APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Amethist
    Balen zeg van die laarzen !

@ franka
    Lekker mac !! hmmm !

Hier ff lekker kunnen slapen, dus ben weer een beetje
    bij de tijd haha !
    Vanavond maar is lekker vroeg naar bed denk ik ;)

Heb trouwens een foto van ons gummybeertje :D
    beetje wazig want ik heb hem met mijn tel. gemaakt :)

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ka: wat leuk dat ze dat allemaal geregeld hadden op je man
    zijn werk! Nog gefeliciteerd!
    Ingrid: een adoptiekindje uit Polen? Spannend èn leuk!
    Ja lees ik. Gaaf zeg!
    Jewe: nou logisch dat dan de kamer doorgeschoven wordt.
    Wel balen zeg!
    Kleintje: fijn een goede echo!
    Am: nou super toch.Als je het met een goed gevoel kan afsluiten..
    Lovely: lekker ff relaxen bij je ma.
    Balen van die schoenen Am!

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opa van manlief is vanochtend overleden, was al 88 en echt op, maar toch.
    Vanochtend toch even op de psz gaan kijken, J. vond het prachtig, dus meteen ingeschreven..
    Rare en drukke dag.

Dadelijk J. naar sm en dan gaan we uiteten bij een 1 ster restaurant, daar waar we ook getrouwd zijn.. 8 gangen. OMG! Ik ga klappen vanavond.. Hahah!

Fijne avond alvast iedereen!

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Akoya gecondoleerd met het verlies van de opa van manlief.
    Ondanks dat wil ik je toch een hele leuke avond toewensen.
    geniet van de 8 ! gangen !!!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya gecondoleerd! En ondanks dat heel veel plezier vanavond! En nog van harte gefeliciteerd!

@hier laetitia op bed dus avond!

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: Gecondoleerd :(.
    Leuk dat je J. hebt ingeschreven. Ik moet het inschijfformulier nog even printen en invullen.
    Had je mijn sms gister nog gehad?

Pfff, mag ik even zeggen dat ik blij ben dat de kids op bed liggen. Wat een dag zeg...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Akoya, gecondoleerd, en toch een fijne avond gewenst!

Am, ja soms kan dat erg prettig zijn als ze slapen ;) was het zo erg vandaag? :D

Hier weinig bijzonders...ga zometeen Avatar aanzetten (rtl4), zo'n gave film vind ik dat

8. Amethist

@ Eylem: Mwah, het was niet de meest relaxte dag, hahaha. A. is sowieso hangerig en gaat elke keer hysterisch doen als ik even naar boven loop om T. bijv. uit bed te halen, of erin te leggen. En T. wilde het liefst de hele dag bij mij hangen als hij wakker was. Ook niet echt handig dus. Maar goed, ze liggen nu allebei lekker te slapen.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat zijn inderdaad de mindere dagen Am....gelukkig dat ze allebei slapen nu!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

:) ik ben echt verslaafd aan die ubergoedkope ijsjes van Euroshopper die je zelf moet invriezen, van die waterijsjes....ze zijn zooooooooooo lekker, vooral als dat ijs helemaal crunchy en hard is :(:D had ik de vorige keer vlak na de bevalling ook zo sterk, zo raar hoe hormonen dat soort dingen kunnen veranderen! Maar goed, ik eet nu dus elke avond 2 waterijsjes :cool:

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, Jeroen is ook helemaal verslaafd aan die ijsjes. haha Gelukkig zijn ze spotgoedkoop. Dit keer heb ik nog niet echt iets waar ik helemaal verslaafd aan ben. Bij Tygo was ik verslaafd aan ananas uit blik...oeh daar heb wat van geschranst zeg.

@Am, soms is het heel lekker als de kids op bed liggen ;) Tygo was ook niet echt gezellig vandaag en vanmiddag heeft hij ook niet geslapen dus vanavond heeftt hij ook niks gegeten en huilen, huilen, huilen. Heb hem om iets over 6 al op bed gelegd en niet meer gehoord.

@Akoya, oef 8 gangen...nou begin d'r maar aan...eet smakelijk. En J ingeschreven op de psz leuk!

Vanmorgen even met m'n moeder naar de stad geweest. ze wilde een leuk setje kopen voor de baby en gekregen. Zo schattig weer dat klein spul. Tygo kreeg ook meteen een paar nieuwe shirts voor de zomer/voorjaar. En ik kreeg nog een leuk zwangerschapsshirt en buikband van moeders dus we zijn allemaal weer verwent.

12. Amethist

Ik heb nu Wie is de mol? opstaan en daar doet ook 1 of andere actrice aan mee (Anne-Marie Jung...nooit van gehoord) en dat vind ik zo'n viezig wijf. Gatver, brrrr. Ik kan het niet goed uitleggen, maar iets aan haar vind ik echt smutzig ;). Dat zelfde heb ik ook altijd bij Nicolette Kluijver.

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedenavond trouwens!:D

Wat is het hier rustig.
    We zaten net The winner is te kijken, maar vond het niet zo spectaculair eigenlijk!

Morgen Wie is de mol kijken op uitzending gemist.
    @ am, ja inderdaad een viezig wijf he!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, lekker geshopt dus! Lijkt me trouwens wel dramatisch om bij een babyzaak te werken als je zwanger bent of een kleintje hebt!

@ kleintje, fijn dat de echo goed was!

@ lm, ven bijkomen bij je moeder. Dat doet je vast goed. Rot dat je so toch kant kiezen voor je sz.

@ am, super toch dat je zo lang bv hebt volgehouden!

@ akoya, gefeliciteerd meis! Ik kan me nog herinneren dat je ging trouwen! Grappig eigenlijk! Hopelijk heb je heerlijk gegeten en ben je niet letterlijk uit elkaar geklapt!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Begint er net een oude film op rtl7 met Arnold Zwarchenegger en Alyssa Milano. Dat is daar echt nog zo'n schattig klein meisje! Moet je nagaan hoe oud die film is!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik zit hier al heel de avond tegen mezelf te lullen, dus ik duik mijn bedje maar eens in!;)

Tot morgen!

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Akoya gecondoleerd
    Hoop toch dat je nog een leuke avond hebt gehad

Am balen van de schoenen
    En die dagen dat ik blij ben dat de kids op bed liggen herken ik

Eylem o waterijsjes heerlijk
    Moet volgende week ook heel veel inslaan

Kleintje o heerlijk zn echo!

Jewe even lekker met je mamsie op stap geweest
    Hoe is het met der ??

Zo ik lig hier op me oude zolderkamertje
    Even met me ouders over de hele situatie gepraat
    En staan ook echt aan ons kant
    Mijn vader zei duidelijk dat ze niet te ver moeten gaan want hij gaat door het vuur voor mij en noa(kan je nagaan het is mijn stiefpa maar)

Uiteindelijk is er nog veel gemailt en zien ze wel in dat N anders benaderd moet worden
    A is heel duidelijk geweest en heeft het echt goed voor me op genomen
    Alleen hebben we allebei wel zoiets we gaan niet echt meer leuk en gezellig doen tegen zijn zusje
    Omdat we door haar koppigheid geen excuus kunnen verwachten maat we gaan haar zeker haar plaats als tante laten zien
    Het feit is dat madam mij nooit kan accepteren omdat ik haar grote broer heb ingepikt , ben er gelukkig al een stuk rustiger onder
    En ben heel trots op A dat hij zo opkomt voor zijn gezin
    Ik ga maar is slapen morgen ga ik lekker met me mama naar de statruste !

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya hopelijk was het gezellig gisteren!
    @Lm lekker bijkomen meis!

@hier net wakker vandaag beetje rustig aan doen en morgen druk dagje, dan gaan we jurken kijken/passen en daarna als ik thuiskom zijn dr vrienden van ons met hun kleine

20. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    wat een stilte meiden....

Deel Deze Pagina