Normaal vond ik strijken nooit zo erg. Ik strijk altijd in de huiskamer voor de tv. Maar het is de laatste tijd echt zoveel dat er geen eind aan lijkt te komen! Ondanks mijn supersonische strijkmachine!
Am, groot gelijk....kan A. wel strijken? mijn vader droeg ook altijd overhemden voor zijn werk en mijn moeder had/heeft ook zo'n hekel aan strijken...dus die stapel werd groter en groter tot mijn vader al zijn 30 (ofzo) overhemden had aangehad en dan ging mijn moeder een hele middag staan strijken haha....vreselijk, echt.
ik heb dat echt weleens gehad tijdens een overleg ofzo, dat ik mijn ogen bijna niet kon openhouden...echt genant maar als je echt slecht geslapen hebt en dan dat geneuzel.....zat ik echt mijn nagels in mijn handen te duwen om wakker te blijven.
Over werk gesproken. Volgens mij is er weer stront aan de knikker. Werd vanavond gebeld of ik eerst naar Elektro wilde gaan ipv Telecom omdat er problemen waren met de accountant. Ben benieuwd wat er nou weer is!
Ik duik me bedje ben kapot. Tygo is volgens mij ook klaar wakker want die hoor ik zijn versie van slaap kindje slaap zingen...zucht. Fijne avond nog iedereen.
@ Eylem: Ja, A. kan wel redelijk strijken. Alleen gaat het bij hem echt zo traag als dikke stront door een trechter . Oh ja joh, ik ben ook wel eens bijna in slaap gevallen tijdens een werkoverleg. Vreselijk!!! Toen ik zwanger was van A. had ik het ook zo erg, moest ik rond 15.00 uur altijd echt even koffie gaan halen, anders lag ik zo te pitten achter mijn computer. @ Jewe, Caro, Spikkel & LadyZ: Slaap lekker. En LadyZ succes met opstaan morgen.
Morning! Da's lang geleden dat ik de eerste was . Kindjes slapen nog, alhoewel ik vermoed dat ze zo straks wel wakker worden. Wel beter dat T. nog slaapt, want dat komt beter uit met het geven van de voeding vanmiddag, omdat ik natuurlijk ook nog naar de fysio moet. Ik ga toch maar met de auto trouwens. A. heeft de duo al voor me in de auto gelegd, dus dat is weer een keer minder tillen, haha. Zo zeg, lekker belangrijk verhaal zo 's morgens voor 8-en .
Goeiemorgen! @Hier gisteravond met E. bezig geweest....ze was echt heel verdrietig, dus uiteindelijk is ze bij me in slaap gevallen en kon ik haar lekker in haar eigen bedje leggen. Hopelijk gaat het vandaag beter. @AM: mooi horloge!!! @Strijken: ja hier ook iemand die strijkt. Al moet ik wel zeggen dat sinds ik de boel uithang ik wel minder strijk heb....heerlijk! En ik strijk de overhemden wel voor manlief...krijg ik nu extra punten? @Bananenflappen: ben benieuwd hoe ze waren! @LZ: succes vandaag!!
@ LM: Have fun! @ Wonder: Ach, arme E. . Ja hoor, jij krijgt extra punten ! Hahaha. T. is hier zijn boxkleed te lijf aan het gaan. Draait ie op zijn zij om het boxkleed te pakken en onder luid gegrom trekt hij 'm dan over zich heen .
Morguh! @am: ik vind de eerste de mooiste!! Ah, lees dat je die ook besteld hebt @jewe: klinkt lekker!! mmmm! Hier wordt ook niet gestreken en hebben wel een droger maar die gebruik ik zelden en dan alleen als ik geen zin heb dingen uit te hangen ( beddegoed, handdoeken) @am: haha hier wordt ook door manlief zelf gestreken haha! Hij verzamelt dan een hele stapel blousen en een keer in de zoveel tijd strijkt hij alles weg... @cm: ben beneiwud wat er op je werk aan de hand is... @wonder: zielige E. hoop dat beide kids vandaag weer wat beter in hun vel zitten! @bananenflappen: waren heerlijk!! @lz: succes vandaag! wanneer krijg je nu de uitslag van je toets/examne? @am: tijger T.!!