@Franka even checken kan nooit kwaad toch @Lm beter toch dat het zo goed werkt! Geeft een stuk meer rust!
Pfff, wat een nacht zeg. Toen wij om 22.45 uur naar bed gingen werd T. wakker toen ik even bij hem ging kijken. Normaal slaapt hij dan wel weer verder, maar nu dus niet. Dus uiteindelijk heb ik hem van 23.00 uur tot 23.30 uur staan wiegen in zijn slaapkamer tot hij in slaap viel. En toen werd hij om 02.30 uur wéér wakker. A. eruit gestuurd, maar dat werkte natuurlijk niet , dus heb ik het toch maar zelf gedaan uiteindelijk. Ik lag er rond 03.15 uur weer in denk ik. Toen hebben de kids gelukkig wel tot 08.45 uur geslapen. T. is volgens mij wel weer toe aan een slaapje, dus die ga ik zo even op bed gooien en dan A. en mezelf maar eens even aankleden. Moet vanmiddag ook nog even naar de stad, dus eens even kijken hoe ik dat in ga plannen tussen alle slaapjes en flesjes in.
Goedemorgen, Hier alweer een berg werk (nee geen was) weggewerkt. Nu ff tijd om te ZP'en. AM: goed geslaagd voor grote A., leuk! Nou dat is echt oneerlijk ja.. arm meisje zeg. Kippenvel. Jewe: dat klinkt erg geslaagd! Wonder: echt super zeg dat je DE jurk nu gevonden hebt. Leuk al die voorbereidingen! Zal vast een plaatje worden. Woow die I.rem! En uitgeslapen èn nog een 2e boterham. Misschien is die hele lange faaaaaaaaaase nu wel voorbij, dat zou fijn zijn! Excuse me?!?! Om 06.15 uur aan gaan bellen? Ben je nou helemaal van de zotte. Pfff! En dan nog gaan discusseren ook.. Zucht. LM: ideaal zeg dat het zo goed werkt! Weet ze ook waar ze aan toe is hè.. stukje voorbereiden van de dag. Spikkel: half 9... oeh lekker! Heb je een nieuwe camera? En hoe staat het met de voorbereidingen van de grote dag? Franka: hmm slim om dan ff eerst te bellen ja. Ik ga je zo ff PB'en, want misschien komen Jewe en ik wel samen jouw kant op om de taarten op te halen.
Am: nou wat een nacht zeg. Gelukkig vandaag vrij en kun je lekker rustig aan doen. Lovely: fijn dat het zo goed gaat!
@Akoya hier gaat het goed hoor met de voorbereidingen als het goed is aankomend weekend passen.. En verder is het grotendeels al geregeld. Nee heb geen nieuwe camera.. gewoon de andere maar heb hem al een paar weken aan de kant liggen.. dus word wel weer tijd om hem erbij te pakken Hoe is het met J. ?
Nou, net naar cb gebeld: wordt teruggebeld om een afspraak te kunnen maken...Ben benieuwd... @spikkel: leuk! ook bijna passen dus en alles al bijna rond! @akoya: pb terug
Goeiemorgen meiden ! @ wonder Gaaaf !!! De jurk gevonden !! @ Amethist wat een rotnacht ! Rustig aan doen dus verder vandaag
am mssn tandjes?? T blijft hier ook kwakkelen zeg hij heeft weeer verhoging en had gister ook 2 spuitluiers en is al z'n 2 weken verkouden
@Am, pff wat een nacht. Gelukkig dat ze je in elk geval wat langer hebben laten slapen in de ochtend. @Akoya, zo jij bent goed bezig zo op de vroege morgen. @Wonder, Wat goed dat je bent blijven zoeken naar DE jurk, helemaal omdat het dus ook DE jurk is. @Franka, Ben benieuwd wat ze zeggen bij het cb. @Eylem, wow 2 boterhammen. Ben tegenwoordig al blij als Tygo er uberhaupt al 1 op eet. @Lm, wat fijn dat het bord werkt voor N en dat T het ook begrijpt is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen. @Spikkel, veel plezier met foto's maken. Het wordt hier ook weer eens tijd om de camera boven water te halen. Hier ligt hij ook al veel te lang in de kast. Morgen echo!!!! Ben zo benieuwd of we een jongen of een meisje krijgen. En of alles goed is natuurlijk. Dat is het belangrijkste. Zometeen even boodschapjes halen en vanmiddag weer werrken.
Goedemorgen!!! Am, slechte nacht, bah!!! Eylem, wat goed van I!! Misschien krijgt ze een groeispurtje waardoor ze meer eet! Jewe, gisteren geslaagde dag dus! Spannend morgen de echo!!! Akoya, druk bezig dus al!! LM, wat fijn dat het bord zo goed werkt!! Wonder, DE jurk gevonden!!!! Franka, ben benieuwd wanneer je de afspraak hebt en wat er uit komt! Spikkel, van het weekend passen!! Spannend!!! Veel plezier met foto's maken!! Hier, jongens naar het kdv gebracht en nu even de preview van gtst kijken. Zo zielig!!
zo ik heb n en t even aan een grote beker zelfgemaakte smoothie gezet en ze vinden het nog lekker ook
Mijn god, ik word echt knettergek van A. Die trekt echt aan de lopende band de tv-meubel-la open. Ik krijg het er maar niet uit. Als ze straks op bed ligt ga ik eerst maar eens van die ladeklemmen kopen, want dit is echt zo f*cking irritant :x.
Oh en zuchterdezucht, het is hier echt een bende! Ik heb al sinds vrijdag niet meer gestofzuigd . En ik moet nodig de slaapkamer opruimen en mijn kast uitmesten. En boven mag ook wel eens gezogen en gedweild worden, om over het schoonmaken van de badkamer nog maar niet te spreken .
hahah am dan kunnen we elkaar de hand schudden A heeft heel lief gister de was opgevouwen heb het van de kids vanochtend in de kasten gelegd
Spikkel: ahh ok, dus weer ff wat nieuwe foto's maken dan? Leuk! Met J. alles goed, hij werd vannacht alleen wel weer wakker , dus hij heeft weer een paar uur tussen ons in gelegen.. Als het goed is is J. nu lekker aant spelen bij de gastouder. Franka: nou ben benieuwd hoe snel ze zijn bij het CB! Pb terug Lovely: jawel, ben hard aan het werk hier. Zit nu te w8en totdat het pauze is.. J. is nog steeds aan de dunne, vorige week uitslag gehad van de dokter. Niks gevonden, nu nogmaals even aankijken. Ik houd vanaf vandaag in een schrift bij hoevaak hij poept en of het dan dunne/normale is. Dan maak ik, als er niks veranderd, weer een nieuwe afspraak en kwak ik dat schrift voor d'r neus in de hoop dat ze eens verder gaan kijken.. Jewe: ow hyperdehyper.. Morgen! Zó spannend! Ik ben ook erg benieuwd! Ingrid: spannend gtst! Dus jij hebt weer ff rust in de tent.. Ohh verschrikkelijk hè dat kuthuishouden! Komt gewoon geen eind aan zeg. Am: slim van die ladeklemmen, net zoals je die op de keukenkastjes kan doen. Zal een hoop irritatie schelen, kan ze die voortaan niet meer opentrekken. Wij hebben dat dus met dvd's. Die trekt ie uit de kast, hoesje open, dvd eruit, kaft eruit.. En wij maar blijven roepen dat dat niet mag en hem alternatieven aanbieden, maar ja, iets wat juist niet mag ik daarom juist zó leuk, zucht.
@ Akoya: Ja, dat doet A. dus ook. Lade open, dvd's eruit (en dat zijn er VEEL) en het liefst ook nog de schijfjes uit de hoesjes halen. Zucht....hele diepe zucht . Keuken kan ze niet in, ik houd altijd de tussendeur dicht, dus dat scheelt weer.