eylem balen dat de hypo niet door kan gaan kleintje ik heb je ook gepbt hier naar de kringloop geweest met me vriendin ze is namelijk opzoek naar een wit bankje voor bij de dochter op de kamer
Lovely: bankje gevonden? Eylem: ja daar heb je gelijk in, wel op safe spelen en niet al te grote risico's nemen. Kopen kan eventueel altijd nog hè. Hopelijk vinden jullie snel een passend huis!
Nou heb de helft van het te kitten erop zitten . Het lekken is meteen gestopt. Nu de rest nog afkitten, maar dat doe ik straks/morgen wel, het meest urgente is gedaan.
Ola chica's , ik haak hier weer even in. Iets belangrijks gemist? @ Kleintje: Hey! Wat leuk dat je er weer bent! En zwanger zie ik. Gefeliciteerd joh!!!
Welke laarsjes vinden jullie het leukst: 1.) Leren babyslofjes | Babyschoenen 2.) Leren babyslofjes | Babyschoenen 3.) Leren babyslofjes | Babyschoenen
@Kleintje hmm van de gyn dus ook nog niks, helaas afwachten maar je hebt wel super mooie testen! @CM leuk idee die foto's als bedankje. @Eylem wat een nacht zeg Wat 3 jaar wachttijd dat is niet normaal zeg @Akoya goed bezig met dit weer kitten! Zo al 2 van de 3 markplaats spullen verkocht nou ja als het goed is morgen opgehaald. Oh krijg net whats app dat 1 ding al is opgehaald beter Morgen de rest er maar op zetten en misschien ook eens de babykleertjes van N.oelle maar daar kan ik geen afscheid van nemen pfff (miepje hormoontje)
Gááf de vakantie geboekt! Is dat maar alvast geregeld. Gewoon via internet? En meteen ook alles betaald?
@ Amethist ik vind slofjes nummer 3 het leukst Wat heerlijk zeg naar Frankrijk... wij zouden ook gaan, en binnenkort gaan boeken, maar zoals het er nu naar uitziet word het iig geen frankrijk in augustus
Ja, gewoon via internet. En we moesten een aanbetaling van 137,-- doen. Ik moet alleen nog even mailen, want ik zag staan dat je ook een "babypakket" erbij kan reserveren, maar ik kon niet vinden wat dat dan precies was, dus dat moet ik nog even navragen.
Hahaha, nee, kan ik me voorstellen. T. is van eind juni en wij zijn afgelopen zomer ook niet weg geweest, hadden we echt geen zin in hoor, hij was nog zo klein.
De camping waar we heen gaan is ook niet zo groot, dus we wilden vast boeken, want anders zal je zien dat alles al vol is als je te lang wacht.
am leuk vakantie geboekt akoya nee geen bankje gevonden haha ze baalde flink want ze is haar dochter de kamer aan het verbouwen tot ene prinsessen kamer en het moet af zijn voor maandag want dan komt de dochter weer thuis wij gaan trouwens een last minute boeken we gaan eerst een andere auto kopen en als er dan nog geld overblijft gaan we nog op vakantie zal denk ik gewoon een bungalow zijn het was echt wikken en wegen maar en een auto en op vakantie naar italie gaat gewoon echt niet en A durft niet met onze auto naar italie te rijden zo T slaapt al een uur en N is net op de bank in slaap gevallen nu moet ik nog de was doen dus zo maar is gaan doen ik en me vriendin zijn op zoek naar het brandweer jurkje wat in de clip van k3-meiden van de brandweer gedragen wordt we hebben namelijk wel is kostuum feestjes bij de brandweer en aangezien 1 brandweer man die clip al op hyves heeft gezet met erbij geschikt leek het ons lachen om bij de eerst volgende brandweer feest dat aan te doen hahahah