@Spikkel oh wat super dat je DE jruk gevonden hebt. En mogen we een plaatje zien? Ben namelijk niet nieuwsgieirg
Spikkel ohhh wat leuk dat je de jurk hebt gevonden (maar leest je vriend dit later niet alsnog dan?)!! Smile, jeetje gekkie je moet ook niet zo wild doen haha op de trampoline ik moet er echt niet aan denken! De baby zal wel lekker in slaap gesust zijn door al dat gespring. Rustig aan doen vandaag maar! Ligt er bij jullie veel sneeuw? Hier ligt gelukkig niks....poedersuikerlaagje, maar op de straat is het al helemaal weg. Vind het niet erg want als het de rest van de week gaat vriezen smelt het ook niet meer weg natuurlijk. Hier was het akelig vroeg, 6.30....dus eerste wasmachine is alweer gedraaid, brood staat in de oven. Ga zometeen even naar buiten, mijn moeder gaat koffie drinken met een vriendin (in de enige zaak die op maandag open is, haha) en ze hadden gevraagd of ik ook kwam, dus even eruit, is wel zo gezellig. Moet ook nog tig losse dingetjes hier en daar halen maar dat zal denk ik vanmiddag worden.
I. zit ananas te eten en dat laat ik haar met een vorkje doen zodat ze een beetje kan oefenen om te eten met bestek, want dat vind ze nog niet zo geweldig, maar nu prikt ze braaf de ananas aan het vorkje en plukt het stukje dan met haar andere hand weer van het vorkje af om het zo op te eten. ZUCHT Oh, nu eet ze 1 (het laatste) stukje wel van het vorkje....hahaha.
@Smile ik ga een plaatje zoeken, @eylem gewoon genoeg kletsen vandag dan verdwijnt het naar een paar pagina's terug en leest hij het niet haha @Sneeuw hier is het alweer bijna weg. @hier woningbouw is al geweest dus zo even naar buiten met madam
@Spikkel oh mooi hoor! Zal vast prachtig staan! @Eylem tja toen ik gisteren gezellig aan het springen en doen was dacht ik nog heb helemaal geen last van mijn bekken. Helaas voor korte duur. Lekker vroegertje dus weer. Veel plezier met je moeder en hopelijk kun je de laatste dingen binnen halen. Sneeuw was hier best een laagje 2 cm maar is nu al redelijk aan het dooien
Goedemorgen! Ik zag net dat ik ZP niet had afgesloten op de Ipad, dus ben volgens mij heel de nacht online geweest! Haha! @ spikkel, oh je hebt je jurk al! Leuk! Welke kleur is het geworden? @ smile, oei, kijk je uit meis! Je moet nog wel ff een paar maandjes hoor! Rustig aan met dat mooie buikje! @ spelen, hier is depop ook grote favoriet. Vooral continue broekje uit, luier uit, billen schoonmaken, luier weer aan en weer uit en weer aan en weer uit enz. enz. N.oa vindt het op dit moment helaas ook erg leuk om met haar broers speelgoed te spelen. Zij heeft een speelgoedkist vol speelgoed en hij heeft een ruimte in ons dressoir waar zijn speelgoed in staat. Tot voor kort kon ze die niet zelf open krijgen. Nu helaas wel en zodra ik even niet kijk maakt ze het deurtje open en haalt daar dan van alles en nog wat uit. Maar ze heeft ook al een paar keer iets kapot gemaakt van L.ukas. Niet helemaal de bedoeling dus!
@ spikkel , mooi joh! Ben benieuwd hoe hij je staat! Maar waarom mag je vriend niet weten dat je een jurk hebt gevonden? Dat je hem niet laat zien snap ik wel natuurlijk! @ eylem, jammer van het vroegertje! Veel plezier met je moeder en vriendin!
Hier vanochtend gelijk met de wandelwagen boodschapjes gedaan toen ik L.ukas naar school had gebracht. Daarna even naar mijn ouders gewandeld en daar een tweede ontbijt gegeten. Lekker engelse pap! N.oa vond het ook heerlijk! Toen ik terug wilde lopen begon het net een beetje te sneeuwen! Dus maar snel naar huis gelopen. Onderweg zat ik hele verhalen tegne N.oa te vertellen over sneeuw enzo, kom ik thuis, ligt ze al in diepe slaap! Haha, blijkbaar was mijn veerhaal niet zo interessant! Maar ik heb haar gelukkig wel slapend over kunnen leggen in haar bedje.
@Cm omdat manlief dan alles af gaat zoeken en dan net zolang doorgaat vragen tot ik zeg wat voor jurk en welke kleur vandaar dat we hem in de waan laten dat we hem nog niet hebben gevonden
@ Smile: AUWIE! Rustig aan jij! @ Caro: Leuk morgen naar de theatertour. @ Spikkel: Mooie jurk. Fijn dat je al geslaagd bent. @ rollenspel: Nee, dat doet A. niet. Ze doet wel elke keer of ze me wat wil geven, maar dan heeft ze dus helemaal niks, hahaha.
Aha, vandaar. Ik vond het juist leuk dat mijn man zo nieuwsgierig was en ik hem lekker niks vertelde! Nou ja, ik vertelde hem van alles, maar niet de waarheid natuurlijk! Haha, kon hem van alles wijsmaken! Op een gegeven moment dacht hij echt dat ik een donkerblauwe jurk had gekocht!
WOEHOE!!! Die laarzen die ik had gezien en niet meer in mijn maat waren hadden ze nu weer in 38, dus die heb ik gelijk besteld!!! Nu nog hopen dat ze in het echt ook zo leuk zijn én om mijn kuiten passen .
@cm ja daar bgen ik dus ook mee bezig hem helemaal van de wijsd brengen. dat ik een creme jurk heb gezien waar ik toch wel graag nog een keer bij wil kijken.. Ik vind het ook wel leuk dat hij nieuwsgierig is maar ik ken mezelf en als hij te lang doorzou vragen zou ik klappen haha dus tis ook voor mn eigen haha @hier toenstraks lekker naar biten geweest paar foto's gemaakt. laetitia vond het veeel te koud die begon te huilen en te ribbelen van de kou dus maar gauw weer naar binnen gegaan maar toch ff een frisse neus gehad
@ am, joepie! Toch nog je laarzen! Linkje? Hier doet N.oa trouwens ook vaak of ik een hapje mag, bijvoorbeeld van haar koekje of rozijntjes of zo. Maar zodra ik dan wil happen trekt ze het snel weg en stopt het in haar eigen mondje. En lol dat ze dan heeft! Haha, boefje!
@ Caro: Hahaha, ja dat doet A. ook vaak idd. Dit zijn de laarzen: Anna Field Elegante Laars - Grijs - Zalando.nl