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ka ik heb verders ook geen tips meer voor je

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka, jeetje wat lastig en moeilijk zeg! Ik zou toch niet de hele avond bij haar blijven, dan kan ze straks helemaal niet meer zonder jullie slapen en dat wil je ook niet. Ik zou zorgen dat ze echt rustig is voordat je weggaat, en dan 'gewoon' elke paar minuten even teruggaan...zodat ze weet dat jullie er zijn maar er niet bij blijven. maar het is wel heel lastig als ze zo in paniek zijn.

Franka, leuke functie!

LM, fijn dat je naar de KNO mag!

Miriam ja kan me voorstellen dat je graag wil verhuizen voor de derde zich aandient, ik duim voor jullie dat er snel verkocht kan worden!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Is altijd zo rustig hier op woensdag of lijkt dat zo :D

Wat ik me vanochtend ineens bedacht: we hebben met de meeting helemaal geen foto gemaakt van alle kids en alle meiden met kids bij elkaar!! Jammer...

8. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Nou, T.omas slaapt nog steeds zijn middagslaapje, dus ben nu voor de eerste keer mijn keukenmachine aan het gebruiken om ee taart te maken :D:D:D:D

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oeh jammie taart Franka, lekker!

Nou het huis was echt een aanfluiting. Vreselijk, wat een zooi. De huiskamer zag er nog wel redelijk uit met een nieuw plafond, maar de 'nieuwe keuken' was een mini keukenblokje met gootsteen en verder niks, en boven was het helemaal drama, lag gewoon alleen maar de houten tussenvloer, overal beton afgebrokkeld van de muren, 1 groot stofnest en de kamers waren ook nog kleiner dan ons verteld was. Ik kreeg het er gewoon benauwd, zo klein en stoffig was het er. Dat gaat dus niet door, je moet er echt duizenden euro's insteken om er wat van te maken dus dat is het ons niet waard. Verklaart waarschijnlijk ook meteen waarom het al door 10 mensen is afgewezen. Wel heel jammer, maar ja.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: oh wat jammer dat het huisje niet was...Maar zoals je het beschrijft zou ik het ook nooit hebben gedaan!! Idd niet zo gek dan dat het steeds door iedereen wordt afgewezen...Beetje jammer dat ze zo'n verkeerd beeld geven dan!

Ga T.omas eens uit bed halen, kunnen we zo eten...

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Chips! Kan de komende 20 minuten geen kip ontdooien omdat mijn taartje in de oven zit :( Wordt toch iets later eten dus haha

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga ook het eten afmaken en dan gaan we aan tafel...heb geen honger, maar ja, er wonen hier nog meer mensen ;)

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

In een bakje warm water (kip in de verpakking laten)?

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lm:fijn dat je snel bij de kno arts terecht kan.

@franka: leuke solli, ik duim voor. wow wat slaapt T. omas lang.

@mirjam: ik snap dat je graag voor de derde er is verhuisd wilt zijn.

@eylem: balen dat het huis niks was:( en nu? blijven jullie voorlopig zitten waar jullie zitten?

@hier: alleen even naar jysk geweest maar was niet echt interessant, behalve toen michel een bank aan het testen was er een oudere vrouw haar halve huisraad aan bood. haha
    ze zei, ik heb nog wel een bank 3zits, 2 zits en 1 zits, en dan krijg je er een wasdroger bij, een stofzuiger en alles wat ik nog tegen kom:$:$ en dat voor maar 495 euro :p

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ka: jeetje wat een toestanden met het slapen van E. zeg! ik kan zo niet echt tips bedenken die nog niet gezegd zijn.

@meeting: ik vind het wel leuk om 19 mei weer met kids te doen. en zal dan ook wel lekker weer zijn dus idd dan lekker ergens waar de kinderen lekker kunnen spelen;)

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Lekker zeg zo uitgeslapen.
    Balen van het huis :(. Overigens is de woningbouw wel verplicht om de muren zodanig te herstellen (kostenloos!!!) dat je het gewoon kunt latexen. Dus dat kost jullie dan geen geld. Maar goed, als het verder ook helemaal niks is houdt het natuurlijk op.

@ Jewe: Lekker gewerkt in je nieuwe kleren :D? Ik wel iig, hahaha.

@ Mirjam: Hey! Een nieuwe zwangerschapsbanner zie ik?! Echt duidelijk positief getest dus? GEFELICITEERD!!!!!

@ 19 mei: Piicknick-idee van Franka vind ik helemaal leuk!

@ Franka: Zo zeg, klinkt als een leuke functie. Ik ga me suf duimen voor je. Ik heb er ook nog over gedacht om Personeel en Arbeid te gaan studeren na de HAVO, maar ik wilde graag snel klaar zijn, dus heb ik het niet gedaan. Echt zoooo jammer achteraf gezien.

@ Ka: Hebben jullie al een nachtlampje geprobeerd? Misschien dat ze dan wat minder bang is, omdat ze wat meer kan zien?

Hier een dagje met onboeiende werkzaamheden (lees: opruimen en veel kopiëren) gehad, maar goed dat hoort er ook bij natuurlijk. Verder nog steeds verkouden en het lijkt helaas nog niet beter te worden.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, ik heb ook heerlijk gewerkt in mijn nieuwe kleren net als jij :D Kreeg al gelijk vragen welk merk het was en waar ik het gekocht had. Haha lijk wel een wandeld reclamebord.

@Meeting, Er stond nog niks op de kalender dus meteen ingevuld, misschien dat ik wel gewoon heel de dag vrij neem, heb toch uren zat. Dus ik ben er zowieso bij.
    Ik vind de meeting 19 mei denk ik ook leuk weer met kids. Maar als de meerderheid liever zonder kids wil ook goed.

@Franka, Ik duim voor je dat je de baan krijgt.

@Pamsie, haha Koopje!!!:D

@Ka, pff wat erg zeg als ze zo overstuur raakt als ze moet slapen. Geen idee wat je kan doen.

@Eylem, balen dat het huis zo tegen viel.

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo hier ook weer aanwezig
    heb me cursus vandaag binnen gehad en heb meteen 2 lessen gedaan dus volgende week hoef ik niks te doen haha

hier N weer naar korfbal geweest maar ze kwam echt helemaal niet lekker thuis
    toen is ze meteen naar bed gegaan
    werd ze net wakker helemaal heet dus madam heeft koorts
    maar goed dat ik dus vandaag bij de HA ben geweest want N gaf aan dat ze pijn aan haar keel heeft
    zou eigenlijk morgen naar me moeder gaan en daar blijven slapen 1 nachtje maar denk dat ik vrijdag alleen ga en dan optijd weer naar huis
    want T is ook niet helemaal lekker

jewe fijn dat er nog niks stond ! en gezellig dat je dus mee kan !

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik kon het vanmiddag bij de Hema natuurlijk weer niet laten en heb nog wat voor A. gekocht ;):

Bekijk bijlage 216052

En nog een maillotje en shirtje voor onder het Vinrose spijkerjurkje wat ik gekocht heb van iemand hier van zp:

Bekijk bijlage 216055

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    leuk am !!

Deel Deze Pagina