Goedemorgen Kris joh om zoiets moet je toch niet wegblijven hier?? Ik ben ook niet zo 'meeterig' maar dat geeft toch niet? Wel blijven meekletsen hoor!! Spikkel, nog niet geslaagd dus? Jammer maar wel een leuke dag gehad Hier echt te kort geslapen, blegh....maar vandaag toch geen bijzondere dingen op de agenda dus ik loop nog in mijn pyama, haha.
@ Eylem: Wat heerlijk zeg dat I. zon lekker dagje had gisteren. Ik kan me voorstellen hoor dat je alles af wilt hebben. Bij T. kregen we het kamertje pas met 38 weken, nou dat was echt niet relaxed hoor. Mijn nichtje was spontaan bevallen met 37 weken, terwijl ze bij haar 1e over tijd was gelopen, dus ze kunnen zich zomaar ineens eerder aandienen. @ Kris: Jammer dat je toch niet mee gaat, maar je moet natuurlijk niets doen waar je je niet goed bij voelt. En niet zo raar doen hè! Je mag hier altijd meekletsen, ongeacht of je mee gaat naar meetings of niet! @ Jewe: Oh BAH, arme Tygo. En arme jullie. Lijkt me echt doodeng zon koortsstuip. @ Spikkel: Leuk dat het passen leuk was. Waar ben je geweest? Niks gevonden naar je smaak nog? Het was vanmorgen 07.30 uur, dus prima te doen. Grote A. ligt nog in bed. Meestal ben ik degene die mag blijven liggen, dus ik ben er nu vanmorgen maar uitgegaan met de kids. Verder niet veel plannen vandaag, misschien vanmiddag nog even langs oma. Zo eerst maar eens koffie zetten, misschien dat A. dan ook besluit eruit te komen .
Hm, T. heeft ook weer wat nieuws, die is elke keer na een uurtje (hooguit!) slapen alweer wakker. Gisteren heb ik hem maar even laten mopperen in bed en toen viel hij wel weer in slaap, maar dat werkt helaas niet altijd. Wel balen is dat, want zijn humeur gaat er niet op vooruit als hij maar zo kort slaapt .
Vraagje: Ik ben aan het kijken voor een dekbedje voor A. Nu zie ik dekbedjes met afmeting 100x135 cm en 120x150 cm. Die kleinste zijn echt voor een ledikant, maar zou ik niet ook een grotere kunnen nemen? Ik vind het zelf altijd zo lekker als je lekker veel dekbed hebt . En het lijkt me ook makkelijker met instoppen, dat ik meer "over" heb om haar goed onder te leggen. En ik heb HEULE leuke overtrekjes gezien voor 120x150, hahaha
Ik weet niet. Ik heb zelf die van de Hema, dat is volgens mij die kleine afmeting die jij noemt en die is met name in de lengte al behoorlijk lang. In de breedte zou ie nog wel iets breder mogen van mij. Denk eigenlijk dat 120x150 wel kan hoor, zo heel veel groter is dat nu ook weer niet. En laat zien die dekbedovertrekjes
@Am hier gewoon een klein dekbedje.. Ja heb wel wat jurken gezien kwa model die ik heel mooi vond dus daar ga ik de volgende keer op verder zoeken.. nu ook de kleur nog.. @hier laetitia ligt nu op bed verder lekker een rustige zondag..
Jewe: ohh bah zeg! Heel veel sterkte en beterschap! Am: dan zou ik 120 x 150 nemen, die kleinere maat hadden wij ook in de ledikant en das echt klote instoppen. Caro: matras v/h ledikant ligt ernaast op de grond. Kris: ja je bent wel een muts! Dat je er zolang mee rondgelopen hebt. Wel meeblijven kletsen hier, iedereen is er vrij in om wel/niet mee te gaan, is niet verplicht. Gelukkig is J. weer v/d koorts af, slapen in zijn 'grote' bed gaat goed Nu ff snel douchen, lunchen en dan ècht afscheid nemen van opa van manlief. Fijne dag allemaal!
@kris: gekkie, je kan dat toch gewoon zeggen is toch niet erg, maar wel jammer. @spikkel: nog niet geslaagd dus @jewe: jeetje wat schrikken zeg! sterkte en beterschap voor tygo @eylem: balen van je korte nacht. @am: balen van T. zijn korte slaapjes. @akoya: sterkte vandaag
Akoya, sterkte! Hier JEUJ het bedje staat! Meteen ook de reiswieg en maxi cosi maar meegenomen dus ik kan weer lekker verder wassen haha. Nu we het bed hebben opgeschoven is er echt best wel wat ruimte dus het valt me alles mee hoe 'krap' het nu in onze slaapkamer is (helemaal niet krap eigenlijk). Kan in ieder geval nu weer lekker verder, blij mee.
@ Eylem: Fijn dat het bedje staat zeg! Geeft toch een rustiger gevoel hè. Ik had o.a. dit overtrekje gezien (let niet op de prijs ): Damai Gigi Beatrice Junior (120 x 150cm) en deze: Damai Kids Enrica Edda Junior @ Spikkel: Nou, hopen dat je snel een jurk naar je smaak kan vinden!
Eylem: joepie! Fijn dat het bedje staat.. Dan zie je pas echt hoe het staat hè, spannend hoor, komt nu stiekem wel dichtbij.. Am: GIL! Die overtrekken zijn gááf!
Poeh.. J. wéér koorts; 39.4. Ligt te slapen sinds 18.00 uur, wilde geen avondeten, maar wel een papfles. Ook een zetpil gegeven en hij ligt nu af en toe te ijlen in zijn slaap.. Echt zo enorm zielig zeg. Morgen gaat ie naar de g.o. want sm moet teveel regelen enzo. Dan haal ik hem morgenavond op en rijden we meteen door naar mijn ouders, eten we daar mee, laten J. daar en rijden manlief en ik weer naar huis. Goed geregeld denk ik dan, maar ja, wat als J. morgen nòg koorts heeft? Dan mag ie niet naar de g.o. Tjongejonge, wat een gedoe. Morgen hebben we als enige optie de g.o. en als ie morgen dus koorts heeft moet er 1 van ons 2en thuis blijven.. Liever niet, maar het is dan niet anders. Nu ff zitten.. is er weinig van gekomen.
@Akoya wat sneu dat j. koorts heeft. hopelijk gaat het morgen wat beter! @Am leuke dekentjes zeg! @hier laetitia op bed dus avond. Manlief is morgen de halve dag weg dus dan kan ik lekker aanrommelen met laetitia.
Balen Spikkel, ben nieuwsgierig.. Dè jurk gevonden? Ik ga koffie drinken en bankliggen. Fijne avond meiden! xxx
Am, oh die zijn wel heel leuk ja!! Alhoewel die tweede wel een klein beetje lijkt op die ik heb (van de Hema), die is ook lekker fleurig. En iets minder duur Akoya, ach jeetje arme J. wat sneu dat ie alweer koorts heeft! Spikkel, lekker rustig dagje dus morgen!
Goedenavond! Hoe is het hier, behalve rustig? Hier lekker relaxed dagje gehad. Vanochtend thuis een beetje aangerommeld en vanmiddag een lekkere wandeling gemaakt met een tussenstop bij vrienden van ons voor een bakkie koffie. Net nog wezen hardlopen. Was wel erg koud! Brrrrr. Zit nu dus even lekker op te warmen op de bank met een kop thee. @ am, leuke overtrekjes! Wel een beetje prijzig, maar soms moet dat wel kunnen! Ik weet niet of je van plan bent over een tijdje een peuterbedje te nemen of gelijk over te gaan naar een eenpersoonsbed? Want als je toch van plan bent eerst een peuterbedje te nemen, zou ik idd voor het grotere dekbed gaan. Anders moet je straks alles weer opnieuw kopen. Als je gelijk naar een eenpersoonsbed over gaat, dan zou ik nu het kleinere dekbedje nemen. Lijkt me wat makkelijker opmaken dan met zo'n te groot dekbed in het ledikantje. En als het voor het volgende bed toch niet uitmaakt.... @ spikkel, ben wel benieuwd wat voor jurk het uiteindelijk gaat worden! Spannend! @ eylem, fijn dat je alles nu weer in huis hebt! Komt we heel dichtbij nu he! @ akoya, ah, J. nog steeds ziek! Hopelijk knapt hij wel op. Als je toch thuis moet blijven, wel als je naar je werk belt vragen om zorgverlof hoor! Dan kost het je geen vrije dag. Ze moeten dan voor die dag ook minimaal 70% van je loon uitbetalen. Ligt per werkgeve hoeveel ze dan uitbetalen. Sommigen betalen toch gewoon 100%!