Franka wat een mooie meid!! Mooi zeg dat donkere haar met die donkere wenkbrouwen en grote ogen! Hier onze kleine meid. Gesponsord door Michelin
@lm: balen nog steeds niet ongi. @eylem: vervelend van je off-day. @ka: balen dat E. wat ziekjes is. @franka: haha E. die zich in G.uusje jas probeert te proppen. @cm: wat goed van n.oa @gtst: we hadden hem op pauze staan. pff heftig edwin dood kan wel janken.
Hello there! Ingrid, jeetje je hebt wel een abonnement op het zh en de ha de laatste tijd! Hopen dat ze snel weten wat het nou precies is! LM, wat gek dat je nog steeds niet ongesteld bent, idd misschien is je cyclus gewoon even in de war.. Hopen dat het snel doorzet! Lekker avondje samen met manlief! Akoya, mmmmm frietjes! Lekker zeg! Eylem, ahh balen! Hopen dat je je snel beter voelt! Ka, beterschap voor E. en balen van de auto! En super schattige foto van L.! CM, jeetje wat knap!! Noa gewoon de hele dag droog, met recht dat je trots bent zeg! Franka, hahaha die E. leuk voor wonder om straks terug te lezen! En wat een knap poppetje zeg, g.uusje!! Super lieve foto! Ahhhh gtst was echt zielig!!! Kon het toch niet droog houden en ik ben niet eens zwanger of ongesteld Maar goed, nu ondertussen even was opvouwen en lekker genieten van The voice!
GTST, ik zei toch zakdoekjes klaar houden! Ka, wat een lieve foto!!!! Franka, ook al zo'n lieve foto!!!
haha nou durf ik ook wel te zeggen dat ik even een traantje moest weg pinken bij gtst. (maar ik kan het nog op verlate kraamtranen gooien ) trouwens vandaag de intake voor valentijn op het kdv gehad. pff wat gaat de tijd toch weer snel.
ow meiden kennen jullie dat ik heb trek maar weet niet in wat en trouwens we hebben niet veel ik zit te denken aan mini kaassoufles maar moet dan de pan aan gaan zetten of piccolinos maar dan moet ik de oven gaan aan zetten
@pamsie: tijd vliegt inderdaad!! wanneer ga je weer aan het werk? @chloe: genietze van de voice: al vond ik paul echt niet op zijn plek daar!! je zult dar als artiest naast staan... @
Oh ja, heb zin in frikandellen en kroketten ( nadat ik net een zak wokkels heb leeggegeten....) Maar ik heb geen avondeten gehad: kwam er even niet van met E. die opgehaald werd en T.omas die brood wilde eten en manlief die laat thuis was....
Franka, LM, lekker dan, nu heb ik ook zin om de frituurpan aan te zetten haha.. Maar dat kan echt niet aangezien ik me net al misselijk heb gegeten aan boterkoek Pams, hahaha ja daar houden we het op Die eierstokken klepperen nonstop