APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Pams oei das lastig. k zou er nog even over na denken!
    @Akoya jeetje lastig zeg 2 personen in zo'n korte tijd!
    @Am lekker de kindjes op bed!

@Franka lekker bezig met die taarten :D

@hier naar buiten geweest ff wat boodschapjes gedaan. L. ging helemaal huilen van de kou was echt zielig. Plekjes zijn alweer weg dus wat t nou was geen idee.
    Verder beetje down maar komt wel weer goed.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    eerst even een reactie opjullie vragen en dan ga ik ff bijlezen,

wat mij in eerste instantie dwars zit is dat ik drie weken voor ik weer op me huidige werkplek terugkeer. ineens te horen krijg dat ik daar niet meer in het team zou passen. ( ze zegt het wel iets anders maar dat bedoeld ze wel)

ik zou dan daar de groep achter moeten laten dat voelt heel moeilijk en ik kan geen afscheid nemen.

dat ik nu dan alsnog 4 dagen aan het werk ben. en ik eigenlijk niet de doelgroep krijg die ik zou willen.

ik heb gewoon een beetje het gevoel dat ik door mijn collega's nu ergens anders heen moet.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pamsie: Nee, geen leuke situatie zo :(.
    Is het misschien een idee dat je eens een open gesprek aangaat met je collega's, om te weten te komen wat er nu eigenlijk speelt. Eng, dat kan ik me voorstellen, maar nu hoor je alleen maar via iemand anders wat er speelt. En via via vind ik persoonlijk nooit zo heel betrouwbaar.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pamsie, jij bent natuurlijk degene die dat het beste kan inschatten maar ik zou gewoon hoe jij het voelt op tafel leggen in dat gesprek waar ze het over heeft....gewoon zoals je het hier opschrijft. Je collega's zijn niet bij dat gesprek aanwezig toch dus je moet dat gewoon kunnen zeggen. Sterkte!

Am, ja brood is goed gelukt, erg lekker! Die was loopt niet weg joh ;)

Franka balen van je hoofdpijn! Wel leuk dat je nu zoveel kindjes-van-april-mama's-taarten kunt bakken :D

Spikkel, ja echt vond L. het zo koud? Wat sneu! I. vond het wel prima, die vind alleen sneeuw 'bah' maar dat ligt er nu niet.

Borek staat hier in de oven dus ik hoef straks niet veel meer te doen, alleen salades afmaken....(auberginesalade en witte bonensalade).

I.'s haar is trouwens aan het groeien joh ineens! Gevolg is dat het nu echt heel erg raar zit :D voorheen zat het gewoon goed zonder iets erin door de krullen maar nu zakken die krullen uit, vooral bij haar voorhoofd, en dan krijg je de meest vreemde plukken. Maak dus nu maar twee staartjes, ook niet geweldig (van die palmbomen worden het) maar beter dan zo'n slonzig hoofdje.

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem ja L. vind het helemaal niks.. Die is echt heel snel overtuur.. met handschoentjes aan en een sjaal maar ze vind het echt helemaal niks

6. Amethist

@ Eylem: LOL :D, ik ben nu wel benieuwd naar I.'s slonzige hoofd ;).

Tjonge zeg, het is echt koud. Ik liet net even mijn zusje uit en zelfs aan de deur vond ik het al niet te harden. Ik blijf lekker binnen vandaag. Ik heb ook geen kinderwagen, dus ik heb weinig keus, hahaha, maar ook als ik de duo wél hier had ging ik echt nergens naar toe. Als het nou eens ging sneeuwen...dan kunnen we lekker met A. op de slee naar buiten :D.

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

AM, hahahha, watje, aan de deur was het koud :D . Het valt wel mee als je even buiten bent maar als je de wind tegen hebt is het wel echt koud. Oostenwind he....Morgen gaat het volgens mij sneeuwen, dus even afwachten wat dat wordt!

En dat slonzige hoofd...je zou haar moeten zien als ik haar uit bed haal, hahaha, het ziet er echt niet uit. Wel heel lief natuurlijk ;)

Spikkel ach ja met sjaal en handschoentjes heeft ze het ook niet koud zou je denken. Nou ja, een echt warmbloedje dus ;)

8. Amethist

Morgen sneeuw?! Oh nee, BAH, dat komt dan weer slecht uit ;). Ik ga morgen eten in Utrecht, dus moet nog wel met de trein. NS + sneeuw = slechte combi :cool:

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: lekker brood bakken.

@akoya: leuk wezen zwemmen met J. en langs oma. balen van je ongi zeg! maar positief houden. op naar de volgende ronde!

@smile: hoe is het met het kamertje voor noelle??

@am: leuk nieuwe schoentjes voor A.

@franka: goed bezig met de taarten, balen van je koppijn meid.

@eylem: ja hier net ook even naar het centrum geweest ff wat nieuwe kleding voor lotte gehaald maar het is idd echt steenkoud zeg!! echt niet grappig meer. nee zou niet zo fijn zijn als het overtrek bevriest.

@mirjam: balen van de accu.

@am: leuk dat franka ook voor jou een taart gaat maken.

10. Amethist

@ Eylem: Ja, met kou ben ik écht een watje! Opperhoofd watje....aangenaam :cool::). Ik vind kou alleen leuk als het dan tenminste ook gaat sneeuwen.
    Oh enne...een bevroren dekbedovertrek lijkt me best lastig met opmaken :D.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @spikkel: knuff meis, komt goed

@am: kan opzich wel in gesprek gaan met me collega's maar het is toch 1 schijnheilig toestand daar dus wat dat aangaat kan ik beter wel daar weg zijn. denk niet dat een gesprek met hun wat zou opleveren.

@eylem: nee me collega's zijn idd niet bij dat vervolg gesprek aanwezig dat is bedoeld om alles voor de nieuwe lokatie te bespreken. dus ik denk dat ik idd dit wel ga bespreken sowieso had ik al een mail terug gestuurd waarin ik al wat dingen aangegeven heb.

@eylem: wat klinkt dat altijd lekker wat jij maakt. grappig dat I.'s haar zo groeit. hier ook wel hoor. we moeten nog naar de kapper met lotte.

@am: nou laat de sneeuw wat mij betreft maar zitten tot het eind van het jaar.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Pams tanx!

@hier net trouwens voor het eerst stickers geplakt, Maar das een hit hier zeg hahaha ze vind het helemaal het einde :d Dus maar gelijk een paar stickers in haar knutselboek laten plakken met de datum erbij en hoe oud ze is :D Net zo leuk :D

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier DE staartjes ;)

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, ik heb zelfs weleens gehoord dat je was kan breken als het bevroren is....zou een beetje zonde zijn van het dekbedovertrek ;) . Waar ga je eten morgen in Utrecht?

Pamsie, ok goed idee om in ieder geval vast aan te geven hoe je erin staat.

Spikkel stickers plakken wil ik ook nog steeds een keertje doen, maar ben bang dat die stickers dan overal behalve op papier komen ;)

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem ahh schattig! Ik blijf dr gewoon bij zitten en dan met zeg maar een fotoalbum omgetoverd tot een knutselboek en die mag ze dan 2 pagina's volplakken. ;) misschien een idee?

16. Amethist

@ Eylem: Ach gossie, wat schattig!
    Tja...als je dekbedovertrek is bevroren en je laat 'm heel hard vallen :(;), dan kan ie kapot gaan kan ik me zo voorstellen :D.
    We gaan eten bij Le Connaisseur op de Oude Gracht, net voorbij de Rembrandt bioscoop.

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @spikkel: leuk stickers plakken vind lotte ook helemaal het einde

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: ohh wat ontzettend lief die staartjes.

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zo he ik haal T net pas uit bed en hij lag er al in vanaf 1 uur

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0