@Am ben gezwicht haha ik ga binnenkort kijken voor witte trouwjurken heb wel een beetje een idee wat ik wil nou nog vinden haha
@Lz zoo dan heb je voorlopig genoeg iig! :d @Psz ik vind het doodeng maar goed ze moet het wel leren. gelukkig is ze helemaal gek op met andere kinderen spelen.. ( moeders is meer niet zo van het contact maken haha ) Dus dat zal sowieso goed gaan.
Morgen een nieuwe poging om op tijd bij het cb te geraken . Ben nog een beetje in dubio hoe ik zal gaan: 1.) met de auto, dan A. in de buggy en dan proberen dat ding te duwen terwijl ik ook T. in de mc beet heb (voordeel: Ik kan A. op het cb in de buggy laten zitten en haar met buggy en al de spreekkamer in rijden. Nadeel: Gedoe'tje met duwen vanaf de auto naar binnen) 2.) Lopend met de duo (Voordeel: Geen gedoe met een buggy duwen met 1 hand en tegelijkertijd T. in de mc meeslepen. Nadeel: Waar laat ik A. als ik T. moet uitkleden en wegen en hoe neem ik A. mee de spreekkamer in. Allebei dragen gaat 'm niet worden.)
@Am, altijd fijn goedkoop pampers scoren. En A ingeschreven voor de psp leuk. @Franka, heftig dagje geweest dus. Moeilijk om te verwoorden waarom je wel of niet zou willen blijven. Denk dat Akoya een aantal goede punten heeft benoemd. @CM, Ah het skippy varken. Leuk zijn ze he? Tygo heeft het zwarte hondje maxi. Wij verkopen ze bij Babyplanet alle varianten. Tygo is er helemaal gek mee. Het hondje krijgt zelfs een kusje op zijn neus als hij naar bed gaat. haha. @Eylem, zo die I die heeft de boterhammen gevonden. Lekker hoor. @Spikkel, n nog wat mooie foto's kunnen maken? @Smile, oh leuk je hebt dat gave kamertje gekocht. Wat zal ze slapen als een prinsesje straks. @Wonder, Wel lief van de buurvrouw dat ze een bloemetje heeft gebracht voor de overlast.
@am: ik zou voor optie 1 gaan @spikkel: leuk toch een mooie witte trouwjurk @lz: een dorp? ik dacht altijd dat je in het gooi woonde
@CM, bij ons kosten ze hetzelfde. De koeien 19,95 en het varkentje en het hondje 21,95. @Spikkel, Leuk toch in het wit. Hoop dat je DE jurk ook snel vind net als Wonder. @Am, Succes morgen met naar het cb gaan. Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je mijn buggy geleend die is met 1 hand makkelijk te duwen. Ik zou dan denk ik toch voor de buggy optiee gaan denk ik. Kun je op jou duowagen geen maxi cosi adapters kwijt?
@ AM, Ik zou de duowagen meenemen. Dat gesjouw met een Maxicosi lijkt me dodelijk vermoeiend. En je kunt T. dan toch gewoon in de duowagen laten zitten? Of past die daar niet door de deur in het bespreekkantoor
@ cb-dillemma : Ik kan de duo niet helemaal bij de omkleedtafels neerzetten, dus dat vind ik dan zo sneu voor A. als ze dan helemaal achteraf in haar 1-tje zit te wachten. En ik vraag me af of ie door de deur bij de spreekkamers past. Ik denk dat ik toch maar met de auto en dan de buggy ga.... Denk ik.... Gedoe'tje ...
Meiden ik ga jullie alweer verlaten, morgen weer werken... Am, ik zou ook voor optie A gaan... Succes. Truste!
Oh ja, je gaat voor T. natuurlijk! Sorry, ik zit te redeneren vanuit dat T. in wagen zou moeten wachten. Die is nog kleiner natuurlijk en heeft dat niet zo door. Dan zou ik ook voor optie 1 gaan!
heey meiden hier terug van de ouderavond van de psz maar wat een prijzen gaan jullie betalen ik betaal 9,20 per maandvoor 4 dagdelen der wordt natuurlijk wel voor N gesubsideerd vanuit de gemeente ze zit namelijk ook naar de vve moet T ook nog inschrijven formulier ligt al ingevuld moet alleen nog een ib60 formulier aanvragen het gaat namelijk hier naar je inkomen
Oh gatver, ik vertelde toch gisteren over dat meisje van iemand uit het dorp die maagkanker en een hersentumor heeft... Nou ja, ik keek even of hij (haar vader dus) ook FB heeft...ja dus...en daar stond als laatste bericht op zijn prikbord: "Lekker met L. op de bank en genieten van Top2000. Geluk is soms zo simpel. Iedereen alvast al het goede voor 2012 toegewenst. Dat het maar een mooi jaar mag worden" Nou echt joh, ik zat gewoon te janken toen ik het las. Toen wisten ze dus nog van niks. En het gaat GVD helemaal geen mooi jaar voor hun worden. Waarom is het leven soms toch zo oneerlijk .