Hahaha ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik morgen een paar uur nodig heb om uit bed te komen en iedereen naar beneden te krijgen Leuk nieuwe auto!!!! Vraagje over de scenic, zuipt die ook zoveel benzine?? Volgens mij is er echt iets mis met die van ons want een ritje hier in de stad ben ik zo 20km aan benzine kwijt terwijl het echt geen 20km is
@cm: leuk een twingo!! @ingrid: zo das duidelijke taal, maar groot gelijk. @am: fijn je ma's haren weer geverfd, nu nog ff lekker laptoppen
@ ingrid. Wij hebben een diesel, rijdt ongeveer 1 op 18. Best zuinig dus. Anders misschien eens de garage bellen? Misschien is je brandstoffilter niet goed od zit er een vervuiling in het systeem?
Wij hebben dan benzine maar hij is begin december al in de garage geweest omdat de auto het toen niet deed en toen hebben ze alles nagelopen en kregen we ook een grote rekening voor dus lijkt me dat ze dat toen ook na hebben gekeken. Wij zitten er nu dus aan te denken om deze weg te doen en op zoek te gaan naar een andere alleen vind ik dit verder nou juist een hele fijne auto
Ik vond het ook een superauto! Rijdt heerlijk en zoooo ruim! Maar anders kun je toch ook voor een andere scenic kijken? Nieuwer zou hij waarschijnlijk ook zuiniger rijden.
Ja denk dat we dat inderdaad gaan doen, deze inruilen op een andere Hij is heerlijk ruim en rijdt inderdaad ook heerlijk! Wat dat betreft ben ik er ook super blij mee! Misschien voor de zekerheid eerst maar weer even langs de garage en als die niks kunnen vinden op zoek naar een andere. Zo blijven we wel weer even bezig
Mirjam, wil ik de hele tijd al zeggen maar vergeet het de hele tijd. Wat goed dat je onderweg bent voor een promotie!! Hopelijk ga je die dan ook snel krijgen!! Hoe gaat het met de verkoop van het huis?? Kamers schuiven doe ik trouwens niet meer hoor, alleen nog maar de meubels die er in staan dat is al meer dan genoeg werk hahaha
Goedemorgen! Ben ik nou gewoon de eerste? Hopelijk betekent dat dat iedereen lekker heeft kunnen uitslapen! Hier niet natuurlijk, maar dat krijg je met een schoolkind. Vannacht wel heel eng gedroomd. De buurvrouw reed achteruit terwijl N.oa achter de auto liep. Dus ik rende er naar toe, maar was te laat. Nou ja, zal jullie de rare en enge details sparen, maar ik was echt wel even van slag toen ik wakker werd! Gelukkig werd N.oa vlak daarna wakker dus heb ik even lekker kunnen knuffelen met haar. Vanmiddag komt er weer een vriendje spelen en ik heb het vriendelijke, doch dringende verzoek gekregen van beide heren om weer pannenkoeken te maken. Dus ik ga zo maar even kijken of ik beslag in huis heb. Anders hebben ze pech, want het regent, dus heb geen zin om naar de winkels te gaan ervoor!
goeiemorgen! hier kort nachtje heb namelijk met A nog tot kwart voor 2 liggen praten hij had er natuurlijk wat van gezegd maar zijn zus loopt gewoon over hem heen en luistert dus echt niet wat A te zeggen had
Morgen!! Ik heb wel meegelezen gisteravond, maar mijn sz is hier al sinds maandagavond en we hebben gisteren dus tot half 1 zitten praten...Pfff wel heftig hoor, maar ze heeft er gisteravond zo goed als zelf een punt chter gezet...Nu maar even afwachten hoe het vandaag gaat....ze ligt nog te slapen en dan vanavond die toets....ben benieuwd! @mirjam: promotie: dat klinkt goed! @lm: goed dat a. er iets van gezegd heeft tegen zijn zus...ook al tot zo laat aan het kletsen geweest @cm: succes met de eventuele pannenkoeken Hier schijnt de zon! @pamsie: PS I love you is een mooie film!
Caro: Aha duidelijk !! Leuk die nieuwe Twingo. Ik vind ze echt helemaal geweldig ! Bah wat een nare droom, dan wordt je ook echt naar wakker he Knuffel ze maar helemaal fijn vandaag Ingrid: Staat pas 2 maanden te koop, tot nu toe nog geen kijkers of reacties. In het voorjaar gaan we meedoen met de open huizen route, als er dan mensen serieus geinteresseerd zijn zakken we gelijk met de prijs waarschijnlijk. We hopen toch wel voor de zomer te verkopen. Tuurlijk gaat het best met 3 kids zoals we nu wonen, maar ik wil ook gewoon gaan nesten Pamsie: Leuke film...... lastig.. Bridesmaids lijkt mij leuk, Sex and the City 2, Horrible Bosses is een beetje flauw maar ook wel grappig... Nou ik ben op m'n werk, dus ga maar eens wat nuttigs doen
Goedemorgen CM he wat een nare droom! Mirjam hopelijk lukt het met de promotie! Franka spannend dus vanavond voor je sz.... Hier was het *gaap* 6.45. Rustig ontbeten, was opgevouwen, de eerste babywas in de machine gegooid en I. onder de douche gezet. Nu dus even pauze, pfoe. Vooral I. douchen kost best veel energie.
@ franka. Jij hebt dan zeker wel een hele goede band met je sz dat ze bij problemen bij jou aanklopt! Lijkt me voor jou ook best dubbel, of valt dat wel mee? @ lm, wat een gedoe joh met je sz! Wat vindt A. er van dat ze niet naar hem luistert? Volgens mij krijgt N.oa later smetvrees of zo! Ze wil heel de dag door haar toetje en haar handjes schoonpoetsen! Het liefst onder de kraan, maar als dat niet kan zijn billendoekjes ook goed. Als ik even niet oplet aalt ze een half pak doekjes leeg en begint ze daar ook de rest van het huis mee schoon te maken!