APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik zet soms de droger nog aan als er alleen maar een kwart grommel sokken inzit. Heb dan gewoon zo geen zin om al die sokke apart op te gaan hangen! Vreselijk!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

A. mag trouwens wel gaan oefenen met strijken, want bij zijn nieuwe job is de dresscode pantalon + overhemd. En ik als zijnde zijn lieftallige, maar strijk-hatende echtgenote ga die krengen echt niet voor hem strijken...

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, dst strijk ik ook allemaal niet hoor! Mijn eerste kraamverzorgster trouwens wel! :$

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou inderdaad sokken ophangen is wel heel irritant....ben altijd blij als ik mijn ballerina's weer aankan, dat scheelt een heleboel sokken in de week :D

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zeg: succes!!!!:D

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Bij de WE hebben ze overhemden die bijna niet gestreken hoeven te worden. Beetje netjes uithangen en klaar!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou ja er zijn zelfs mensen die zakdoeken en onderbroeken strijken toch....en dekbedovertrekken! Help! Hoe doe je dat?

Herinner me nu trouwens dat ik wel 1 keer de lakentjes van I. heb gestreken maar dat was 1 keer en nooit weer - het zag er 5 minuten mooi strak uit en na 1 slaapje net zo gekreukt als altijd, dus dat doe ik ook niet :D

8. Amethist

Kijk! Dat zijn tips waar we (nou ja, A., gezien mijn strijkstaking) wat aan hebben :D.

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Beddengoed strijken..... dan vraag ik me serieus af of je dan geen leven hebt.... Ik ga er een topic over openen in de lounge whahahahahahaha

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mijn moeder dus ook die strijkt alles.
    Toen wij met Tygo in het ziekenhuis waren heeft ze m'n wasgoed thuis mee genomen naar huis en echt alles lag glad gestreken en strak op stapels op me bed. Helemaal geweldig natuurlijk maar no way dat ik dat ook ga doen. :D

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik draag echt heel weinig sokken! In mijn ugg-achtige laarzen blote voeten. Verder heb ik een paar paar pumps, dus daar in ook geen sokken. Alleen in mijn hoge laarzen of enkellaarzen draag ik sokken.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

:D:D:D dan moet je vooral die opmerking erbij plaatsen (als je dat doet heb je geen leven, haha), dan wordt het een gezellige discussie :D

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, whaha hier heeft manlieef de zelfde dress code. Ik leef met je mee.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ lz, past niet eens op mij strijkplank! Tegen de tijd dat je de onderkant hebt gdaan. Ligt de bovenlant alweer gekreukeld op de grond denk ik!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zie nu trouwens overal Bijenkorf-horloge reclames.....zo irritant, krijg er zo'n big brother gevoel van elke keer.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Strijken hier alleen de blousen van G. verder eigenlijk niet

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    En trouwens, slapen doe ik met mijn ogen dicht, dus dan zie ik de kreukels toch niet...

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zie het al helemaal voor me:D

19. Amethist

Hoeft niet hoor, want ik ga zijn kleren niet strijken namelijk :D. Mag hij zelf doen...

20. Amethist

Ja, deze slechte huisvrouw gaat de laptop afstaan aan zelfstijkendeechtgenoot...

Deel Deze Pagina