Hahahaha geile Chloe! Gelukkig boeit Yes 't niks hoe je praat . Ram zal 't wel leuk vinden? Hihi. Potje plassen: ben me er bewust van dat dit 2 keer 'een gelukstreffer' was. Maar goed, het potje staat hier in het zicht, dus als ie wil mag ie erop. Ik houd me er nog niet teveel mee bezig, komt vd zomer wel. TM: heb je die buggy's dan niet nodig? Poepen geeft ie ook aan.. maar vaak is ie dan al aan het persen, haha! Hier gedweild, vaat weggewerkt, was in de droger en J. slaapt sinds een 3 kwartier. Nu koffie en ZP'en!
Kris: alles goed met jou? Hoe gaat het nu met S.anne? Franka: kan ik voor J. zijn verjaardag een taart bij jou bestellen? Hoe doen we dat dan met afleveren? Is een eindje weg hè?
Ow ja tuurlijk... De ramenwasser is hier nu bezig. Heb gezegd dat ie 't raam van J. maar ff moet laten voor wat 't is, anders is ie zo wakker..
lekker handig de glazenwasser hier ligt T op bed maar slaapt nog niet kom ik net die kamer op was die op N der bed geweest om de dekens er af te gooien maar ik rook al een lucht toen ik de kamer op kwam en ja meneer had gepoept dus maar gauw even verschoond en hopen dat die nu gaat slapen
Jeeej wat leuk!! Dat Franka J. zn taart gaat maken! Tof hoor! Haha Ray ligt dubbel door jullie reacties over mn stem Hij zegt net dat ie t erg sexy vind, maar dat ik gisteren ook zo gepraat heb tegen de vaders op mn werk vindt ie iets minder prettig Lm, hopen dat hij nu lekker slaapt!
@chloe: wat moeten al die papa's op je werk wel niet gedacht hebben!! @taart: jeeh, mijn eerste opdracht binnen! echt super dat je aan me dacht Akoya!!
Hahaha soms is het jammer dat je geen 'vind ik leuk' knop hebt voor reacties, zoals op fb Franka, Haha ja ik voelde me ook best opgelaten soms.. Stoer hoor, je eerste opdracht, je bent er ook echt heel goed in!
Ahh hoe lief, ik zie het helemaal voor me! Haha, kleine E. met G.uusje op schoot! Ik ga lekker naar mn mams, en ik eet daar ook.. Ben er vanavond wel weer denk ik! Fijne middag ladies! XXX
leuk franka je eerste opdracht!! chloe hahahaha mannen ze zijn ook altijd jarloers hahaha nou T heeft dus niet geslapen en is weer beneden hij bleef maar krijsen pff en even geeisd dat A nadat hij zijn bak heeft gewisseld op de zaak dat ie gewoon naar huis komt hij wil anders blijven hangen terwijl ik het ook gezellig vind als die thuis is
@franka:leuk je eerste opdracht,denk dat ik ook eens bij iemand in de leer moet vind het er zo leuk uit zien die taarten. @akoya:gaaf dat franka J. 's taart gaat maken. @lm: balen dat t. niet geslapen heeft. @chloe: haha zullen die papa's leuk gevonden hebben. veel plezier bij je mams