Ja, hij had er een erg goed gevoel bij. Hij was dus alleen niet helemaal gekleed naar hun "maatstaven", maar dat heeft iig geen negatief effect gehad.
Heb net even je eerdere berichtje terug gelezen. Hij moet dus in pantalon. Voor jou ook wel leuk! Ik ben gek op (leuke) mannen in pak!
@am: goed man, dat A. is uitgenodigd voor gesprek! toytoytoy! @cm: whoehoe nieuw autotje gekocht!! leuk meis! @pamsie: spannen meis! wanneer weet je daar eventueel meer over??
@franka: thanks voor je reactie, me leidinggevende is intern op zoek voor me en ze hoopt volgende week wat te hebben voor me, zou wel lekker dan zou ik twee hele dagen werken ipv 4 halve
Ik heb net vier kaartjes voor de efteling gescoord voor in totaal 40 euro incl. Parkeren! Hier ga ik L.ukas heeel blij mee maken!
Ja, het staat hem mooi (zeker nu hij zo is afgevallen), maar het is wel lastig om een (betaalbare) pantalon in zijn lengtemaat te vinden.
ja dat heb je met bso en zonder kids was dat prima maar nu met twee kleine kids is het wel fijn om meer thuis te zijn.
@ am, ja dat is dan weer wat minder. Die krengen zijn altijd wel duur. Misschien bij de We? Of is A. Echt heeeel erg lang?
Hij is 1.96m. En morgen moet hij werken (zucht), dus geen tijd meer om nog naar Utrecht te gaan om een broek te kopen. Hij heeft er nu 1 gekocht bij de Cheap & Awfull die naar mijn smaak net iets te kort is, maar goed, ze doen het er maar mee....
Wat goed voor/van grote A.!!! Verder niet bijglezen. Wooow Fabje was echt superrrgoed Nu op naar de Battle. Is inderdaad het nichtje van mijn man.