APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Leuk, nog een solli!

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @am: ja wie weet!...

Ben net klaar met vaatwasser en....manlief komt thuis :D Goed getimed toch weer...

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Heeee ladies !!

Am: Ja erg he ! Daarom hebben ze de regels rond gastouders strenger gemaakt, de GGD komt langs, cursus volgen e.d. Maar er zijn heel veel mensen die er zo gebruik van maken. En wij maar meer en meer betalen voor het KDV !!

Akoya: (Moet nog even wennen aan je naam) wat een super super super gave foto's zeg ! Echt heel leuk !

LM: Arme N. :( succes met het geven van de medicijnen..

3 maart : J. heeft nachtdienst, dus ik zou dan om 22.00 uur thuis moeten zijn, wat denken jullie ? Gaan we dat redden ? Anders moet ik m'n moeder vragen om op te passen.

Zo hier is het weekend ! Morgen nog even langs m'n werk met D en J omdat m'n manager jarig is, even een taartje eten :) en dan écht weekend !

Er zitten snacks in de oven, die werk ik even naar binnen met heel veel mayo en dan ga ik lekker slapen.

Nog bedankt voor de felicitaties ! Begint wel een beetje binnen te komen nu, het besef. Vanmiddag nog een tijd met onze makelaar aan de telefoon gezeten, in het voorjaar gaan we iets met de prijs zakken en dan met de open huizen route meedoen. Hopelijk is het voor de zomer weg ;)

4. Amethist

@ Mirjam: LOL, lekker aan de snaai. Nou ja, je hebt nu een goed excuus hè ;).
    22.00 uur...hm, wordt wel krap denk ik. We gaan rond 19.00 uur eten en hebben dan 2 uur de tijd, dus tot 21.00 uur. Nou ja, dan zit je natuurlijk ook niet gelijk in de auto en dan moet je ook nog terugrijden...

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  6. Amethist

Hoi!

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, ben weer thuis. Eerst gewerkt, thuis snel gegeten en kids op bed gelegd. Toen naar OR vergadering en daarna even snel bij een vriendin langs geweest om haar fonduepan op te halen die we zaterdag willen gebruiken. Kom ik net thuis,mgqwt manlief net naar bed! Lekker gezellig!

8. Amethist

Druk druk druk!

Was je "Hallo!" om even te kijken of er nog reactie kwam en er dus iemand aan het opletten ;):D.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb vister exht heel de avond in de keuken gestaan! Eerst die chocoladetaart gebakken voor de vergadering vanavond, en toen vroeg manlief of ik alstjeblieft ook een bananencake wilde bakken. We hadden nog een paar erg rijpe bananen liggen en dat vind hij zo lekker! Dus dat ook maar gelijk gemaakt.

Oja en L.ukas heeft vannacht bij mijn ouders geslapen en is droog gebleven. Joepie! Ik maakte me daar vannacht toch wel een beetje druk om!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
  11. Amethist

Keukenprinses :D!

En wat goed van L.ukas!!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha, nee, ik zot op de Ipad en kwam met mijn vinger per ongeluk op de verzendknop. Wilde mijn verhaal erachter typen!

13. Amethist

@ Franka: Oh bah, ja ik hoorde het op het nieuws vanavond.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, franka, dat is wel heftig!

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @cm: mmm lekker in de keuken gestaan: klinkt goed! Goed dat L.ukas ook bij je ouders droog is gebleven!!

@mirjam: als je direct na het eten wilt gaan en binnen een uur thuis kunt zijn, dan red je het: anders oppas regelen ;)

Duim dat jullie huis snel verkocht is en jullie dus ook voor iets anders kunnen kijken!

16. Amethist

Hm, als iets vanavond met Rabo Telebankieren is overgemaakt naar een ING rekening zou het er dan morgen opstaan?

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Krijg net een nieuwsbrief in mijn mail: je peueter is 21 maanden: "Je zult waarschijnlijk merken dat de driftbuiten van je dreumes grotendeels tot het verleden behoren naarmate hij beter leert communiceren.

Could they be more wrong :p;)

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @amL: duurt meestal iets langer naar een andere bank. Rabo naar rabo staat er meteen op....zou kunnen dat ING morgen erop staat, maar zou een dagje extra tellen....

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mirjam: hopelijk is jullie huis idd voor de zomer weg!

@franka: ohh wat leuk zeg! missn dat ik wel kom kijken de 22ste is dat dan he? nog op een bepaalde tijd??

@am: zo dat is lekker asso van de collega van A. en wij maar betalen.

@cm: zo zo druk dagje gehad dus.

20. Amethist

Hahahahahhahahaha

Deel Deze Pagina