APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: lekker dat A. zo zit te gillen. heel irritant, hier twee half zieke kinderen die elkaar steeds aansteken met huilen. mompeltrientje??

@cm: nou dan ligt er meer sneeuw dan bij ons. wel leuk voor L.ukas dat hij een sneeuwpop kan bouwen. hier ligt er maar een heel klein laagje.

@eylem: wel fijn dat het allemaal weer naar behoren werkt.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cm dat is puur zo dat ze zich lekker kan terug trekken op haar kamertje en aangezien we de wii niet meer gebruiken staat ie bij haar op de kamer
    ze doet smiddgs nu nog beneden rusten met een filmpje maar ik kan nu niet opstaan en even opruimen want dan staat madam ook op met het gevolg niet rusten en dat ze dan overprikkeld raakt
    dus heb ik het boven neer gezet zodat ze smiddags op der eigen kamer

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo sinds vandaag weer thuis met Tygo. Het was echt zo eng. Jeroen moest zaterdag nacht draaien dus was alleen thuis met Tygo. Rond half 5 kwam jeroen thuis en daar werd ik weer wakker van en Tygo zag ik ook nog reageren en weer terug gaan liggen en ineens hoor ik zo'n raar geluid uit zijn keeltje komen alsof hij stikte en zijn oogjes draaiden helemaal weg en zijn lijfje begon helemaal te schokken.
    Hij lag naast mij in bed trouwens omdat hij meer dan 40 graden koorts had en niet wilde slapen.
    Dus snel Tygo zijn pyjama uit getrokken en op zijn zij gelegd dat was het enige wat ik wist dat ik dat moest doen. Jeroen meteen 112 gebeld en die kwamen meteen gelukkig. na 15 min was het nog niet over dus hij moest naar het ziekenhuis. Hij heeft echt zeker een half uur/ 3kwartier in stuip gelegen terwijl het normaal een minuut of 5 duurd. Hij heeft bijna de hele zondag knock out gelegen door alle medicijnen. Zondag nacht moesten we ook nog blijven. Gelukkig mocht ik blijven slapen. Zijn koorts begon toen pas goed te zakken en heeft hij geen stuipen meer gehad. Dus vanmiddag mochten we eindelijk naar huis.
    Het was echt zo eng om te zien. De babyfoon staat nu ook pal naast me zodat ik alles hoor. De schrik zit er echt even goed in.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje meis, kan me voorstellen dat je echt flink de schrik erin hebt! Wel fijn dat Jeroen in ieder geval thuis was toen het gebeurde. En dat hij al naast je lag! Beterschap voor hem en jullie even lekker bijkomen! Kus!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @jewe jeetje meis wat zal je geschrokken zijn.. pff

@eylem ja eigenlijk wel ,maar goed een jaar zonder zijn inkomen gaat gewoon niet dus dan maar proberen zelf op te bouwen

@hier laetitia op bed dus avond

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    L.ukas is vanavond voor het eerst zwemmen met kleren aan! Hij vond het zo spannend. Ben dus benieuwd hoe het gegaan is. Als het goed is komt hij over een minuutje of 10 thuis.....

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: jeetje wat heftig meid!! gelukkig nu weer thuis

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    spannend hoor

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Cm, oh spannend. Vond dat vroeger altijd verschrikkelijk zwaar.

@Spikkel, zat even globaalterug te lezen en zag een foto van een jurk voorbij komen. Hij is heel erg mooi zeg. Helemaal in het rood denk ik.

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cm ow wat leuk voor l.ukas

jewe jeetje wat eng!!!
    bah zeg
    gelukkig nu weer beter

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Jewe; jee dat is schrikken zeg ! Beterschap met hem .. hopelijk is het helemaal over nu..

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Ik sluit me aan bij de rest: doodeng :$! Fijn dat hij nu weer lekker thuis is.

Kindjes op bed, man even langs mijn broertje, ik koffie zetten en dus home alone. Ben nog aan het twijfelen of ik na het NOS-journaal ANTM zal kijken of verder zal gaan lezen in mijn rete-spannende boek.

13. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    #3033 Franka83, 30 jan 2012
    Laatst bewerkt: 30 jan 2012
    @am: welk boek ben je aan het lezen??

Ik werk morgenochtend thuis want meot even met g.uusje naar de dokter: ze heeft al een week een naar hoestje en laat veel van haar fles staan...Even naar laten kijken en dan daarna wel naar werk...

Ik werd aan eind van de middag trouwens gebeld: ik mag vrijdag op solligesprek komen!!!! Jeeeh! dus allemaal duimen op virjdag om half 11 :D:D:D

14. Amethist

@ Franka: WAUW! Supergoed zeg! Waar ga je op gesprek en wat voor functie?
    Ik ben Hypnose aan het lezen van Lars Kepler. Echt heeeeel spannend!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Franka, oh spannend ik ga zeker voor je duimen.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Helleuuuuu ladies,

Ik heb niet teruggelezen, maar Franka net aan de tel gehad voor een opsomming.....

@AM: gefeliciteerd met A!!!! WAUW ZEG!!!!!! Heerlijk!

@Jewe: fijn dat je manneke weer terug is. Wat een verhaal zeg!!!! Doodeng!

@Spikkel: ook je je jurk gevonden!! Gefeliciteerd...ga nog ff zoeken naar het plaatje!

@Hier: twee kindjes met hoge koorts....volgens mij heerst er echt iets..

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik ben uitgenodigd voor de vacature bij een school bij ons in de buurt als beleidsmedewerker P&O: die leuke functie dus!! ik ben zooo benieuwd!!

@am: ik onthou de titel :D

@jewe: schrikken meid! kan me voorstellen dat je de babyfoon nu heeeeeel dicht bij je hebt staan!!

18. Amethist

BAH! Ik hoor T., wat is dat nou weer voor geneuzel ;).

19. Amethist

@ Wonder: Balen van de zieke kindjes :(. Hopen dat ze snel weer opknappen.

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey was je nou zo hard aan het hoesten dat de verbinding wegviel?:D:$

Deel Deze Pagina