APRIL-mama's 2010 deel III

Discussion in 'De mama's' started by Amethist, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb T. vanavond lekker nog een keertje laten drinken. Ik had wat lichte stuwing na gisteren helemaal niet gevoed te hebben, dus heb het hem lekker weg laten drinken :D.

2. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    3,644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @akoya: nee hoor meis, dat hoeft niet :D Kan me voorstellen dat het even druk en anders voor jullie is geweest! wat een naar verhaal!

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik meld me morgen weer..
    Ga optijd m'n bedje in. Moe èn kouddddd!

Trusten alvast allemaal!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wilde nog vragen hoe het ging! Helemaal vergeten! Maar niet te erge stuwing dus? gelukkig! als je er nu telkens wat langer tussen laat komt het helemaal goed. Hier was het trouwens na 1 keer stuwing wegdrinken helemaal op, maar ja toen was ik al wel zwanger natuurlijk.

5. Amethist

Ik ben eerst de avondvoeding van ca. 19.30 uur gaan afbouwen. Daar heb ik 1x stuwing van gehad en toen niet meer. Toen ben ik na een paar dagen ook de laatste voeding van de ochtend gaan afbouwen en daar had ik maandag wat stuwing van die ik hem 's middags heb laten weg drinken. Toen dinsdag helemaal niet gevoed en nu dus vanavond even. Maar was geen volledige voeding, want daarna heeft hij nog een flesje 150/5 gedronken waarvan hij ca. 50 à 60 cc heeft laten staan.

6. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Is goed hoor! Gezellig! :D

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, nou super toch dat het zo makkelijk gaat :)

8. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @akoya: brr meid wat een naar nieuws.

@eylem: ja het is echt knudde met die koud ik heb ook steeds ruwe handen.

@am: fijn dat het afbouwen zo goed verloopt

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    3,644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Weer rustig hier ( of nog steeds ) :D

Ik ga nog even de taart bekleden en dan naar bed...

Morgen tot half 11 's avnonds werken: voorlcihtingsavond, blehg!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen :)

brooddeeg staat alweer te rijzen hier hopen dat het een beetje lukt met die kou....JEETJE wat was het koud vannacht, ik heb het nooit koud, maar nu kreeg ik maar geen warme voeten. En ik had het raam nog wel dicht gedaan tegen mijn principes in. Brrrr. Straks de badkamer ook nog onder handen nemen, blegh.....

11. Amethist

Goedemeurgen!

@ Eylem: Bah! Wat balen dat je het zo koud had vannacht. Wij hebben altijd nog een fleecekleedje op het voeteneind liggen om koude voeten tegen te gaan.

Pfff, toen ik gisteravond bijna sliep, het was 23.45 uur ongeveer, werd T. ineens wakker. Balen! Gelukkig liet hij zich makkelijk troosten en konden we allemaal snel weer verder slapen. Maar ik voelde me vanuit mijn bijna-slaap toestand echt een soort omhoog glijden, alsof je door het water omhoog zwemt, toen ik wakker werd. Wel een aangename manier van wakker worden, alleen jammer dat het op dát tijdstip gebeurde, hahaha.

Kindjes liggen nog op bed en vanmiddag komt mijn zusje even een broodje mee eten.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Klinkt wel als een relaxte manier van wakker worden! Ik word juist altijd heel moeilijk wakker als ik net slaap, of dan kom ik daarna niet meer in slaap. Gezellig dat je zusje straks komt.

Hmmm....ik lees nu in een poll bij een ander topic dat de tweede gemiddeld later geboren wordt dan de eerste. Zucht....Ik heb er eigenlijk wel een klein beetje genoeg van ;) maar aangezien I. pas met 40+3 werd geboren....zou ik nog even te gaan hebben, in theorie.

13. Amethist

T. was iets eerder dan A. En mijn nicht is bij de 1e bevallen met 41+4 en van de 2e met 37+1. Dus zo kan het ook...

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    grrr ik wordt gek van me internet
    opnieuw

am dat is lekker wakker worden

eylem balen dat je het koud had vannacht
    ik heb gelukkig me electrische deken nog

hier heeft N de logeerbeer bas meegekregen van de psz
    maar ipv nu 2 aankleden heb ik er 3
    best pittig alls je om half 9 op school moet wezen
    maar gelukkig is het voor ons vanmiddag al weekend

15. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Akoya he bah 2 overlijdens dus in korte tijd. Sterkte

@Jewe oh wat fijn eindelijk goed nieuws voor je moeder.

@Eylem spannend het komt nu echt dichterbij. Haha dat houdt ik ook steeds voor me dat de 2e bevalling vaak (veeel) sneller gaat.

@Wonder is de jeuk al minder?

@CM yeah horloge terug!

@Franka vervelend dat T niet goed is aangekomen maar inderdaad als hij actief is. Hier hetzelfde probleem met N.oelle die staat ook op oranje ze hebben zelfs al met de kinderarts overlegd. Denk dat sommige kindjes gewoon sneller verbranden.

@Ka wat goed van E. zeker als ze geen luier om wilt helemaal ideaal toch.

@Spikkel en heeft L. nog last van rode vlekjes?

Vannacht was de baby zo hard aan het schoppen dat mijn man er wakker van werd hihi wel gezellig hoor.

16. Amethist

Nou zeg, ik heb net een nieuw vestje van BFC voor A. in maat 86 en de mouwen zijn nu alweer kort :(. Dus of dat ding is gekrompen in de was, of A. is ineens weer idioot hard gegroeid. Toch maar eens bellen naar het cb wanneer ze weeg- en meetuurtje hebben. Want ik heb geen flauw idee hoe lang ze nu eigenlijk is...

17. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemorgen.

@Am, zzonde dat het vestje nu al te klein is. Maar kan makkelijk dat ze ineens een groeispurtje heeft gemaakt.

@Eylem, Balen dat je het zo koud had vanacht. Kou is meestal funest voor je slaap. Ik heb van de week mijn dubbele dekbed gepakt.

@Smile, haha die kleine wil papa alvaast laten weten dat de nachtvoedingen er weer aan komen straks. :D

@Franka, Nog gelukt met de taartjes? Ben echt benieuwd volgens mij gaat Tygo het straks echt geweldig vinden die taart.

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :D

Kom ook weer eens mijn gezicht laten zien ..

Eylem : Demi kwam met 41 wk en Justin met 39,2 . Dus het zegt helemaal niks hoor.. Hoop voor je dat je niet overtijd gaat lopen.

Heb gisteren terug zitten lezen in de april 2010 maand, van de bevallingslijst. Leuk om te lezen joh ! De tijd is zo hard gegaan :$

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    heey mirjam!!
    hoe is het nou
    voel je,je goed?

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007