APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

LM ach ik vind dat altijd zo sneu, kleine kindjes in pak, dat mag ik wel zeggen he :) . Gezellig Beverwijk! Zal wel druk geweest zijn!

Am, wat leuk, een dagje op stap morgen met z'n tweetjes! Gezellig!

Jewe, eindelijk weekend, heerlijk!

Akoya, fijne weekend nog!

Ka, kralen rijgen wat een leuk idee, heb je dan van die hele grote kralen ofzo?

Spikkel jeetje wat balen van dat geforceerde slot zeg!

Spelen; I. speelt best veel zelf, moet zeggen dat we dat ook wel stimuleren cq. haar echt niet altijd gaan vermaken. Ik ben er heilig van overtuigd dat juist zelfstandig spelen heel goed is voor de ontwikkeling. I. kan heel goed zelf boekjes 'lezen' of liedjes zingen voor haar poppen of hondje, echt zooooo schattig. Ze speelt ook heel goed zelf met haar Duplo (zowel de bouwsteentjes als de dieren/poppetjes), dat is echt erg favoriet hier. Samen spelen is hier vooral boekjes lezen, met mijn man speelt ze heel graag met de Duplo samen (mannen he die moeten bouwen ;) ) en ze wil ook met alles helpen; wasmachine leeghalen, was ophangen, was opvouwen, dingen weggooien die ze op de grond vindt, poetsen....en dat mag natuurlijk altijd.

Zo, de zaterdag is alweer bijna voorbij :) lekker boerenkool gegeten, weinig bijzonders verder...Heb zin om iets leuks te doen morgen want ik krijg wat van al dat binnen zitten, bah.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    tuurlijk mag je dat zeggen ieder heeft toch een mening! wij vinden het super schattig hihi

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #2323 pamsie, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
    @spikkel: jeetje schrikken een inbraakpoging in jullie garagebox.

@jewe: super dat je erg gewoon bij bent 3 maart.

@spelen: lotte kan zich redelijk goed zelf vermaken. verder doen wij samen, bouwen met lego, knutselen, kleien, voorlezen ect

@lm: gaaf T. in pak:p

@akoya: veel plezier morgen

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

LM, T in pak voor zijn verjaardag! Niet mijn ding voor een verjaardag maar als jullie het leuk vinden dan is het goed ;) Wel een leuk pak trouwens!

AM, gezellig morgen samen op stap!!!

Akoya, veel plezier voor morgen!!!

Spikkel, bah poging tot inbraak! Hopelijk gebeurt het niet nog een x!

Spelen, hier spelen zowel Julian als Milan heel veel zelf. Vanaf het begin al, heb ik ook altijd gestimuleerd. Vind met hun spelen ook erg gezellig maar ben niet van het entertainmentteam dus moeten ze zichzelf vermaken. Wat ze veel doen is puzzelen, kleuren, spelen met auto's, spelen met duplo, elkaar pesten, voetballen en kleien. Ze hebben een speelgoedkist vol met speelgoed en een deel van de kast vol met puzzels, boekjes en andere spelletjes dus genoeg om zich mee te vermaken. Met de spelletjes doe ik trouwens wel mee (mens erger je niet in winnie de pooh stijl en knibbel knabbel knuisje)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian is uit logeren bij roeland zijn oom en tante. Die hebben 4 kinderen waaronder een tweeling van 8 waar Julian helemaal gek op is. Gelukkig zijn ze allemaal ook gek op hem dus vandaar een nachtje gezellig logeren. Hij voelde zich er al meteen helemaal thuis want we waren nog geen 5 minuten binnen of hij ging al naar boven waarna de rest hem snel volgde. Wel een ongelukje op de wc gehad want ipv in de wc plaste hij naar boven dus zijn shirt nat, zei hij tegen Roeland zijn tante: oeps ik heb op mijn shirtje gedaan, niet zo slim van mij. En een uur geleden was hij nog met zijn grote neefje aan het spelen met auto's ipv aan het slapen en krijg net te horen dat haar kindjes allemaal al slapen en ze Julian 20 minuten geleden nog maar even heeft ingestopt en een kus heeft gegeven en gezegd dat hij lekker kon gaan slapen. Dat zou hij doen had hij gezegd dus ik ben benieuwd.

Verder lekkere rustige dag gehad, boodschapjes gehaald, patatjes gegeten en lekker met Milan geknuffeld en gespeeld. Die mist zijn grote broer nog niet want nu kan hij eindelijk rustig overal mee spelen zonder ruzie hahaha

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ingrid: haha die julian, hij stuiterd daar door het huis geloof ik:p

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha dat denk ik ook:D Voordeel dat ze daar wel wat gewend zijn met 4 kinderen waarvan 2 met adhd;)

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    oke dat scheelt:p

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen!
    Laetitia liet zich om 07.45 al horen dus ik dr uit, ligt madam nu nog lekker te kletsen.. haha nou ja ook wel prima vanaaf maar op tijd mn bed in..

Jullie nog plannen vandaag?

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

7.45 is toch uitslapen Spikkel :p voor mij wel tenminste!

Hier was het 6.45 dus keurig voor I.'s doen....net rustig ontbeten met Vivaldi op de achtergrond (heeeeeeeeeeeel erg zondagochtends :p ) en nu nog geen plannen....ik verveel me nu al, dus dat wordt nog wat.

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Spikkel: Hahaha, 07.45 uur wakker en dan dus 's avonds vroeg naar bed. LOL :D, voor jou/jullie is 07.45 uur natuurlijk vroeg, met jullie kleine slaapkopje.

@ Eylem: Pfff, nou 06.45 uur vind ik dan weer vroeg, maar idd, voor I. netjes natuurlijk.

@ Kindjes in pak: Nee, ook absoluut niet mijn ding. Smaken verschillen.

Hier was het 07.30 uur, prima! A. is nu A. en T. naar mijn vader en stiefmoeder brengen, dus ik ga zo de oven even een slinger geven, dan kunnen we zo lekker ontbijten. Dan rustigjes aan douchen en aankleden en dan op weg naar Breukelen, waar we de trein naar A'dam nemen. Moet ik zo natuurlijk nog wel even kijken hoe laat de trein gaat.

12. Amethist

A. was met de boodschappen vergeten om iets van koek voor bij de koffie te halen voor het weekend, dus toen heeft hij gisteravond lekker voor ons allebei een appelflap gemaakt. Mjammie!

13. Amethist

Leuk! De SVB kindernamenlijst van 2011 is er weer. T.'s naam is maar 5x gegeven vorig jaar :D.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!!!

Hier was Noah om kwart voor tien wakker en volgens mij hoor ik Milan nu ook dus die ga ik er zo ook maar eens uithalen en voorzien van een broodje.

Spikkel, lekker op tijd voor L.!

Eylem, kwart voor zeven, netjes voor Irem!!

Am, veel plezier vandaag!!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ook even op de lijst van svb gekeken, Milan staat op nummer 3 en Julian op nummer 17. Noah staat niet in de top 20 maar is 482x gegeven.

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Gister hebben we die fotoshoot gehad. Het was geen onverdeeld succes, want de twee jongsten (N.oa en mijn neefje van 15 maanden) hadden er absoluut geen zin in! Dus dat was een beetje jammer. Gelukkig was L.ukas uperlief en meewerkend. Er zijn in ieder geval wel een aantal leuke foto's bij, dus vandeweek even een selectie maken.

Gisteravond was de kaasfondue een groot succes. Ik had natuurlijk wel weer veels te veel dingen voor erbij, maar liever te veel dan te weinig!

Heb niet echt bijgelezen, maar las wel dat Am naar Amsterdam gaat met grote A. Leuk, zomaar of moeten jullie ergens heen?

Hier is manlief kitesurfen. Dus ben alleen met de kids. Die zitten nu heel lief samen met de little people trein en huis te spelen. Wel allemaal nog lekker in pyama! Heerlijk!

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Haai!

Kom even binnenvallen:

gisteren druk geweest met boodschappen doen, een t.omas die niet wilde slapen en voorbereidingen om mijn eerste stapeltaart te maken ( met als lieftallige assistente: Wonder!! :D)

Nou, hij is leuk geworden! Foto's op FB, maar ook hier 1 voor de mensen zonder fb: ( je moet wel even je laptop kantelen :D)

@am: Leuk die namenlijst van svb: ga gelijk even kijken voor g.uusje: 168 x gegegeven! Das nog best veel :D

Veel plezier in A'dam!!

@eylem: hoop dat je je niet teveel verveeld: anders mag je altijd taartje komen eten :D we hebben genoeg!!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wow, mooie taart franka! Gebruik jij crisco bij het maken je taarten?

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, oh die taart is echt geweldig. Hoe ga je dat met de taart van Akoya doen? Want anders wil ik er heel graag een bestellen voor Tygo zijn verjaardag.

@Am, veel plezier in A'dam samen met je man.

@Cm, oh lekker nog in pyjama.

Tygo werd pas om half 10 wakker vanochtend. Dus wij ook :D
    Gister was hij met papa naar de Efteling geweest om de abbonnementen op te halen. Ze hebben meer als een uur in de rij moeten staan zo druk was het. Daarna hebben ze nog een rondje sprookjesbos gedaan en toen wilde papa weer naar huis gaan, maar Tygo was het daar absoluut niet mee eens en wilde persee blijven haha.

Vanmiddag gaan we met 2 bevriende stellen uit eten en daarna bowlen. Heb er zin in.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gezellig Jewe! Gaat Tygo mee of gaat hij uit logeren?

Deel Deze Pagina