He bah, ik hoor net dat mijn nichtje in Engeland met een zware longontsteking in het ziekenhuis ligt. Ze hebben haar long schoon moeten zuigen en dat ging niet zo goed geloof ik.
Smile: kamertje van N.oelle al besteld, leuk! En inderdaad fijn om een deadline te hebben want anders blijf je het maar voor je uit schuiven. Eylem: jammer van je dramaqueen.. zo vermoeiend is dat! Gezellig deze week, als je man toch nachtdienst draait, bij je moeder te eten. Wonder: uitslag was dat er niks was gevonden. Nu moet ik het nog maar even aankijken. Ja ammehoela! Ik houd voor een week bij watvoor poep ie heeft en hoevaak en na een week ga ik weer terug met die aantekening en dan moet ze maar eens verder gaan kijken. Die diarree is inderdaad echt niet goed, maar voor J. vind ik het zó sneu dat die billen steeds kapot gaan. Hij ziet me met een schone luier aankomen en roept al 'au'. Oehhh lekker die niet geplande (maar wel gewilde) rust! Eylem: nou die I.rem heeft lekker gegeten van 't brood. Franka: poeh.. valt niet mee om dan voor- en nadelen te vinden. Structuur van bedrijf? Communicatie binnen bedrijf? Heb je genoeg uitdagingen in je werk? Hoe is de terugkoppeling in je werk? Heb je voldoende meetmomenten, zoals functionerings-/beoordelingsgesprekken.. Misschien dat je hier iig al een begin mee kan maken? Ka: hè bah! Weer een gebroken nacht.. Jij blij met de slaapdienst Ohh serieus? Denk je dat ze gaat slapen en jij ff rust hebt zit alles onder de poep. Balerdebaal! Am: 2 temperamentvolle kids dus . Je hebt er je handen maar vol mee.. Lekker beziggeweest in huis, dus ff tijd gehad om te zitten. Nog naar de stad geweest? Wanneer heeft A. sollicitatie? Vrachtwagen? Hahahahaha! Kun je wel met dat ding overal doorheen (poortjes/kassa)? Lieve buurvrouw Wonder! Caro: nou wat een naar nieuws! En wat ging er dan niet goed? Dat uitzuigen of hebben ze wat beschadigd ofzo? Bah. Sterkte!
Pff hier wast ff hectisch. 'k Ga nu ff snel post frankeren, vaatwasser een slinger geven en naar huis. Fijne avond meiden! xxx
@wonder lekker die rust! @Smile leuk de kamer besteld! @Eylem lekker de hele week gezellig bij je moeder eten! @ Am haha die vrachtwagen hahaha @Wonder wat lief van de buurvrouw! @cm he geds wat sneu! @Akoya bijna naar huis! Fijne avond! @hier net nog ff lekker naar de albert heijn gelopen, daarna wasje uitgehangen Manlief staat nu te koken dus zo lekker eten en daarna nog stofzuigen laetitia naar bed en avond!
@cm: eh bah wat een naar nieuws! hier: ook maar ff koken. we eten lekker penne met roerbakgroente erdoor vind lotte heerlijk! (en lekker geraspte kaas daar kan je haar helemaal 's nachts voor wakker maken)
Grrrrrr! Nou is er weer iets mis met die stomme rot auto! Nou lekt er weer olie of zo! Net nu we besloten hadden het nog even aan te kijken.... Zucht.....
cm balen van de auto !! eylem een dramaqueen maar wel goed gegeten ka balen zeg met e en slaapdienst jou dag kan niet meer op hahah hier liggen de kindjes weer op bed straks ouderavond op de peuterspeelzaal me s.z komt oppassen met de nieuwe lover
@ Akoya: Ja, ik kan eigenlijk wel overal doorheen met de duo. De Kruidvat mijd ik wel altijd, maar dat is altijd al een gedoe'tje met de enkele wagen . En bij de C1000 moet ik de kassa met de brede doorgang hebben, want langs de gewone kassa's pas ik niet. Soms moeten ze die dus speciaal voor mij openen . @ Caro: Oh nee :x, stomme rot auto *GROM*!!!!!
@ akoya, ik weet niet precies wat er aan de hand was met dat uitzuigen van de longen. Wat ik begreep (maar deze info komt dus via via via) is dag ze een punctie in haar rug hebben moeten doen om het vocht uit de longen te kunnen halen. Mijn tante is nu in het ziekenhuis bij haar. Hopelijk weten we vanavond meer. Gelukkig was ze net een weekend thuis bij haar ouders en niet op de universiteit, anders had ze daar in het ziekenhuis gelegen, 500 km bij haar ouders vandaan!
Ja klopt, ze gaat nu iets later naar bed, rond 19.30, en op het moment slaapt ze meestal wel tot 6.30, een stuk beter dan tot 5.30 . En of I. het snapt, geen idee....ze weet dat er een baby in mijn buik zit, maar in haar eigen buik zit soms ook een baby.... . Wat een naar nieuws van je nichtje! Ka, jeetje, de nachten zijn bij jou ook niet echt fijn op het moment! Oh bah vieze E.! Smile, ik ben bij I. met 40+3 bevallen, denk dat deze baby ook weer zo rond de 40 weken komt...jij? Wonder, wat lief van de buurvrouw! Akoya, wat een raar verhaal van de HA zeg Spikkel geniet van je avond Pamsie en smaakte de penne? Am, ah leuk, een dramaking Zo hehe....we zijn weer thuis. Had I. eigenlijk al naar bed willen brengen maar ze zit zo lief te spelen dus nou ja, nog 5 minuutjes dan maar.
@cm: jeetje zeg wat een toestand van je nichtje. hopelijk snel goed bericht. @eylem: haha ja hoor de penne waren weer lekker. grappig dat I dan ook een baby in haar buik heeft. dat deed lotte ook steeds maar ze snapte wel dat er bij mij echt een baby zat.
Kindjes op bed, man sporten, vloer gedweild, wc weer klaar om bevuild te worden , dus nu: koffie en het NOS-journaal.
Jeetje wat ben ik ook een doos, kan gewoon nergens het USB kabeltje van mijn tablet vinden dacht, ga er even wat ebooks opzetten alvast voor na de bevalling enzo als ik niet van de bank af kan komen met mijn hechtingen (ik ga maar van het slechtste uit ). Maar goed, kabeltje echt pleite....gelukkig heb ik de oplader wel hier. En het USB kabeltje van de externe harde schijf past GELUKKIG ook.
Goedenavond! Ik jump er even vanaf hier in! Man ook sporten, kind op bed dus kan eindelijk even rustig computeren. Nog veel gemist?
Heb eindelijk een inschrijfformulier voor de PSZ gedownload, kan ik A. ook eens gaan inschrijven. Best duur nog vind ik, 27,-- p/m.
@ LadyZ: Hey stranger ! Niks belangrijks gemist hoor volgens mij. Ik heb vanmiddag trouwens nog goedkoop pampers kunnen scoren. Ze hadden bij de Etos 3 voor de prijs van 2. Ik had kortingsstickers (1x 10% en 1x 20%) én ik had nog een babyzegelkaart volgespaard . Oh bah zeg, het begint hier ineens hartstikke te regenen...