APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jeej pams wat een avond en nacht

mmm balen T is alwakker !
    gaat me door het huis rousen

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jaa volgens mij hebben ze hem ook van cars !
    maar ik vind en N vind hello kitty zo leuk

ik heb vrijdag voor N hele leuke hello kitty uggs gekocht
    ze waren afgeprijsd van 22 eu naar 6 euro !!!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lm: zo dat is een goede deal!

@franka: thanks, we wachten het wel even af

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @lm: goed geslaagd dus :D Zag dat ze ook van Cars hadden, maar zoek een neutrale...Heb wel wat gevonden maar die zijn 55 euro en dat vind ik te duur :D Zoek dus nog even verder :D

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ik had toen ze een horrorwinter voorspelde al snowboots gekocht voor lotte

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @snowboots: hier ook gekocht en nog niet aangehad...denk dat ze ongebruikt in de kast blijven...zou niet meer gaan sneeuwen begreep ik...

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: nou ik ben daar nog niet zo zeker van hoor. maar voorlopig heb ik hier de prijskaartjes er nog aan laten zitten.

@lm: waar had je die hk uggs gezien??

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, gefeliciteerd!!!!

LM, niet mijn smaak, maar wel leuk om het kamertje een beetje een thema te geven :)

Pamsie he gets wat een vermoeiende nacht

Snowboots; hier ook al een paar maanden binnen maar ik ga ze wel gebruiken van de week hoor als het zo koud wordt, dan doe ik I. niet haar gewone schoenen aan, dan bevriest ze :)

Hier :x gezeik all over the place. Er is blijkbaar ergens een verstopping, dat zou dan zogenaamd onze schuld zijn want het zijn etensresten maar ik heb overal van die opvangbakjes in de afvoer dus dat vind ik al heul bijzonder. Spul in de gootsteen gegooid en ik mocht een half uur geen water gebruiken. Prima, dus ik doe net na 3 kwartier de kraan weer aan - komt de verhuurder even later weer met zijn gezeur; waarom ik de kraan had aangedaan! Ja omdat dat weer mocht :( nee dat had ik eerst moeten vragen :x:x man ZEG dat dan, zeg dan niet een half uur. L*L.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Pams woow wat een nacht meid! Wel lekker tot half 12 kunnen liggen!

@eylem nou idd zeg dat dan gewoon

@hier nou mn moed is mn in me schoenen gezakt. Reintegratie duurt minimaal een jaar waarbij je dus geen inkomsten heb.. ja nee das lekker.. ik red het nu al krap aan en kan net iets sparen en dan een jaar geen inkomen :O.. en zw uitkering verloopt in april.. gaat goed dus not :mad: dus maar even over nadenken wat we gaan doen..

Net trouwens ff met laetitia door de sneeuw gelopen haha ging ze elke keer stilstaan en de sneeuw opvangen haha

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: jeetje wat een gezeik zeg.

@spikkel: ohh dat ook een lekkere klote situatie

valentijn had net bij zijn snot bloed zitten is dat erg??

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pams schoenenreus in almere
    maar ze gaan pas vanaf maat 25 :)

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    mm das nog een beetje groot

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, hier zijn de snowboots in gebruik as we speak! Het sneeuwt al heel de middag. Niet dat er nu gelijk een meter sneeuw ligt, maar het blijft nu best een beetje liggen. L.ukas is nu met zijn vriendjes een sneeuwpop aan het maken. Hij kwam net al een wortel halen. N.oa vond de sneeuw ook prachtig. Was wel blij met het sneeuwpakje, want ze ging net languit op de grond liggen rollen! Gekkie!

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ lm, vroeg me eigenlijk af waarom N. een tv met wii op haar kamertje krijgt? Heeft dat een speciale rede?

@ spikkel, is dat voor jou of voor je vriend? En wat zijn de andere opties dan?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cm voor mn vriend ik heb wajong uitkering. ja dr zijn geen andere opties dan gewoon gaan werken.. en dan gelijk 40 uur, die vrouw ging nog wel bellen met het uwv omdat ze vond dat hij helemaal niet meer kon werken dus daar zou ze vandaag nog over terug bellen.. Maar verder hebben hun geen opties.. De uitkering stopt per april, en reintegratie duurt nog een jaar..

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, wat een gedoe met die waterleiding! Is het nu wel opgelost met dat spul?

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM ja het werkt gelukkig weer allemaal...Wat leuk dat L. zoveel plezier heeft in de sneeuw! Hier sneeuwt het heel licht maar het blijft niet liggen.

Spikkel hmm dat is wel balen, zacht uitgedrukt... En hij heeft die reintegratie echt nodig?

Ik ga zo maar eens aan het eten beginnen...gaap....ben echt zo gaar.

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Spikkel: Nou lekker balen is dat.

@ Caro: Ligt er zoveel sneeuw joh dat L.ukas een sneeuwpop kan maken?! Hier valt er alleen wat poedersneeuw die echt niet blijft liggen.

@ Eylem: Wat een sukkels heb je toch :x;). Fijn dat alles het nu weer doet.

@ hier: Pffff, A. is een beetje verkeerd wakker geworden vanmiddag. Mensenkinderen zeg, die zit maar irritant te doen, lekker nep-huilen en erbij gillen enzo. Ik sta op de negeerstand, want ik heb er echt zo geen zin in...

19. Amethist

Oh en die Mompeltrientje ;) heeft ook weer 1 of andere kansloos topic geopend. Ik zag dat Eylem zich er ook al lekker aan had zitten ergeren :D.

20. Amethist

Whahahahhaa, OMG :$, het is gewoon lachwekkend hoe idioot A. doet. Tjongejonge zeg, wat een type....

Deel Deze Pagina