zit nu het topic van mopperlientje te lezen...omg dat mens spoort ECHT NIET! Ik moet wel lachen om de reacties van Eylem en AM!
Kijk maar uit straks komt ze weer in dit topic en krijg je haar ook over je heen net als ik vorige keer.
Hm, morgen moet ik om 15.00 uur met A. bij de fysio zijn. T. moet ook mee bij gebrek aan een oppas. Nu is wederom mijn dilemma -> auto of benenwagen D). Voordeel van de auto is natuurlijk dat het sneller is en dat als T. het zat is bij de fysio ik na afloop snel weer thuis ben. Nadeel van de auto is dat ik die duowagen in de auto moet tillen en dat ik niet de mc op de wagen kan klikken en dus T. helemaal over moet hevelen naar de duo. Lopen is qua tijd prima te doen, het is ca 20 minuutjes lopen. Alleen zit ik er dan misschien mee dat T. moe is en de hele weg terug loopt te brullen. Oh ja, en het wordt koud morgen .
't kofschip...ik dacht al waar gaat dat nou weer over, maar zoals we gewend zijn.....over niets Ben halverwege: is dan wel weer leuk leesvoer
Jewe, jeetje, wat ontzettend eng!!! Wat zul je geschrokken zijn zeg! Is hij nog ziek geweest of was het echt alleen 's nachts die koorts? Franka jeeeej een sollicitatie wat spannend! Was ik alweer bijna vergeten . Jouw opmerking was wel erg goed overigens! Echt een vreemd kind is het, ik begrijp er niets van. Wonder he getsie 2 zieke kindjes, beterschap!! Laat het maar snel gaan vriezen en hopelijk dat dan alle nare virussen een beetje uitgeroeid worden Zo hier ook rust in de tent....Had vanmiddag trouwens nog tel. intake van de kraamzorg maar ook weinig bijzonders, ze vertelde niets nieuws. Nu maar afwachten of we de kv van onze voorkeur krijgen, zou wel leuk zijn. In ieder geval krijgen we niet nog een keer de tweede van de vorige keer, dat was echt een vervelend mens....Ik wilde vanmiddag nog even naar buiten, moet nog bij tig winkels zijn voor allemaal kleine dingetjes maar ik had echt geen puf meer. Morgen dan maar.
Aloha! Nou het zwemmen ging goed. Hij is in ieder geval niet gelijk naar de bodem gezakt. Net wel een klachtenmailtje naar het zwembad gestuurd. Is nu ruim een jaar open en al vanaf het begin af aan gezeik met de douches. Komen die kinderen uit de les en zijn slechts vier van de twintig douches aan. De rest doet het gewoon niet. Schimmel tussen de voegen. Bahbah! @ wonder, sneu dat ze allebei zo ziek zijn! Zitten ze elkaar dan niet in de weg op de bank? Als in dat S. dit wil kijken en E. dat? @ am, wat een logistieke dilemma's heb jij telkens! Ik zou dit keer voor de optie auto kiezen. Gewoon omdat het morgen hartstikke koud wordt en misschien wel sneeuwt. @ franka, spannend een solli vrijdag! Ik ga voor je duimen!
Oh heerlijk een boek lezen! Dat is lang geleden zeg! Moet ik binnenkort ook weer eens doen. Zag al dat er een paar nieuwe boeken uit zijn gekomen van mijn favo schrijvers. Even kijken of ik ergens nog een boekenbon heb liggen. Altijd handig!
@jewe: zag even snel een buikfoto op ander topic: mooie buik meis! Goed aan het groeien zeg! @am: lees ze...