APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o en am ik zeg ook 3

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een leuk idee die pakjes, geen idee waar je die kan halen.

Laatst zag ik wel blankenhouten bankjes bij Leenbakker en Kwantum, misschien ff de sites checken.

Slofjes A.: ik persoonlijk houd niet van die sliertjes.. vandaar mijn keuze nummer 2.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja ze gaat nog even marktplaats kijken
    ik had ook even gekeken en had er 1 gevonden hier in ridderkerk

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@Am ik vind nr 3 de leukste meer meiden achtig.

@LM die pakjes van k3 als het populair wordt komen ze vaak in de speelgoed en feestwinkel.
    INderdaad wat Akoya zegt misschien zo bankje kopen en dat schilderen. Bij de ikea hadden ze trouwens een tijd geleden ook witte bankjes die gelijk zo'n kist zijn

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    en die pakjes heb 2 engelse sites gevonden maar omgerekent van ponden naar euro's was het iets van 47 euries en dan nog verzendkosten naar nl dus dat viel al af:p

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    daarom we moeten nog geduldig afwachten hahahaha :p
    maar we konden er nu al om lachen als we binnen zouden komen bij al die brandweer mannen, en hier bij de brandweerkazerne is het altijd zo lachen een hechte club zeg maar!!

ik bedenk me nu eens dat we er ook maar 1 voor de commendant moeten halen (dies homo hahhahaha en een echte leuke vent waar je een grapje mee kan uithalen)

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. is wakker, wij gaan ff badderen.

Later!

8. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo hier is de was gevouwen mooi in de tijd dat het rust was in huize B.olle

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, jeuj, vakantie geboekt!
    Ik zeg 1 of 2 van die laarsjes.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo gebadderd.. ik heerlijk 3 kwartier onder de hete douche gestaan en J. lekker in bad gespeeld. Nu ff koekje en wat drinken.

Ik moet hier de was ook nog vouwen..doe ik wel als manlief thuis is.

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was inmiddels opgevouwen, J. heeft buiten gespeeld en we hebben samen nog een blokje om gelopen, o.a. langs de kippen en geiten geweest en in de plassen gestampt.

Pitabroodjes en shoarma liggen klaar om de pan in te vliegen, mannetje is bijna thuis, J. krijgt zo een potje. Vanavond ff buurten bij de buren zodra J. op bed ligt.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

heb even geen zin om terug te lezen dus dat doe ik ook gewoon niet ;)

Heb tot half vier ongeveer op bed gelegen, niet echt ziek maar wel totaal futloos, last van m'n keel en gewoon een belabberd gevoel.

Was van de week afgewezen voor een functie maar nu krijg ik via datzelfde bedrijf een uitnodiging tot solliciteren voor een andere functie die openstaat. Meteen op gereageerd natuurlijk, dus nu hopen dat het wat word!!

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik hoop het zo voor je Ingrid!
    Hopelijk voel je je snel weer de oude!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook shoarma! Voor ons iig want de jongens eten dat niet dus voor hun wat gezonds;)

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey hey !
    Ook geen zin om terug te lezen en geen tijd. Vriendjelief komt zo thuis met S.anne
    hmm shoarma. Hier ( verse ) soep met stokbrood en had nog zo`n kant en klare quische die tot morgen goed is. Dus die gooi ik ook wel even in de oven. Ben nogmaar 1,5 uur ofzo uit mijn bedje, dus niet heel veel honger. Vriendjelief sms-te vanochtend dat hij zich beroerd voelt dus ben benieuwd hoe die zo thuis komt..
    Er heerst wel van alles he ? !
    * kruip weer onder mijn nachtdienststeen *

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbel geplaatst..

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm verse soep, lekker! Hopelijk is je vriend niet ziek.
    Het heerst wel helaas..

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

He getsie beterschap allemaal! Ik voel me weer wat beter gelukkig, hopelijk jullie snel ook

Lekker eten allemaal, wij hebben kip kerrie met rijst en doperwtjes gegeten bij mijn moeder. Nu weer thuis, ik leg zo I. op bed en dan doe ik niks meer!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, leuk vakantie is geboekt. Jullie hebben iets om naar uit te kijken. Lekker hoor.
    Laarsjes dan vind ik de 2e het leukst.

@Cm, Heb eerst een curcus gevolgd bij een fotograaf hier in Oosterhout dat waren 5 lessen en nu ga ik een cursus volgen bij H19, dat is een cultureel centrum voor kunst. Daar gaan ze overal weer wat verder op in en wordt alles weer wat verder uitgewerkt.

Leuk idee met de foto bedankjes.

@Eylem, jammer dat het niet gelukt is met kopen, maar idd wat je zegt dan kun je beter nog even wachten en voor zekerheid gaan.

@Kleintje, ik ga mee met de rest en zeg ook foto 2. Lekker wijs en shirtje is daar het meest duidelijk.

@Akoya, Ook al zo'n kerel die alle klusjes tot sint juttemes laat liggen. Tegenwoordig doe ik het ook maar meteen zelf scheelt een hoop irritatie. Gelukkig dat het gelukt is.

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wat een rust hier

pff ben hier weer is duizelig en misselijk
    en me hart die steeds een x overslaat morgen maar de dokter is bellen

Deel Deze Pagina