APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @lovely: ik neem aan dat de KNO arts er nu toch wel wat aan gaat doen!!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Franka jeetje heftige avond spits! Lekker rust vanaaf

@Lm wat balen dat eht zo'n gekloot is! hopelijk zegt de kno arts snel dat hij ze er dan maar uit haalt!

@hier laetitia op bed, nu klaar voor gtst

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    tis nou wel duidelijk nog geen 2 maanden geleden had ze ook ineens hoge koorts en witte stippe op de amandelen

en ik belde eind van de middag dat ik dacht dat het de amandelen waren en ja hoor de dokter zegt je hebt gelijk hoor fikse ontsteking
    het is ook dat N nu verzwakt was en geen weerstand kon bieden toen de dokter in de mond wou kijken maar zelf daar raakt ze overstuur van
    allemaal door het rot ziekenhuis waar ze de 1ste x is geweest voor de neusamandelen
    sindsdien heeft ze z'n angst voor doktoren

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @franka: pff druk gehad dus, gelukkig nu de kids op bed! leuke kleertjes gescoord. ja de gitaar is van Lotte maar hij viel wel goed in de smaak bij meerdere kids

@lm: hopelijk lukt het morgen met de ab. en besluit de kno arts dat hij gaat knippen

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pamsie: Oh, die foto! Wat schattig zeg!!!

@ Franka: Pfff, lekkere avondspits gehad zo te lezen. Nu lekker niks. Heerlijk!

@ LM: Arme Noa :(.

Hier ook de kindjes op bed. A. heeft vergadering op zijn werk, dus ik heb met kleine A. gewoon een broodje gegeten, had geen zin om te koken.

6. Amethist

Tssss, ik hoorde van de week van A. dat een collega van hem en diens vrouw gewoon een beetje de BD op zitten te lichten met de KOT. Oma past op hun zoontje. Oma is geregistreerd g.o. en zij betalen oma dus om op te passen. Daarvoor krijgen ze KOT van de BD, maar oma maakt haar "salaris" terug over naar collega + vrouw. Maw, ze betalen dus helemaal niks voor de opvang die oma doet, maar krijgen wel KOT. Nou jaaaa zeg, dat vind ik zo GVD asociaal :x.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Zucht, ik wil douchen, maar niet mijn haren wassen, ik wil kleertjes van G.uusje opruimen, maar geen zin om naar boven te lopen, wil aanrecht opruimen, maar geen zin om op te staan...zucht...

Lastig zo'n bui!

8. Amethist

Dan ga je toch douchen met je haren opgebonden. Hoef je ze ook niet te wassen :D.

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja, dat is inderdaad een gevalletje asociaal de regels omzeilen!!! Zitten we dan met ons goede gedrag!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Wilde nog iets vertellen maar....weet het niet meer...beetje jammer...

Oh, ja we hebben bericht gehad over de opening van de 9 maandenbeurs:

Tijdens dit moment wordt het startsein voor de Negenmaandenbeurs gegeven met een les babyfitness onder leiding van Carlos Lens, de personal trainer van veel bekende Nederlanders. In Amerika is babyfitness een regelrechte hit. Je gebruikt geen gewichten, maar je baby om fit te worden. Daarnaast stimuleert het ook de band met je kind. Samen met Nikkie Plessen, Koert-Jan de Bruijn én een aantal andere baby’s en hun moeder neem jij met je kindje deel aan deze les van Carlos.

:D

11. Amethist

LOL :D, dus je gaat fitnessen met G.uusje als gewichten, hahaha. Ik zie het al helemaal voor me :D!

EDIT: Maar zoals ik het voor me zie is vast niet de manier waarop het gaat, whahaha.

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    leuk frankaa

ik zit hier even een potje te janken met gtst hahahah

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am:mag van te voren wel een beetje gaan oefenen haha, ikke en sporten pffff, maar daarna de beurs over...ben benieuwd...nog nooit geweest...

@heb me net aangemeld voor een workshop gebaren met je kind...had de cursusleidster aan de telefoon: wat een leuke vrouw!!! Mensen die ook interesse hebben: verschillende plaatsen in noord en oost NL...Kennismakingsworkshop

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    franka
    leuk hoor ben zelf ook nooit op de 9maanden beurs geweest

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, de foto's aan de muren zijn echt super gaaf.

@Franka, Balen van je taartbodem. Mag je weer opnieuw beginnen. Er was in elk geval iemand die er al van genoten heeft.

@Lm, Hopelijk gaan ze nu eindelijk die amandelen eens knippen want elke keer die ontstekingen dat schiet ook niet op.

@Pamsie, Ah dat gitaartje tijdens de meeting was van L :D Leuke foto en gaaf gedaan. Het is net zo'n fanposter.

@Frranka, Ik vind het bijna jammer dat ik pas de 24e naar de 9 maandenbeurs ga. Die opening had ik graag gezien vanaf de zijlijn haha. Nou succes! :D

@Kleintje, volgende week al echo. Fijn dat je al zo snel terecht kan.

Nou zou vandaag eigelijk naar de Efteling gaan, maar met die regen niet gegaan. Nu gaat Jeroen zaterdag maar het abbonnement halen als het een beetje fatsoenlijk weer is.

Vandaag dus maar mijn zusje naar haar sollicitatie gesprek gereden en terwijl zij haar gesprek had even een rondje shoppen gedaan in Made (klein dorpje) en bij de Jola mode hadden ze echt heel veel leuke dingen voor kinderen zeg. Heb een heel gaaf fel groen en fel rose polo gekocht en een blauw/wit geruit blousje met groene applicaties en een groen shirt eronder. Voor het voorjaar alweer. Werd helemaal happy van die felle kleurtjes weer. Ze hadden nog veel meer leuke dingen, maar dacht laat ik het maar beschaafd houden deze keer.

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    leuk jewe!!
    ow efteling ben daar ook helemaal verslaafd aan
    maar A is genezen voor de komende 10 jaar hahaha

17. Amethist

Echoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Waar is iedereen? Zoveel boeiends is er toch ook niet op tv ;)?

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee geen bal op tv idd. jeroen zit die film te kijken van de davinci code deel 2 ofzo....te saai...gaap!

Tygo had vanmorgen ook echt zo'n bui...om niet goed van te worden. Hij heeft echt heel de ochtend aan een stuk door gejankt en alles was nee. Erg vermoeiend.

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    haha am: nee dat vroeg ik me ook af :D

@jewe: leuk geslaagd!! ik hou daar ook wel van die fel gekleurde blousjes!! Jammer dat de 24ste pas naar de beurs gaat :D

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: zoals ze tegen mij al zeiden het is een faaaaase, maar vermoeiend is het wel en heb er nu al zat van haha, is ie net een week bezig!!

Oh wat erg: zit gewoon nog steeds op de bank!! ga de vaatwasser maar eens uitruimen voordat manlief thuis is en ziet dat ik niks gedaan heb haha!

Heb trouwens wel nog een solli de deur uit gedaan: dus toch nog iets goeds en nuttigs gedaan :D

Deel Deze Pagina