APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Sportieveling :D!
    Hm, geen idee nog eigenlijk of we eerst voor een peuterbed gaan. Ik denk het niet eigenlijk. Van het ledikant wat we voor A. hebben kan 1 zijkant af, dus dat doen we sowieso eerst nog als tussenstap. Tegen de tijd dat ze daar uit gaat doen we haar denk ik in een groot bed. Evengoed ga ik denk ik toch voor het grotere dekbedje. Ze ligt tegenwoordig vaak zo te draaien dat haar dekentje ook helemaal niet vast blijft liggen onder het matras, dus instoppen werkt hier toch niet echt. En met een groter dekbed is er meer speling om te draaien... Snap je wat ik bedoel? Hahaha

Nou ja, I'm off to bed. Wij gaan even de 2e helft van een film kijken waar we gister aan waren begonnen. Slaap lekker y'all ;) en bis morgen. Kusje!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Trusten Am!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Allereerst.. lieve reacties.. Thanks !
    @ Jewe, Jee zeg schrikken ! Hoe is het nu ?
    @ Spikkel.. spannend jurk zoeken !
    @ Am; hier ( nog ) geen dekbedje. Maar wel vrij grote dekens. I.d. lekker om goed in te kunnen stoppen !
    @ Eylem; lekker dat het bedje staat. Fijn dat het niet krap is met het bedje het wordt langzaamaan een beetje spannend he ! Voel je je nog goed ?
    @ Ak; he nee weer koorts ! Hopelijk is het morgen over.. is hij verder ook ziek ?

Hier gaat het verder allemaal goed. Sanne is echt super vrolijk de laatste dagen. Maar heb het idee dat doordat ze alles zo goed kan vertellen tegenwoordig ze minder gefrustreerd is. ofzo... en ze kletst echt niet normaal meer.. zo leuk !

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik verveel me. Er is geen ruk op tv! Normaal kijken we zondagavond Homeland, maar dat kwam niet door het schaatsen. Nu zit manlief weer een autoprogramma te kijken, na eerst al wegmisbruikers te hebben gezien. Saai!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am slaap lekker!
    @kris fijn dat het zo goed gaat!!

@Cm lekker sportief geweest

@hier manlief leest een boek ik zit nog ff te zpen :d

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ kris, wat fijn dat Sanne zo lief en vrolijk is! Mag ook wel eens gezegd worden toch! Ik denk ook wel dat die driftbuien grotendeels uit frustratie voortkomen. Omdat we ze niet begrijpen of omdat ze niet begrijpen waarom iets niet mag. Helaas zit N.oa momenteel nog erg in de driftbuien. Hoop dat ze binnenkort ook weer een sprongetje maakt in spraak. Zou fijn zijn!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @akoya: jeetje J. nu weer koorts, beterschap

@am: zeker leuke dekbedovertrekken zeg! trusten veel plezier met de film

@cm: lekker ff een rustige zondag, leuk bij vrienden langs geweest. en wezen hardlopen respect hoor.

@kris: fijn dat sanne zo vrolijk is de laatste tijd.
    @

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, truste!

CM, hier idem dito...saaaaaaaaai. Manlief kijkt een Turkse serie, ook al niet mijn ding.

Kris, wat fijn dat Sanne zo vrolijk is! Hier is I. ook erg goed gehumeurd, gisteren heeft ze helemaal niet gehuild, vandaag alleen 1 keertje omdat ik haar haren moest kammen....echt genieten! Ze speelt ook superlief

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    L.ukas heeft hier vanmiddag ook echt een hele tijd superlief zitten spelen met zijn brandweerauto en zijn lego. Heerlijk, want N.oa lag lekker op bed, dus manlief en ik konden even lekker op de bank zitten samen zonder vesprongen te worden door kids die willen spelen...

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik realiseerde me vanmiddag opeens dat ik kaarten heb om dinsdag naar de SYTYCD theatertour. Ik ga met mijn zus. Heb er wel zin in!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    doen jullie kindjes ook rollespelletjes ? Sanne is echt een hele dag daarmee bezig zo ongeveer.. speelt vaak ' Kleine baby' en dan kruipt ze door het huis en huilt nep en dan wil ze gewiegd worden. Of ik moet " slapen " op de bank liggen dan legt ze een dekentje over me heen en krijg ik een knuffeltje bij me en " leest" ze me een boekje voor.. ha ha...

Vriendjelief zit topgear te kijken. Maar ik mag niet klagen heb al goede tijden van vrijdag gekeken en help mijn kind is te dik... daar vind hij niets aan... dus nu hij top gear..

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Leuk CM !

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Laetitia is momenteel helemaal into dr pop, die moet eten, slapen, huilen, kletsen, spelen.. echt te schattig, zeheeft ook een kinderwagen en zo en gaat regelmatig weg..das zo lief staat ze met dr kinderwagen bij de deur daaaa mama daaa papa haha

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh ja.. ! Leuk.. poppen zijn hier ook in ja..
    Grappig he om te zien hoe dat spel zich ontwikkeld. Ik vind het echt boeiend.. om naar te kijken. En af en toe is het alsof ik mezelf hoor. Zet ze pop rechtop op de bank en zegt met vingertje... : NEEEEHh Zitten... op je billen... Of Even wachten hoor... of kom maar eens hier... ha ha...

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    haha ja ik vind dat ook echt heel leuk om naar te kijken. ze gaat er dan zo in op.. Pop slapen pop tut pop eten.. en dan ook echt heel geinteresseerd. en als we dan s'avonds eten gaan koken dan moet pop ook kokuu echt zoo lief. net als met dr blokken kan ze ook uren spelen.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cm: leuk.

@kris: Lotte is heel erg van het "ons"na doen. als ze iets niet mag zeg ik "lotte niet doen" en nu loopt ze dus met haar pop door het huis en dan zegt ze "pop niet doen" :$ hoezo ik kom me zelf tegen:p
    en ze doen alles na wat wij met valentijn doen.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die spelletjes zijn echt schattig inderdaad....I. heeft een pop en een paar knuffels die elke dag eerst allemaal moeten zitten en dan krijgen ze te 'eten' met een lepel en dan gaan ze slapen, hahaha, echt zo leuk om te zien....Wat ze de laatste dagen heel erg doet is bijvoorbeeld als ze in een boek een stoel ziet, gaat ze in huis ook alle stoelen aanwijzen, of als ze een speelgoedhond ziet pakt ze haar eigen hondje erbij etc etc....en wij maar antwoorden ja I. dat is ook een stoel ja dat is ook een hond pfff hahaha maar ze blijft erom vragen als je geen antwoord geeft.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

Bah vieze sneeuw en kou vandaag brrrrr. N.oëlle vond de sneeuw trouwens wel erg interessant.

@Jewe jeetje wat schrikken van T. hoe gata het nu?
    Zo jullie hebben helemaal veel aan de zolder gedaan dan zeg. Wij hebben gelukkig al een vaste trap en dakkapel dus dat scheelt een hoop werk. Mijn man gaat vanmiddag vast schuren en beginnen met schilderen van het houtwerk en hopelijk is het schilderwerk dit weekend klaar. Dan kan mijn broer die week erna de muur plaatsen en dan hoeven we alleen nog laminaat te leggen. (daarna nog behoorlijk wat kleine dingen maar vooruit)
    Hebben jullie al besloten welke babykamer het wordt?

@Spikkel jurken passen was dus leuk. Fijn dat je nu wel een beetje weet wat je mooi vind.

@Eylem fijn dat het ledikant er is met 35 weken is dat toch niet vroeg hiihi mannen ook.

@Am spannend vandaag 2e gesprek voor A.!

@Pamsie spannend hopelij kirjg je deze week al goed nieuws en kun je 2 hele dagen gaan werken.

@CM ja een nieuwe auto gefeliciteerd. Wanneer krijgen jullie hem? Leuk efteling en 40 euro is geen geld

@Akoya oh wat fijn dat J lekker in zijn grote bed slaapt. Gaat hij er niet zelf uit? (ben ik namelijk bij N een beetje bang voor)
    Hopelijk is zijn koorts weer weg vandaag.

Pff gisteren naar ballorig geweest met mijn moeder,2 nichtjes en N.oelle die vond het helemaal geweldig maar ik zat op die rekken en ging van de glijbaan af en stond met die meiden op de trampoline. Ging allemaal goed tot vannacht auw mijn bekken kon me niet omdraaien van de pijn pff en vandaag doet lopen ook echt zeer dus maar rustig aan doen

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Smile klinkt als een leuke dag! Wel balen van je bekken!

@Eylem haha dat is soms best vermoeiend haha

@sneeuw hier ook en heel klein laagje..

@hier manlief is net weg die komt vanmiddag pas weer terug heeft reintegratie. de woningbouw komt langs maar die zeggen heel fijn geen tijd dus vandaag maar wachten tot ze geweest zijn.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Oh en trouwensw at ik dus gister al wilde vertellen maar niet kon omdat vriendlief mee leest af entoe.. Ik heb mn jurk gevonden :d hij hangt al bij vriendin in huis :d

Deel Deze Pagina