@Kleintje, nou als de gyn het ook zegt dan zal het wel kloppen idd. Maar het had wel met iets meer tact gemogen van je ha. @Akoya, oh balen lekkende kozijnen met dit pokkeweer. Hopelijk helpt de tip van je vader. @Franka, Ik hoop dat de sollicitatie wat opleverd. Zodat je weer met plezier naar je werk kan. @Foto's maken, denk niet dat het voor mij uit maakt hoeveel foto's ik maak van de 1ste of 2e ben gek op fotograferen en bewerken van foto's. Ik ga binnenkort ook weer beginnen met een curcus fotografie en bewerken. Ik ga me even naar de winkels begeven....pfff wish me luck!
Goedemorgen! Hier al weer een actieve ochtend achter de rug. Vanmorgen de kids naar creche/oma gebracht en daarna thuis aan het werk gegaan. Alleen mijn toetsenbord van de PC wilde niet echt meewerken en aangezien ik 11 contracten moest typen was dat niet zo handig. Gelukkig bedacht ik na een kwartier tobben dat de batterijen misschien wel eens leeg konden zijn (=draadloos toetsenbord) en wonder boven wonder hadden we nog van die kleine batterijtjes liggen. Dus daarna gelukkig geen typproblemen meer. Nu even pauze van het werk en dan zo nog even verder. Moet om 1 uur Noa van de creche halen, dus heb nog wel even de tijd. @ Akoya, balen van de lekkage! Ga je zelf kitten of laat je je man/paps dat doen? Voel je je trouwens alweer wat beter vandaag? @ Kleintje, nou, die tests lijken me toch wel erg duidelijk! Wel balen dat je nog twee weken moet wachten. Maar hopelijk zie je over twee weken dan een prachtig vruchtje in je baarmoeder zitten! @ Jewe, waar ga jij die foto cursus doen? Manlief is daar ook altijd erg mee bezig en die wil ook graag een keer een cursus doen. Ik had trouwens wel wat grappigs bedacht. Wij hebben natuurlijk best veel cadeautjes uit Engeland gehad voor de kerst (voornamelijk de kids) en meestal schrijf ik dan bedankbriefjes. Maar dat is echt zo saai en standaard. Dus nu heb ik bedacht om voor iedere tante/oom een foto te maken van de kids met het cadeautje wat ze van hun hebben gekregen en dan met kerstmutsen op en een tekst erboven met Thank you! Dan hoef ik ze alleen maar af te laten drukken bij de Hema, even snel een berichtje achterop schrijven en op de post doen. Leek me wel leuk en weer eens wat anders. Vanmiddag dus manlief maar even aan het werk zetten met de camera.
Kleintje: zo hallo, die zijn wel overduidelijk! Caro: goed bezig geweest! Gelukkig geen typproblemen meer! Wij hebben als bedankjes voor familie in Schotland kaarten via Greetz verstuurd met foto van J. erin verwerkt. Leuk idee dat van die foto's met het gekregen speelgoed! Kitten: ik stond net op de container (want ons trapje is niet hoog genoeg) maar waaide er bijna vanaf! Dus ik ga zo een trap lenen vd buurman en dan ga ik zelf kitten. Als ik op mijn man moet wachten gebeurd het nooit en papa kan hier op zijn vroegst pas dinsdag komen kitten, dus wil het eerst zelf proberen. J. roept 'nog een bakje'. Staan hier al mijn Tupperware-bakjes uitgestald op tafel.. (gevalletje; laptoppen en J. die wakker is).
Nou, jij bent wel een echte klusvrouw he! Geen haar op mijn hoofd die eraan zou denken zelf iets te gaan kitten. Maar goed, dat komt ook omdat ik zo'n ongelooflijke Pietje Precies als man heb, dat hij het er direct weer af zou halen en zelf opnieuw zou doen! Ah, die J.! Die is lekker de keukenkastjes aan het leeghalen! Haha!
wat is het hier trouwens stil... zijn er nog veel meiden van toen ? Of zijn er een hoop niet meer actief ?
Er zijn best nog wel een aantal actief. Alleen hebben er een paar een nieuwe naam, dus die herken je misschien niet. En er zijn ook een paar "nieuwen" die inmiddels ook al wel een tijd meeschrijven, maar nog niet bij de zwangerschapstopics schreven. Ondertussen best een vast clubje eigenlijk. Erg gezellig nu!
Caro: zit in het bloed.. papa is een klusser in hart & nieren. En manlief heeft (helaas) 2 linkerhanden. Kleintje: ik ben een oud bekende, heb alleen een andere naam i.v.m. meelezers.. Ik Pb je wel.
Even kijken, van de oude garde zijn: Franka Akoya Amethist Lovelymom Wonder Ladyzorra Kris Ka Smile Spikkel Napoleon (af en toe) Ingrid Pamsie Mirjam (af en toe) Surf (af en toe) Als er onbekende namen in staan, zijn dat degenen die van naam veranderd zijn ivm meelezers.
En dan hebben we Eylem, Jewe en Chloe die inmiddels voor ons ook al oude garde zijn, maar nog niet in het begin meeschreven.
Pfff dat weet je allemaal goed Caro! Kleintje ik heb je een pb gestuurd, dan wordt misschien het e.e.a. duidelijker..
Goedemorgen Akoya oei nee beter niet op een trapje gaan staan nu! Daar hebben we mannen voor CM wow wat een activiteit al op de ochtend, goed hoor! Bedankjes lijken me hartstikke leuk zo! Kleintje, je blijft dus nog even in onzekerheid zitten, spannend! Jewe, leuk, een cursus fotografie! Franka, hopelijk levert de soll. wat op! Pffff...hier een vermoeiende nacht achter de rug. Ik voel me zelf gelukkig wel beter maar I. was van 1.00 tot 3.00 wakker denk dat ze wakker werd omdat haar neus dicht zat, dus even rechtop gezeten, neusspray gegeven maar vervolgens wilde ze niet meer gaan slapen :x ze lag me een op gegeven moment gewoon uit te lachen nou :x:x:x:x om 2.30 ´s nachts heb je dan echt een verkeerde aan mij. Uiteindelijk sliep ze om 3.15 weer. Gelukkig wel tot 7.30 geslapen en ik heb net nog even geslapen want ik red het anders niet tot vanavond hoor.... En het weer is inderdaad vreselijk, het is hier nu wel droog maar er is volgens mij ergens een papiercontainer omgewaaid want overal vliegen folders door de lucht.
Eylem: nou das inderdaad een but-nacht zeg! Zeker zo midden in de nacht, irritant. Goed dat je net nog ff bent gaan liggen. Hier net op weg richting Karwei zag ik enorm veel groencontainers omver liggen, gelukkig waren ze al geleegd. Hier staat de glijbaan in de tuin ook ineens een paar meter verderop.
@ Eylem, OMG, wat een nacht weer! Respect voor jou hoor! Ik weet nog dat je in vorig jaar ook zo lang nog met nachtvoedingen zat waardoor je elke keer gebroken nachten had en nu dit weer! Pfff! Misschien vanmiddag nog een klein dutje doen als I. gaat slapen? Wel fijn dat jij je inmiddels wel wat beter voelt. Hoe staat het trouwens met de huizenjacht? Zit er al schot in?
Dinsdag werd hier het plastic opgehaald. Nou al die zakken vlogen rond je oren als je buiten kwam! Echt een waardeloos systeem zeg! Ik begreep trouwens dat ze niet overal het plastic in zakken ophalen. Hoe is dat bij jullie?