APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Heb even gegoogled, gave auto!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro: leuk zeg! Fijn dat L.ukas het leuk vond :D.
    Franka: dus jij zit en komt vanavond niet meer omhoog.
    Am: ahh wat sneu voor het zoontje van je nicht en wat een gedoe
    vanochtend, gelukkig kon A. vrij nemen..
    Beterschap met Aatje!
    Franka: JEUJ! Wat goed voor/van je SZ!
    Die nieuwe Twingo = echt über-leuk èn -stoer!
    Spikkel: leuke vooruitzichten! Al een idee welke auto?
    Nu ff gtst verder kijken, koffie met appelflap erbij.
    Meiden, nogmaals; fijne avond!

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie auto Spikkel!

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Spikkel: Oh ja, gave auto is dat!

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, ik ga mijn lazy ass van de bank af slepen om te strijken. Blegh!

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM wat leuk L zijn eerste voetbaltraining!
    Oh wat irritant dat S dan weer verder gaat zoeken terwijl jullie net besloten hadden...

Am oeh dat liep anders dan gepland inderdaad. Wel fijn dat A dan vrij kan nemen.

Eylem mooie buik! En leuk hè zo'n babywas. Heb je veel nieuw gekocht of ook veel van I?

Franka jeetje wat een situatie van je broer en sz! Wel lief zeg dat ze bij jullie terecht kan!!
    Druk hè als je de avonden alleen moet doen. Manlief is zo'n 4 avonden er niet door werk/sport. Vind het vooral vervelend als ik ook alleen met de kids moet eten. E wordt rond koken/etenstijd vaak wat huilerig en L is dan ook wakker. Dat is dan koken, L nog even in bed, eten met E, vaatwasser inpakken, even spelen, L wakker en uit bed, nog even met z'n allen spelen, opruimen, L een fles en die naar bed brengen met E en dan E tanden poetsen en naar bed.
    Wat goed dat je sz de toets heeft gehaald!!! Wat doet ze voor opleiding?

E, L en ik zijn eind van de middag naar manlief zijn werk geweest. Hij werkt er 12.5 jaar dus hadden zijn collega's en de jongeren van zijn werk wat leuks bedacht. Ze hadden voor spareribs gezorgd (manliefs favoriete eten) en manlief even weg gestuurd. Alle collega's en jongeren de woning versierd en taart enzo op tafel. Daarna met z'n allen daar gegeten. Was heel leuk! E was druk in de weer met het speelgoed daar dus die vermaakte zich super. L had daar lekker in het slaapdienstbed geslapen haha. En wij lekker gegeten.
    De honden heb ik bij manlief achter gelaten. Die heeft slaapdienst. Als E dan vannacht weer zo spookt hoef ik er niet ook al om 7 uur uit voor de honden.

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Tanx dames!

@Akoya fijne dag morgen meis!

@Cm strijkse!

@hier staat alib opvolle toeren aan straks 112 nanny..

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, wat superleuk dat ze dat voor je man hebben gedaan op zijn werk!

Ja, etenstijd/bedtijd is hier ook altijd spitsuur! Rustig eten met twee kids is er ook echt niet bij. N.oa wil alles zelf eten. ("Oa selluf djoen") en L.ukas is een vreselijk langzame eter, dus die moeten we continue aanmoedigen door te eten. Zo vermoeiend! Ben altijd blij als het hele spul om 8 uur plat ligt!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oja..... Ik ging strijken.....:);)

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ka: dat klinkt als een supergezellige middag/avond!!

Hier idd dus ook alleen gegeten, t.omas ook hangerig, g.uusje hongerig, dus t.omas eten, mevrouw de fles en ik ook eten. Daarna hebben we samen op hjet kleed op onze rug nog even boekjes liggen lezen. Mervouw eerst naar bed en daarna T.omas tabndjes poetsen, verhaaltje doen en slapen...

sz doet de PABO :D

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Haha Franka zo gaat dat hier dan ook ja. Ben ook altijd blij als ze weer lekker op bed liggen. Even tijd voor jezelf.

Manlief heeft ook wel gezellige collega's dus dat is wel leuk. En één van de jongeren die nu daar woont heb ik ook nog op de groep gehad. Dat is wel grappig!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Franka, wat goed van je sz dat ze het heeft gehaald!!!!

Ka, leuke verrassing voor je man op het werk!!

CM, eerste voetbaltraining van L. een succes!! 10uur is inderdaad nog wel een redelijke tijd! Ow S. weer bezig met auto's, zo irritant als je denkt al een keuze gemaakt te hebben.

Onze tweede auto is ook een fiat panda maar dan uit 2000, denk dat het geen verrassing is als ik zeg dat Roeland die auto verplicht mee moet nemen naar het werk omdat ik echt niet in die auto ga rijden. Laatst wel een x gedaan naar de winkel omdat ik anders moest tanken en daar had ik geen zin in, nou wist toch niet hoe ik de deur open moest krijgen:) dus Roeland gebeld en toen moest ik de richtaanwijzer wilde gebruiken deed ik het grote licht aan:) Daarnaast leek het wel alsof ik wilde opstijgen als ik moest optrekken. Niet mijn auto dus;)

Spikkel, leuke trouwauto!!

Kindjes naar bed, hier ook altijd zo druk maar heb geluk dat Noah rond die tijd meestal nog slaapt of al op bed ligt. Julian en Milan gaan tegelijk naar boven, eerst Milan dan klaarmaken, tandenpoetsen, schone luier, pyjama aan, ondertussen is Julian zelf zijn tanden al aan het poetsen dus die doe ik nadat ik milan zijn tanden heb gedaan nog even goed, als ik milan zijn luier aan het verschonen ben doet Julian zelf zijn kleren al uit en zijn pyjama al aan. Als Milan helemaal klaar is doe ik Julian zijn nachtluier nog om en dan nog even verhaaltje lezen en klaar. Al met al zijn we zo een half uur verder en dan kan Noah meestal weer naar beneden voor zijn laatste fles;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow en mijn broer en sz zitten vanaf zondag in Polen om hun dochtertje op te halen!!!!! Ze hebben daar een huisje voor zolang het duurt en ze hebben haar ook al gewoon bij zich in het huisje!!! Hoop dus dat ze snel te horen krijgen dat ze haar mee mogen nemen naar Nederland en dan kunnen wij haar over een paar maandjes ook eindelijk in het echt zien!!!

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wooow Ingrid wat super!! Ze gaan een kindje adopteren dus? Wat leuk en spannend zeg!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja, zijn ze inmiddels al een paar jaar mee bezig. Eind vorig jaar hebben ze een voorstel gekregen en dus geaccepteerd en toen mochten ze ineens een week later al naar Polen om kennis te maken. Daar van de rechter te horen gekregen dat ze toestemming hadden en vorige week kregen ze ineens een telefoontje dat ze zondag in Polen werden verwacht.

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ingrid: Zo zeg, wat een spannende tijd zullen ze tegemoet gaan. Hoe oud is hun a.s. dochtertje?

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid jeetje dat is snel gegaan zeg!

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik ga lekker naar boven. Maar op tijd naar bed aangezien E vannacht wel weer zou gaan spoken en ik niet zo heeeel erg bestendig ben tegen weinig slaap...

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, jeetje dat is spannend zeg!!

Ka, wat een leuke actie van de collega's van je man! Ik heb voor de baby niet heel veel nieuws gekocht; geloof 3 setjes ofzo in de kleine maatjes en dan ook nog 2 setjes gekregen. Het meeste is van I. nog. Had jij voor L. veel nieuws gekocht?

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ingrid: wow wat spannend!! wens je broer en sz heel veel succes en plezier!!

@ka: slaap lekker!

Deel Deze Pagina