Goedemrogen, Hier is het weer huil donderdag. Ik weet niet wat het is of wat me schoonouders met hem uitspoken op woensdag, maar als hij daar is geweest dan valt er 's avonds en donderdags geen land mee te bezeilen. Loopt hij de hele ochtend te janken en alles is nee...pfff echt zo vermoeiend. @Eylem, Ik kom eigelijk nooit bij de Zeeman, wordt altijd helemaal kriegelig van al die bakken en zooi. Ik kom er meestal alleen voor panty's voor mezelf en soms zie ik wel eens leuke pakjes hangen maar vind de pasvorm zo breed en groot lijken. Maar 7:15 is wel lekker zeg. @Smile, jullie ook al bezig op zolder. Hier is een paar maanden geleden ook een nieuwe ketel gehangen. Hadden nog zo'n grote oude die de halve zolder in beslag nam. Scheelt echt een berg met ruimte die nieuwe ketel. Hebben ook meteen een dakkapel laten zetten en een vaste trap laten plaatsen. Het begint hier al op een echte slaapkaamer te lijken. Jeroen en ik gaan op zolder slapen en de 2 kids op de andere verdieping. @Franka, oh lekker Mac...mmmm krijg er meteen zin in en dat op de vroege morgen.
Goeiemorgen meiden ! Hier even snel een update vanaf mijn tel. Heb 3 nachtdiensten achter de rug, dus geen fut gehad om bij te blijven hihi. *sorry* echo vandaag gehad, en frutseltje kwam mooi In beeld. Ben vandaag precies 8 weken. 5 sept uitgerekend. Over 2 wekn weer echo, dan is de termijn beter vast te stellen ivm de grootte. Nou meiden, ik duik lekker mijn bed in, erg drukke nachtdienst gehad ! Liefs van mij
Zooooooo dames, Hier er al weer een hele ochtend erop zitten: ben net pas op mijn werk :O Ik schrok om 8.20 wakker van G.uusje, dus snel mezelf en haar aangekleed, Om 8.30 hoorde ik t.omas roepen: luier, luier! Ik meteen naar hem toe, ja hoor, vieze poepluier! Dus T.omas vercshonen, bed verschonen, g.uusje die op de achtergrond ligt te huilen omdat ze honger heeft. Allebei naar beneden gebracht, g.uusje de fles, brood maken voor t.omas die vervolgens weigert te eten...Ik was om 9.15 bij kdv en dus om 10.00 uur op mijn werk...Een rustige start van de dag..... @ka: wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad! G.uusje slaapt overdag ook nog veel hoor @eylem: ook lekker uitgeslapen dus! @smile: leuk al die vorderingen!
@ Eylem: Lekker een soort van uitgeslapen. Heerlijk! @ Franka: Écht uitgeslapen . @ Jewe: Balen dat Tygo zo huilerig is als hij bij je s.o. geweest is. @ Kleintje: Fijn dat de echo goed was! Pfff, A. zet het echt elke keer op een hysterisch krijsen als ik uit het zicht verdwijn. Behoorlijk irritant . T. heeft maar iets van 3 kwartier geslapen net, dus die zal het wel niet al te lang volhouden, hahaha. Nou ja, dan krijgt ie wel wat eerder een flesje als hij echt niet meer te genieten is. A. krijgt ook vroeg een broodje, dus dan kunnen ze (bijna) tegelijk naar bed. En ik heb besloten dat ik vanaf morgen de bv af ga bouwen. Ik vind het wel mooi geweest zo en T. heeft me al een paar keer gebeten en zit ook elke keer zo te duwen onder het drinken. Dus ik beleef er zelf eigenlijk nog maar weinig plezier aan. Het voelt goed zo en ik ben best een klein beetje trots op mezelf dat ik het toch maar mooi 7 maanden heb gegeven, ondanks dat hij de laatste 2 maanden ook gedeeltelijk fv kreeg.
heey meiden kom even binnen vallen maar precies wat ik dacht me s.o kiezen me s.z haar kant ik ga even een weekend lekker bijkomen bij me moeder met de kids A gaat zijn vader bellen en dan willen we ze alleen nog maar zien met verjaardagen zodat ze me geen pijn meer kunnen doen ik ben er vanmiddag nog wel ergens maar dan vanuit almere
@am: nou, super meis! fijn toch als je het met een goed gevoel af kunt gaan bouwen! Ik vind dat zeker trots mag zijn op jezelf en je kleine man!
ja a blijft thuis hij moet morgen en zaterdag gewoon werken en ik ga zondag ochtend dan weer naar huis
ARGH!!!! Ik had echt leuke laarzen gezien bij Zalando van het merk Anna Field. Maar ik dacht "Nou laat maar, we hebben geen geld". Nu dacht ik, laat ik ze toch maar kopen, ze zijn niet zo duur. En nu hebben ze ze niet meer in mijn maat . En ik kan geen enkele andere site vinden die dat merk verkoopt. Ook bij de Duitse en Engelse Zalando hebben ze ze niet meer in 38 *JANK*!
Oh dat is zooooo iriitant!! als je dan iets gevonden hebt wat je leuk vindt, dan zie je niets anders meer omdat je maar hieraan blijft denken...misschien zalando mailen of ze nog komen??
Zo zeg, kids op bed. Lekker rustig . A. is niet echt op haar vrolijkst en zat weer fijn met haar brood te gooien. Ze wil tegenwoordig ook geen korstjes meer, terwijl ze ze eerst prima at. Nu eet ze alleen het zachte eruit en laat ze de korstjes liggen. Wat is dat toch met kinderen en korstjes . Oh en zoooo schattig, als je aan A. vraagt of ze even wil knuffelen dan gaat ze echt lekker knuffelen. Heerlijk zeg! En als ik vraag of ze even gaat poetsen gaat ze met een doekje over de grond .
Zoiets kan ook alleen bij die domme Engelsen hè Meisje eet al 15 jr. alleen kipnuggets - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Nu A. geen spaarloon meer heeft, heb ik maar een automatische overboeking van 50,-- ingesteld naar de spaar, anders komt er natuurlijk niks van... P.S. Merken jullie dat ik me verveel . Vandaar al die onzin-berichtjes. Zucht...stofzuigontwijkendgedrag weten jullie nog...
Het is wel duidelijk zo ja am Ik heb net de papierhandel op mijn kantoor een beetje uitgezocht: papierbak 1 is gevuld...bak 2 staat klaar: nu eerst naar de mac!!
Franka ohhhh jaloers....eet smakelijk! Hier had ik ook echt niets meer in huis...heb maar snel een blikje tonijn opgetrokken en dat aangemaakt op brood gedaan. Ook lekker maar Mac is wel veul lekkerder Am, he getsie da's echt goed balen van die laarzen ja! Wat schattig dat A. zo knuffelig en poetserig is . En helemaal goed toch dat je nu gaat afbouwen? Echt super dat je het 7 maanden hebt volgehouden! Jewe, wat vervelend dat T. elke keer zo huilerig is op donderdag....beetje overprikkeld ofzo misschien van gisteren? Smile, wat fijn dat de verbouwing weer wat verder vordert! Bij de Zeeman hier hing echt helemaal niets meer. Nou ja, ook wel voordelig . Krijg echt wat van al die regen en grijze luchten trouwens....maar ja, de winter is toch echt in aantocht
Was lekker!!! Nu weer aan het werk @eylem: wel lekker goedkoop zo ja... en die winter: brrrr vind het ook echt zoooo koud buiten en dan te bedenken dat het dit wekend nog kjouder wordt..
Ik vind die kou eerlijk gezegd niet erg, als het maar eens droog bleef. Het regent hier echt al de hele dag. BAH!
@Am balen zeg van zalando! @Eylem hier was ook weinig nog.. @weer als die regen maar wegblijft is het wel lekker @franka lekker de mac! @hier, net eerst ff naar de zeeman gelopen daarna naar huis gelunchd en laetitia op bed gelegd die wou niet slapen dus daarna maar lekker naar de ah gelopen voor de boodschappen. we hebben dit keer van het geld dat we eigenlijk zouden sparen voorraad gehaald. zodat we voorlopig ff geen vlees en aardappels hoeven halen.. Ondertussen dankzij een lieve caissere al 4 muppets :d echt leuk..