APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    jemig wat heftig zeg!!!! Brrrrrrrrrrrr moet er ff niet aan denken!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja dat dacht ik dus ook maar toch komt het echt daarvan...het geeft gewoon af en zorgt voor een reactie.....hopelijk zakt het snel

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    mmmm, g.uusje is wakker...nu maar even de fles geven dan...taartje moet dan morgen maar...

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Wat een goed nieuws zeg! Dat mocht ook wel eens een keer.

@ Ka: Dat klinkt als een heerlijk dagje.

@ Franka: Gezellig dat je een vriendinnetje te eten had. Jammer dat je niet aan je taart kunt werken vandaag.

Ik heb mijn boek uit! Wat een f*cking spannend boek was dat zeg, ik kon gewoon niet stoppen met lezen! En uiteindelijk echt met een verrassende ontknoping. Super!!! Het zat heel anders in elkaar dan ik in eerste instantie dacht. Dus Franka -> echt een aanrader!

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: hij staat op mijn lijstje :D:D Botercreme is klaar, dus dat is al 1 ding in ieder geval :p G,uusje was weer stil, maar ligt nu weer te peeuwen...dus ga haar maar even halen denk ik...

6. Amethist

Ik heb vanavond trouwens voor het eerst A.'s haren geföhnd :D. Ik had haar gedoucht en haar haren gewassen, maar vond het echt te koud om haar met natte/vochtige haren naar bed te doen, dus zodoende aan de slag met de föhn. Zo schattig om haar haartjes te föhnen :D.

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: haha, vond ze het niet eng of gek??

ja, ik ga richting douche en mijn bedje...

Morgenvrieg eerst even met T.omas naar cb om te wegen en meten...ben benieuwd....Heb de hele weel bijgehouden wat hij eet...dus moet toch een duidelijk beeld geven dan denk ik zo...

8. Amethist

@ Franka: Ja, ze vond het wel een beetje gek. Ze wilde ook elke keer naar de föhn kijken, dus de achterkant föhnen ging een beetje lastig, hahaha. Maar ze vond het niet eng gelukkig. Het was zo schattiiiiiiiig :D.

Ja, ik ga afsluiten en naar bed. Tot morgenavond! Kus en slaap lekker allemaal.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am dat is zeker lief! Maar wat Franka zegt, vond ze het niet eng, al dat lawaai? I. zou niet blijven zitten denk ik.

Franka, ben benieuwd, wat denk je zelf?

Hier trouwens ook een mijlpaal; I. heeft voor het eerst zelf haar yoghurt gegeten :D ze is niet zo van het bestek maar de laatste dagen geef ik haar telkens een vorkje bij het avondeten en dat gaat op zich redelijk, en nu wilde ze ook zelf haar lepeltje vasthouden....en er ging weinig naast! Viel me alles mee! (het was wel Turkse yoghurt dus niet al te dun ;) ). Weer een mijlpaal! Ze is ook bijna helemaal van de rietjesbeker af, ik geef haar elke keer een gewoon glas en eerst vroeg ze dan nog wel om de rietjesbeker maar nu staat ie al een paar dagen in de kast :).

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

En ik heb net onze aangifte 2011 verstuurd....is dat maar weer gebeurd! :DKom maar op met de centjes meneer Belastingdienst!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @wonder: balen een nikkel allergie. balen R. tot morgenavond in engeland

@jewe: jeetje wat kl*te van de jeuk. maar meid wat een heerlijk nieuws van je moeder zeg!!

@lm: leuk morgen babyzwemmen.

@spikkel: goed bezig geweest vandaag.

@am: leuk he die faaaaseeee!! hier ook hoor:(

@eylem: balen dat je verstopping eerst toch nog niet goed leek te zijn. hopelijk is het nu volledig opgelost.

@ka: klinkt als een heerlijke middag, en wat fijn dat E. zelf aan gaf naar bed te willen. dat moet vast goed voelen.

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @am:leuk dat het boek zo spannend was. hoe heet ie?

@franka: leuk vriendin te eten gehad. toch maar begonnen aan de taart.

@eylem: wat goed van I.

@hier: nou vandaag dus op cb geweest. valentijn is 60 cm en 6070 gram, en de 2de prikjes gehad. zo sneu hij was al niet helemaal lekker een paar dagen maar ze vonden het op het cb niet nodig de prikjes uit te stellen. dus toch prikjes gehad. net had hij 40 graden koorts dus dacht dan maar ff een zetpil erin. dus die ligt nu uitgeteld op me buik te slapen.

en lotte heeft nog steeds last van der doorkomende hoektanden. of van de faaaasseee maar die is ook niet te genieten. niet af gelopen nacht maar de nacht ervoor met koorts uit bed gekomen en drie keer wakker in de nacht. het is dus heel gezellig in huize pamsie

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh en zo grappig, ik had vroeger een beste vriendin en die ben ik toen uit het oog verloren.
    en ik dacht vanmorgen ik ga haar gewoon op fb zoeken.
    dus ik heb dr gevonden en via fb zitten kletsen en het klikt gelijk weer. zij heeft ook twee kids gekregen inmiddels. van net 3 jaar en net 1 jaar. en nog grappiger ze blijkt gewoon bij mij in de wijk te wonen.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ben ik nou gewoon de eerste
    en dat al bijna in de middag??

hier vanochtend dus gezwommen
    je kan merken dat T toch bang is gebleven voor water na zijn val in het water
    het eerste kwartier zat ie aan me vastgeklampt en huilen
    toen we gingen leszwemmen ontdooide hij gelukkig wel door de spelletjes en onderwater was ook geen probleem meer
    om het bangheid er uit te krijgen ga ik nu dus elke week maar zwemmen

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo! Hebben jullie soms stiekem een meeting zonder mij, omdat er hier al heel de dag niemand is!

@ wonder, hoe is het nu met de jeuk? Wordt het al wat minder met de lotion?

@ jewe, wat fijn dat je moeder eindelijk eens goed nieuws heeft gekregen!

@ lm. Lekker gezwommen?

@ am, hier fohn ik ook vaak de haartjes van N.oa en L.ukas als ze gelijk na het badderen naar bed gaan. Ze vonden het allebei heerlijk! En inderdaad zo schattig!

@ eylem, hopelijk os de verstopping nu verholpen!

@ franka, jij was nog laat aan het bakken geslagen gister! Oeh , jakkie, schurfft klinkt heel naar!

Sorry, verder weet ik het even niet meer!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meis,

Nee, het lijkt of de jeuk alleen maar erger wordt!! AAAAAH:$:$:$:(:(:cool: Als het morgen niet beter wordt dan ga ik naar de dokter, want dit is echt vreselijk!!

maarre meeting? Ik weet van niks!!!

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, het drama op mijn werk viel reuze mee. Ze konden alleen iets niet vinden, omdat ze in de verkeerde map zaten te zoeken, dus day was snel opgelost. Paniekzaaiers!

Gisteravond met mijn zus naar SYTYCD theatertour geweest. Was leuk! Miste alleen Dan en Jan! Haha! Maar die Meysam zag er wel overheerlijk uit hoor!

En toen ik thuis kwam had manlief de muur al geverfd! Zou hij eigenlijk aankomend weekend doen, maar als verrasing had hij het gister al gedaan. Ben er blij mee, staar weer even wat anders dan altijd wit!

En......hij heeft mij horloge gevonden!!!! Hij lag tussen de bank en de muur in! Dus N.oa had hem niet in de vuilnis gegooid, maar achter de bank! Ben zo blij datik hem weer terug heb!

Vanochtend met Lukas naar de kinderarts geweest en alles was goed. Gewoon vrolijk door blijven puffen zoals we het nu doen. Ik kreeg alleen N.os niet mee naar huis, want die vond de wachtkamer veel te leuk met al het speelgoed!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, wat vreselijk lijkt me dat! Sterkte meis, hoop dat die lotion nu snel gaat werken! :(

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Volgens mij komen er 8 tanden tegelijk door bij N.oa! De vier hoektanden zowiezo en volgens mij zag ik ook dat er vier kiesjes aankomen. Maat ik mag niet kijken van haar, dus dat weet ik niet zeker. Zou wel het hangerige een beetje verklaren.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Zijn dr hier al dames waarvan de kinderen waterpokken hebben gehad?

Hier is L. al een paar dagne niet te genieten, en begint ze vlekjes in dr gezicht te krijgen, gister 1 en van daag heeft ze er 3.. hoe beginnen waterpokken?

Of is het gewoon een sprong?

Deel Deze Pagina