Eylem, helemaal vergeten net maar mooie buik!!! Al die kleine kleertjes, leuk!!! Hoe was dat setje van nijntje die je laatst had gekocht??
Ja Vooral bij Milan want qua doen en laten zitten ze wel ongeveer op hetzelfde niveau, qua spraak natuurlijk niet want ze spreekt (logisch) geen nederlands maar ja Milan ook niet altijd
Hey ladies, @Eylem, mooie buik en zo lief weer al die kleine kleertjes aan de waslijn. Heb vanmorgen 2 setjes kleertjes gekocht in maat 50 en 56 en moet gewoon weer wennen aan dat mini spul. @Cm, leuk een nieuwe auto alleen jammer dat het renault is Voor mij nooit geen renault meer alleen maar een bak pure ellende mee gehad. Blackout! Eh...oh ja @Akoya, Goed gedaan meid. De waarheid mag gezegd worden. Opgeruimt staat netjes. Even langs Oud Gastel: misschien helpt het als je mijn naam laat vallen...waarschijnlijk niet maar je weet nooit haha. @Franka, wat goed van je sz dat ze de toets wel gewoon gehaald heeft ondanks alles. @Ka, wat leuk wat de collega's van je man georganiseerd hebben. Babykamer is van de baan die ik liet zien gister. Ik wilde vandaag bij Kesteren het grote bed bestellen van Tygo zijn babykamer, wat blijkt hebben is de kamer uit collectie en kan er niks meer van besteld worden. Om het op zijn Am's en Akoya's te zeggen: KAK! Om nou meteen 2 nieuwe kamers aan te schaffen is ook zowat overdreven. Dus nu willen we de babykamer doorschuiven en krijgt Tygo een nieuwe kamer. Van de babykamer die ik liet zien is ook een juniorkamer en met mijn personeelskortingen eraf komt de kamer nog op meer dan 2000 euries. Dus daar gaan we nog even over nadenken. Het geld vliegt er de laatste tijd echt met bakken uit: Verbouwing van de zolder, nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe boxspring....
Jewe, jeetje wat balen zeg!! Wordt inderdaad een dure hobby zo. 2000 euro is wel HEEL erg veel geld... Dan maar een besparingstip 2+3 gratis bij de Zeeman, op alle opruimingsartikelen! Ik ga morgen even kijken!
@eylem: is dat alleen morgen? want ik ben vrijdag pas weer vrij en kan dan pas gaan en ik doe graag aan besparen haha
Nee de hele week volgens mij! Ik had laatst al een pyama daar gekocht en dat is echt een superfijn huispak, kijken of ik nog zo een kan scoren....en even bij de babykleertjes kijken
@ ingrid, wat spannend van je aankomende nichtje! Ik ga naar bed. Morgen weer werken en dan lekker weekend houden. Misschien tot morgen en anders tot vrijdag!
Ik ga ook mijn bedje in: morgen weer werken...neiet dat er veel te doen is want morgen is staking in het onderwijs. Docenten zijn dus naar utrecht en leerlingen zijn vrij...ga met een niet stakende collega ( en vriendin) lunchen bij de MAC
@akoya: haha ja dat was ik in de paarse panda @cm: van al die auto's ind ik de twingo wel het leukste, fijn dat L. het voetbal leuk vind. @am: sneu voor je neefje. beterschap met A. @ka: wat een leuke verassing voor je man van zijn werk. @spikkel: gave auto zeg!
@franka: wat goed an je sz. haha lekker lunchen bij de mac @ingrid: spannend voor je broer en sz. @hier vanavond laatste keer nagym gehad! en naar bed trusten
Goedemorgen Vanochtend was het weer 7.15 hmmmm ik kan hier wel aan wennen! En de hele nacht niets gehoord, echt luxe dus. Straks even naar de Zeeman en wat sokjes halen bij de Kruidvat want het elastiek van bijna alle witte sokjes voor de baby was vergaan. En vanmiddag zou ik even met mijn moeder meegaan naar de Aldi, wat luiervoorraad inslaan voor I., kan het maar in huis hebben. Heel spannend dus allemaal
goeiemorgen meiden ! hier viel ik pas weer rond half 2 bij N in slaap n werd wakker en vroeg of ik even bij haar kwam liggen maar toen ben ik dus in slaap gevallen haha A dacht dat we gescheiden waren ahah vandaag niet veel bijzonders lekker thuis rommelen en me huishouden doen jullie nog plannen ??
@Jewe wat balen zeg van de kinderkamer! @eylem, hey dat wist ik niet vandaag maar ff naar de zeeman :d Lekker dat je uitkan slapen tegenwoordig @ingrid wat leuk dat kindje! @hier vandaag dus ff naar de zeeman, en verder blijf ik denk ik maar binnnen want het plenst hier.. echt balen want wou dr op uit vandaag..
@Jewe leuk kamertje! Jammer dat het toch niet gaat lukken. INderdaad beter/goedkoper om dan door te schuiven. @KA leuk die fotocursus en groot gelijk dat jij ook iets voor jezlef gaat doen @CM leuk een twingo. Hier ook eentje die heel de dag handjes wil wassen, en als de doekjes niet opgeborgen zijn is heel het huis aan het glimmen en hebben alle knuffels en poppen schone billen @INgrid kan me voorstellen dat je dat niet 4 dagen met voetbal bezig zijn en full time werken. Dan blijft er haast niks over voor jou en de kinderen @Akoya gefeliciteerd met jullie trouwdag! Goed dat je voor je collega bent opgekomen. @Wonder had je de foto's van meeting al ergens geplaatst? Of heb ik ze gewoon gemist? @Pamsie leuk een tom tom! @Eylem mooie buik! En zo schattig die kleine baby spullen @Franka fijn dat je sz toch geslaagd is voor de toets. @Spikkel mooie trouwauto! Yeah volgende stap in verbouwing zolder is genomen. Volgende donderdag komt de nieuwe ketel. Die is veel kleiner en kunnen de wasmachine en droger naast elkaar dus weer meer ruimte. Mijn broer komt vandaag of morgen langs om te kijken hoe hij de muur gaat plaatsen dus eindelijk gaat er meer gebeuren
Eylem nee ik had voor L ook niet heel veel nieuw. Wel bij kleertjes.com wat ingeslagen, best veel, van noppies met 70% korting. En best veel cadeau gekregen. Uiteindelijk heeft ze bijna niks van E aan gehad. Hier een goede nacht! E werd rond 1 uur wel weer wakker maar daarna niet meer gehoord gelukkig!! L was alleen om 6.45 al wakker. Die slaapt normaal tot een uurtje of 8 dus dat was een beetje jammer.... Ze slaapt overdag ook veel. Misschien wel teveel.