APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    iedereen weltrusten:p

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pfff! Het was vanmorgen 4:22 toen Tygo helemaal overstuur wakker werd. Huilen en snotverkouden. Heb tot 5 uur met hem rond gelopen om hem rustig te krijgen. Gelukkig kwam Jeroen om iets over 5 thuis van het draaien en heeft hem even over gepakt dat ik nog even kon gaan slapen.
    Dat gaat weer wat worden straks met de 2e met die nachtvoedingen enzo.

Zometeen weer werken.
    Iedereen een fiijne dag vandaag.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, ah, arme Tygo! Hopelijk is hij snel weer beter!

Hier vanochtend staan koukleumen bij het voetbalveld. Minivoetbal is best hilarisch eigenlijk!
    Helaas hebben ze 3-6 verloren, maar hij vond het indanks dat wel leuk.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

ECHOOOOOOOOOOOOOOO...... Wat een rust hier zeg :$.

@ Jewe: Arme Tygo. Hopen dat hij snel wat opknapt.

@ Caro: Weer een beetje opgewarmd inmiddels?

Hier is kleine A. vannacht schijnbaar wakker geweest. Grote A. is 3 kwartier met haar bezig geweest en ik heb helemaal niks gemerkt :). Ik kan me nog wel vaag herinneren dat ik A. zag staan in de deuropening van onze slaapkamer met de mededeling dat hij kleine A. niet stil kreeg en dat ik alleen iets terug gromde van "nou en?!" of iets van soortgelijke strekking :cool:. Anywho....ik heb dus heerlijk geslapen.

Nu ligt ze overigens te etteren in bed. Ze lag er om 13.00 uur pas in en is vanaf 14.30 uur al strontvervelend aan het doen, maar ze heeft echt dikke, vette pech, want ze blijft maar mooi boven. Anders gaat ze hier zitten chagrijnen en daar bedank ik ook voor. BAH! Ik haat het als ze zo vervelend doet, heel mijn goede humeur wordt er door aangetast.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: sneu voor T.ygo, werkze al zal je het niet meer van te voren lezen.

@cm: fijn dat het voelbal leuk was. alleen jammer van de kou.

@am: haha lekker overal door geen geslapen dus.

@hier: lekker rustig michel is samen met Lotte en zijn broer naar batavia stad ( grote outlet hier) en ik ben alleen met valentijn. die ligt nu even te slapen dus ik ga maar even aan de poets.

ik moest trouwens wel om je lachen op facebook cm:p ik had mijn status nog niet ingevuld dus ik vulde hem nu in als getrouwd. dus cm ging me heel lief feliciteren. :D:D:D

maar ik ben al ruim twee jaar getrouwd:p

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha, ja dat snapte ik wel. Vond het alleen zo grappig staan. Net of je gister getrouwd bent ofzo! :D

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Middag..

Spikkel: hoe was het met je aanstaande man bij de neuroloog?
    Today is THE day! Ben benieuuwd of je dè jurk hebt gevonden.

Franka: dus je broer en sz weer samen? Lief dat ie cupcakes gaat
    maken voor d'r!
    En voor Am ga je ook aan de slag! Leuk! Je krijgt het nog druk!

T.ygo naar de Efteling geweest, leuk!

Pamsie: blij met de nieuwe werklocatie?

Jeuj grote A. op 2e gesprek!

Gaaf de nieuwe Twingo in het wit!

Caro: echt een stoere foto van L.ukas op FB!

Jewe: ohh arme T.ygo! Beterschap!

Am: kleine A. nog lang liggen keten op bed.

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou J. slaapt voor het eerst in zijn 'grote' bed.

Ow hij wordt wakker.
    Later! x

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    #2909 caromama, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt: 28 jan 2012
    @ akoya, lieve foto van J. in zijn bedje! Heeft hij wel een uitvalrekje of een randje? Op de foto lijkt namelijk van niet. Maar valt hij er anders niet uit?

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nog steeds rustig hier...

Wij hebben vanavond lekker erwtensoep gegeten bij mijn s.o. Het was weer heerlijk, maar ik heb nu wel ontzettende dorst.

Verder niks te melden eigenlijk...

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha ja dat vond ik ook idd, terwijl ik gewoon nu me profiel gegevens pas ging invullen:p

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    zeker rustig hier!

@akoya: geen idee nog:p ze is nog op zoek voor me voor een andere lokatie, er zijn meerdere plekken mogelijk, lang verhaal ik leg alles nog wel eens uit. maar ik ben heel blij als ze iets op het kdv voor me kan vinden.

wij gaan maar eens even film kijken.

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goed idee! Hier vanmorgen 7 keer op het potje gezeten en ook echt geplast :$ Daar heb je een dagtaak aan met rompers en luiers haha

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am wat goed dat A voor zijn tweede gesprek mag komen! Super zeg!

CM yes de nieuwe auto!! Gaaf hoor!

Pamsie zou fijn zijn als ze een andere baan intern kan vinden!

Jewe wat balen van je nacht... Leuk zeg dat Tygo het zo naar zijn zin heeft in de Efteling!

Akoya hoe bevalt het bedje voor J? Slaapt hij er goed in?

Marijn, jeetje wat heftig!! Denk goed om jezelf meid!

Ik heb L gewoon in haar velletje geknipt bij het nagels knippen :(:( Zo zielig!! In haar duim... Arm meisje...
    Kreeg E weer niet in slaap maar die is nu stil en slaapt gelukkig. Ze heeft weer 2 keer doorgeslapen dus hopelijk vannacht weer!!! Had afgelopen nacht slaapdienst dus ik dacht lekker doorslapen en uitslapen. Had een jongere een feestje en die was pas om 2 uur thuis :$ Niet de afspraak dus een beetje jammer. Vervolgens moest een andere jongere werken en moest ik er daarvoor om 6.15 nog een keer uit. Die heb ik om 6.30 de deur uit gewerkt en toen weer terug naar bed gegaan tot 8 uur.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, hopelijk vannacht een betere nacht dan gisteren!

CM, brrr, dat zal wel koud geweest zijn ja!

Am, wel relaxt dat je overal doorheen geslapen was :)

Pamsie, rustig dagje gehad dus, lekker!

Akoya, spannend, een groot bed!

Ka, hmm, alsnog niet echt een rustige nacht....Wat zielig dat je L. in haar vingertje hebt geknipt, is hier ook weleens gebeurt, maar je voelt je meteen erg schuldig, ik weet er alles van.

Hier een lekker dagje gehad. Zat me vanavond te bedenken dat I. vandaag de hele dag NIET gehuild heeft! Geen 1 keer! :D dat is toch wel een mijlpaal! Ze heeft echt superlief gespeeld en 't was gewoon een prima dagje. Ben me nu alleen een beetje aan het vervelen. Hopelijk krijg ik manlief morgen zo ver dat we het ledikant bij mijn moeder gaan ophalen en hier gaan neerzetten (hij vindt het nog steeds belachelijk vroeg) want dan kan ik de rest ook gaan klaarmaken. Ik heb een beetje de kriebels dat de baby zich opeens aandient, ofzo, haha. Zal je zien dat ze tot week 42 blijft zitten maar ik heb maar liever alles een beetje op zijn plek.

Nou ik ga nog maar even verder niksen....

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey !
    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen want ik zit er al een hele week tegenaan te hikken. ( vandaar mijn afwezigheid ook hier denk ik ) Ik ga niet mee naar de meeting(s) eigenlijk heb ik vanaf het moment dat ik zei dat ik wel mee wilde spijt. Maar toen werd er ook nog de datum verzet omdat ik niet kon daarop ik besloot ik dat ik dan maar moest omdat ik het niet kan maken alsnog af te zeggen. Maar ik ga dat toch doen. Het is gewoon echt niet mijn ding en daarnaast zijn mijn weekeinden zo ontzettend schaars ( mijn vrije weekeinden wel te verstaan.. ) Als ik vrij ben wil ik eigenlijk gewoon thuis zijn of in ieder geval met Wes en Sanne doorbrengen. Ondanks dat jullie ook vast heel leuk zijn.. ;) Maar goed... ik heb er echt een beetje last van en dat vind ik dan weer stom van mezelf.. Muts ben ik gewoon. Hopelijk zijn jullie er niet boos ofzo over en " mag " ik gewoon nog af en toe meekletsen..
    wat zit een mens toch ingewikkeld in mekaar he..

Zooo het hoge woord is eruit.. :)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Evenzo snel vanuit het ziekenhuis. Tygo heeft vannacht een koortsstuip gehad die wilde niet over gaan. Met ambulance naar het ziekenhuis. Hij moet vannacht ook nog blijven waarschijnlijk.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Joh Kris doe niet zo gek! Als jij niet mee wilt gaan moet je echt niet hoor! Hoewel ik het echt super jammer vindt, maar het is natuurlijk geen veplichting!
    En je mag toch altijd hier meekletsen!
    En ja, je bent wel een muts...... Je had het gewoon veel eerder moeten zeggen ipv er zo lang mee rond te blijven lopen. Gekkie!

Kus!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, wat ontzettend schrikken zeg! Heel veel beterschap voor Tygo en jij en je man natuurlijk veel sterkte!

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen dames!

@Jewe oei das schrikken!Hopelijk knapt hij weer gauw op!

@Kris maakt toch niet uit..Ik ben ook nog niet meegeweest..

@eylem zo lekker gister i helemaal niet gehuild!

@rest uhmm

@hier gister dus jurken wezen passen blijkt nog best lastig te zijn.. Maar goed binnekort weer verder zoeken :)
    Maar t was wel heel gezellig, s'avonds nog met vriendin aynil gekeken.. al met al een gezellige dag gister!

Deel Deze Pagina