APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, wit is een basiskleur, dus vaak hoef je daar niet voor bij te betalen. Ik vind het ook wel mooi eigenlijk, maar denk wel dat je er alles op ziet. Maar goed, dan moet manlief maar wat vaker poetsen!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. is trouwens helemaal in 2 the smeersels.. (dagcreme, handcreme, bodylotion, etc.) Alles wat mama smeert wil J. ook.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ok, wit is wel besmettelijk, maar ik vind zwart bijvoorbeeld niet minder besmettelijk. Daar zie je ook veel op zeg.
    Maar goed, zet je S.teef gewoon vaker aan de poets ;)

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya hahah die j.. wel schattig. l. aetitia wil ook altijd dr haartjes borstelen als ik dat doe echt te schattig..

@hier de eerste boodschapjes al binenn dankzij de caissere hebben we nu 2 muppets in huis en nog 1 volle kaart en een bijna volle kaart dus echt super lief. L.aetitia is dr helemaal gek mee. Straks nog even naar de kruidvat en dan gaat manlief met L.aetitia naar de aldi.. en daarna zijn de boodschapjes weer binnen :D

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker dat de boodschappen dan alweer binnen zijn! :D
    Ik ben zó blij dat manlief altijd de boodschappen doet, ik haat boodschappen doen.

Ahh dus L.aetitia wil ook alles wat jij doet? Leuk (soms ook vermoeiend, vooral als je al moet haasten).

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik maak me net toch wat mee op het werk :O

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey meiden
    een poging van bijlezen

spikkel leuk L een bruidsmeisje
    moet je is kijken op Suits you well - Welkom bij Suits You Well
    hebben ze echt hele lieve en leuke dingen voor bruidsmeisje

cm toch een nieuwe auto
    een twingo leuk!

mirjam op weg naar promotie
    goed zeg nu je huis nog verkopen

pff me hoofd ontploft heb me toch hoofdpijn

hier bij de kno arts geweest 10 februari gaan N der keelamandelen eruit
    het was natuurlijk alleen al een drama met de in de mond kijken
    maar heb haar goed gedrag beloont met een hello kitty ballon

T ligt nu op bed en N gaat een filmpje kijken
    dus ik sta de laptop af

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wattan?

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kom even zwaaien

*zwaaizwaai*

lees wel mee maar reageren is een ramp aangezien ik om de 2 seconden ongeveer weer Jut of Jul in de hoek moet zetten om daarna van Jut te horen zal het nooit meer doen en Jul die denkt dat het een grapje is!

Ow en ik heb spierpijn!!!!!!!!!!!! Auwwwwwwwww!!! Was te verwachten natuurlijk maar toch. Hopelijk morgen minder want morgen gaan we weer!!!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow en nu gaat het alarm af dus zal noah eens een flesje gaan geven.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iemand nog belang bij twee honden, 1 zit de hele tijd te schooien en de ander de hele tijd te blaffen.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb duidelijk niet mijn dag vandaag!

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @ingrid oohhh irritant.. hopelijk gaan jut en jul zich snel een beetje gedragen..

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een collega van me zit aan de werkplaatsreceptie (en ik aan de hoofdingang). Hij heeft sinds 1 december een nieuwe collega daar zitten, een gast van 30 jaar, kindje van 5 jaar, zegt de MTS afgemaakt te hebben, maar een week later heeft ie ineens HBO. Hij maakt zomaar uit het niets facturen aan, spreekt de directie hier aan met jij/jou, zit graag onderuit gezakt en rookt aan 1 stuk door (daar mag je wel roken, maar kom op, toch niet aan 1 stuk door). Kortom; een gast die liegt, niet gemotiveerd is, geen manieren heeft.. En mijn collega (die al jaren op de receptie zit) baalde als een stekker. Had het al druk en nu met die ongemotiveerde knakker had ie het nog drukker. Gingen veel dingen fout.

Net tijdens de pauze viel, op een niet leuke manier, de naam van mijn collega (die er al jaren werkt). Hij wordt soms gepest omdat ie stottert en juist daarom heb ik medelijden met hem.
    Dus ik roep zo 'Nou wat onaardig om dat te zeggen. Die man rent de benen onder zijn lijf uit, heeft een ongemotiveerde collega naast hem zitten en heeft het juist daardoor nòg drukker!' (riep ik tegen mijn directe baas, nadat ie een lullige opmerking maakte).

Waarop mijn baas zei/vroeg; 'Is het echt zo erg ja?'
    Ik; 'Ja'.
    Hij; 'Ok, dan ga ik nu zeggen dat ie niet meer hoeft terug te komen'.

Die ongemotiveerde collega was namelijk al bekend met het feit dat zijn contract niet werd verlengd per 1 febr. Maar hij moest (omdat ie niet genoeg dagen had) nog t/m 31 jan. werken en dat zag ie helemaal niet zitten. Ik snap goed dat je motivatie dan ver weg is ja, maar denk ook aan je collega's zeg!

Dus nu zag ik ons terminaaltje (dat was zijn bijnaam vanaf het begin af aan al :D) net van het terrein afrijden.

Mijn collega belde me net met 1000x bedankt dat ik mijn mond open heb getrokken, want aan hem werd niks gevraagd of het goed ging/niet.

Volgen jullie het nog..

Is het echt niet te erg? Nu ik dit typ krijg ik een soort van schuldgevoel.

Maar mijn baas zei net wel dat beide heren 'opgelucht' waren..

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cm: jeetje wat een droom, niet lekker wakker worden.

@lz: bah poetsdag, maar ja moet ook gebeuren.

@franka: thanks voor de film tip.

@mirjam: jij ook bedankt oor de tip.

@spikkel: leuk hoor L. als bruidsmeisje

@akoya: haha leuk een kind die wil smeren

@cm: gaaf een witte twingo, en strakke actie van 107:p

@eylem: herkenbaar, hier ook een poetskindje.

@ingrid: knuff meid, balen van je baaldag

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ingrid: dikke, vette knuffel vanuit hier!!!

Lovely: nou de kogel is door de kerk dus. Hopelijk scheelt het enorm voor N. als ze er straks uit zijn.. Sterkte met de hoofdpijn, niet fijn!

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en er is al een nieuwe jongen aangenomen per 1 febr. en die heeft als bijnaam Anabooltje.. :D

Hahaha!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @akoya: ik vind dat je er goed aan gedaan hebt meid. tegenwoordig moet je nog maar hopen dat mensen het voor je op nemen.

toppie!!

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Pamsie! 'k Was het hele verhaal aan het typen en kreeg een soort van mixed feelings. Ik heb natuurlijk niet hetgeen gezegd met het idee 'dan vliegt ie er meteen uit'. Dus ik schrok ook toen mijn baas riep 'Dan stoppen we er nu meteen mee'.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @akoya: tuurlijk heb je het niet met dat idee gezegd, je nam het op oor je collega, boendien zolang je de waarheid heb gesproken is het goed toch, had die gast maar beter zijn best moeten doen.

@lm: balen an je hoofdpijn, fijn dat er over N. duidelijkheid is

Deel Deze Pagina