APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o balen dat het niet werkt:(

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Jewe ooh wat irritant

@lm leuk zwemmen met t :D

@hier gestofzuigd, manlief is ff brood halen met laetitia. pff ik kan merke dat ik tussen de middag vergeten ben zelf te eten.. gads ik ben eccht niet lekker. zo maar ff gelijk een broodje eten.

3. smile17

smile17 Niet meer actief

@Wonder fijn dat je ontdekt hebt waar je jeuk vandaan komt hopelijk ben je er nu snel van af

@Eylem hoe was het bij de vk?

@Jewe fijn dat je wel wat geslapen hebrt gehad. Arme T. hopelijk is hij het snel vergeten.
    Iekk die jeuk lijkt me echt verschrikkelijk

@LM hoe was het zwemmen?

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    uhm ik ga morgen pas:):p

5. smile17

smile17 Niet meer actief

oeps LM foutje dacht te lezen dat je vandaag ging maar zie nu tijden van bericht zou niet eens kunnen hihi. Nou ja veel plezier voor morgen dan alvast

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Oh bah, wat klote dat je zo'n jeuk hebt. En echt waardeloos dat je er niks tegen mag hebben.

@ Wonder: Fijn dat je er achter bent waar de jeuk vandaag kwam.

De fysio was weer tevreden over A. Over 3 weken weer terug.

LOL :D, A. heeft nu een soepstengel en ze gaf een stukje daarvan aan T. Die stopte het natuurlijk in zijn mond en A. wist niet hoe snel ze het weer terug moest pakken. Maw...dát was niet de bedoeling!!!

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

My god! Hebben ze met 21 maanden ook een faaaaaaaaase waarin ze lekker hysterisch kunnen doen? Zo ja, dan is ie hier geloof ik aangebroken. Allemachtig zeg, wat kan die meid krijsen. En ook om niks hè...ze mocht niet in de la zitten namelijk en ik zette haar erbij vandaan...Ze is geloof ik al 10 minuten bezig...

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am ja dat is hir ook krijsen om alles, is al een paar dagen bezig. ik hou het maar gewoon op een fase. haah

@hier manlief staat met L. onder de douche die gaat daarna lekker naar bed en dan avond!

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @AM: 100% dat er een 21 maanden sprong is....sterkte!!

@Hier: kindjes liggen lekker op bed....mams zit lekker met een bakkie koffie op de bank. R. is tot morgenavond in Engeland....

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    die 21 maanden sprong hier ook midden in
    meneer slaapt namelijk slecht

hier liggen de kindjes op bed
    rust voor mij hahah

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook rust! Tygo slaapt ook alweer een uurtje. Was stik aan. Hij heeft nog steeds niet al zijn energie terug.

Me moeder heeft vanmiddag trouwens alle uitslagen van de scans gehad enzo en eindelijk een keer goed nieuws. De chemo's hebben aangeslagen en alle tumoren zijn geslonken. Dinsdag moet ze weer terug voor een gesprek over de operatie die ze gaat krijgen om de tumor uit de darmen te halen en wat er daarna allemaal nog gaat komen.
    Pfff ben echt zo opgelucht.

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooooooooooh wat heerlijk!!!!!!! Super goed nieuws meis!

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jewe wat een goed nieuws zeg!!!! superr!!!!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, wat super!!! Helemaal geweldig. Dat zal echt een fijn gevoel geven.

Wonder he saai dat R. weer weg is...

Am hmmm hier tot dusverre een heel lief meisje op het moment maar kan zo omslaan natuurlijk...

Hier ook rust in de tent....Nog een heel drama vanmiddag, de verstopping in de waterleiding was blijkbaar nog steeds niet opgelost dus de verhuurder is de hele middag hier bezig geweest met euhhh vooral troep maken :x was blij dat mijn man thuis was om een beetje te helpen. Nou ja uiteindelijk lijkt het nu opgelost te zijn. Gelukkig was het eten niet veel werk want het was 18.30 voor we aan tafel zaten, arme I. had heel veel honger, haha.

Vanmiddag bij de vk ook alles goed, meisje is nog niet ingedaald maar dat is normaal bij een tweede, bevallingsgesprekje stelde ook niet veel voor en eenmaal thuis was het kraamzorgplan van de kraamzorg ook binnen dus we zijn weer wat dichter bij de bevalling gekomen....brrrr ;)

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    21 maanden sprong.... Ik geloof het ook! Die raakt hier weer tot zijn eind denk ik. Ook huilen om niks en slecht slapen.

Jewe jeetje zeg wat moet dat schrikken zijn geweest met T!! Hopelijk is hij het zelf snel vergeten!
    Yes wat een goed nieuws van je moeder!!! Eindelijk hè!!

Eylem fijn dat alles goed was bij de vk! Zie je er op tegen de bevalling?

Hier een superdagje! Vanmorgen kwam ik uit de slaapdienst, daarna met een vriendin en haar zoontje en E en ik naar ballorig geweest. E vindt dat echt helemaal super! Klimmen, rennen, glijden... 's Middags hebben ze allebei :)$) geslapen, vervolgens allebei gedoucht met papa en daarna verjaardag van het buurmeisje. Na het eten nog lekker even gespeeld en toen zei E zelf dat ze naar bed wou en is zonder huilen zelf in slaap gevallen!! :D:D:D Toen was het feest compleet! :D

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Al met al een super dagje dus...is ook wel eens lekker. :D

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Avond!!

Dinnetje is net weg: was blijven eten...manlief heeft weer eens ouderavond...Wilde eigenlijk nog met taartje aan de slag, dus dat ga ik denk ik zo nog maar ff doen :D

@wonder: oh meis, das ook niet fijn, allergisch voor nikkel! goed dat je er wel achcter bent nu! had je nooit last met kleingeld vasthouden dan??stuivertjes zat ook nikkel in toch??

@jewe: wist helemaal neit dat je last had van zwangerschapsexceem...denk ik even gemist, maar is niet relaxed nee...Wel zielig dat T.ygo er blijkbaar toch wel wat van meegekregen heeft! hoop dat het snel slijt bij de kleine man!

@eylem: weer goedgekeurd bij VK?

@lovely: veel pleizer morgen bij het zwemmen!

@am: yep, een hele bekende faaaaaaassssseee, duurt hier ook al eventjes...pff wordt er soms echt niet goed van!

@jewe: ohhh wat fijn nieuws over je moeder zeg! eindelijk resultaat van die nare chemo's!! kan me voorstellen dat je opgelcuht bent!

@ka: klintk als een heeerlijke dag!!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ka: wat een heerlijke dag joh!! Fijn dat ze zo lief is gaan slapen!

@Franka: nou ik wist wel dat ik bijvoorbeeld reageerde op oorbelletjes, maar nu een haarelastiekje....ik heb echt een heel heftige reactie er op. Heb nu hormoonlotion, dus hopelijk slaat het snel aan, want dit is ECHT VERROT!

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @wonder: ja kan me voorstellen dat het echt heel erg naar is! Jeuk is echt erger als pijn hebben...Ik heb jaren geleden schurft gehad ( middeleeuwse ziekte, maar goed ik heb het dan weer) en dan kruipen er kleine beestjes net onder je huidlaag die daar gangetjes gaan graven en dat jeukt dus: nou, ik wist niet waar ik met mezelf naar toe moest: ging echt kapot! Dus weet hoe je je voelt!

Net even poedersuiker bij de buren gehaald: kan ik de mix voor de taart maken :D ook wel handig :p

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder, ja dat wilde ik nog zeggen, sorry; een haarelastiekje zit eigenlijk nauwelijks tegen je huid aan toch? Heavy hoor, bah!

Ka, nee tegen de bevalling zie ik niet heel erg op....kijk er ook niet naar uit, maar met het idee 'de tweede gaat meestal sneller' denk ik dat het wel zal lukken. Ik zie eigenlijk meer op tegen de kraamtijd, de overgang van 1 naar 2, hoe I. zal reageren op de baby, gebroken nachten etc etc....

Franka, mjaaammmm, taartje!

Deel Deze Pagina