Plastic: daarvoor staan er hier overal oranje bakken. Daar kun je je plastic in deponeren. Hier hebben we 3 containers: paier, rest, groen.
ik had maanden geleden op de markt in bergen op zoom een t-shirt gekocht voor als mike grote broer zou worden.... veel te groot maat 92, omdat k al had gedacht dat het wel weer ff zou duren... Laat dat nu precies zijn maat zijn !!! Heb hem net aangedaan en vast een foto gemaakt, als alles goed is dan wil ik het via die foto aan mijn kennissen/collegas etc. bekend maken op hyves en facebook. Nu dus nog ff geheim... behalve voor mijn ouders en me beste vrienden. En mijn oma en haar man... want hij kan elk moment sterven, en ik zou het vreselijk vinden als ik het hem niet meer zou kunnen vertellen... Welke foto vinden jullie het leukst ??
hier kunnen we het plastic wegbrengen naar de containers bij de supermarkt, maar we hebben niet zelf een plastic bak
Goedemorgen! Als eerste Kleintje gefeliciteerd!! Caro: hier ook plastic zak zakken, maar vind wel dat je ze vaak als zwerfafval tegenkomt..... Eylem: wat een nacht! Respect hoor. Ik kan er (gelukkig) niet over meepraten, heb hier echt een sleepyhead. Vanmorgen weer om 09.45 wakker moeten maken.... Ak: succes met klussen! (in huis dan he) Wilde zo even de kerstboom aftuigen, maar ergens vind ik het ook wel weer jammer...
@ KLeintje, ik vind de tweede foto het leukst! Hier hebben we ook geen afvalbak voor het plastic. We krijgen gratis plastic zakken waar je het plasticafval in doet en die wordt eens per twee weken aan de straat opgehaald. Maar als het zulk rotweer is als nu, vliegt dat alle kanten op. Of mensen zetten ze al 's avonds buiten en dan worden ze door katten ofzo open gescheurd en ligt al het plastic verspreid door de straat. Echt handig, NOT!
Ja, we hebben vor het eerst een kunstboom, vandaar dat ik het ook jammer vind, want hij valt niet uit
Nou inderdaad doorslapen zal er voorlopig nog wel niet in zitten... Hpyotheek gaat niet door, was te onzeker en te hoge maandlasten (het kon net wel of net niet, dat risico willen we niet nemen) dus we gaan nu weer eens wachten op een huurhuis....
Kerstboom hier de 31e al afgetuigd, weer extra ruimte, maar wel kaal de eerste paar dagen, net alsof je wat mist (duhuh; de kerstboom ja). Kleintje: de 2e! Daar zie je de tekst ook beter op. En Mike geeft een peace-teken, liefff!
Kleintje, tweede foto vind ik het leukst! LZ, lijkt me heerlijk, zo´n slaaphoofd CM hier wordt het plastic inderdaad ook verzameld in plastic zakken. En papier/groen/rest gewoon in containers. Wij scheiden zelf geen plastic omdat ik echt geen ruimte heb om die zakken te bewaren maar mijn moeder doet het wel.
Eylem: das wel een domper van de hypotheek. Of niet? Heb je enig idee hoelang het kan duren voordat jullie in aanmerking komen voor een huurhuis?
@ Eylem, was de wachtlijst voor huurhuizen waar jullie naar toe willen verhuizen niet korter dan waar je nu woont? Ik hoop echt dat er binnenkort iets op jullie pad komt wat naar jullie zin is. Zou toch fijn zijn met twee kids, wat meer ruimte toch!
Ik ga G even naar bed brengen en de kerstboom toch maar aftuigen...... En ik laat m binnen whahahahha
Akoya en CM; ja wel jammer van de hypotheek, maar ja, eerlijk gezegd zou ik ook niet rustig kunnen zitten als we de hypotheek nu net wel kunnen betalen / je weet niet wat er gebeurt met ons inkomen (is er tenslotte maar 1), de rente, de aftrek....dus ja dan maar niet. Wachttijd daar is ongeveer 3 jaar dus in principe iets korter dan hier maar is natuurlijk ook gewoon geluk of pech hebben. LZ, succes