Ja klotsende oksels past ook niet echt bij deze tijd van het jaar kan ook bijna mijn enkelgewrichten niet meer voelen door al het vocht. BAH BAH BAH. Jij had er toch ook wel last van Am? Hoe snel was het bij jou weg na de bevalling? Ik weet dat het bij I. wel een paar weken duurde voor mijn enkels weer normaal waren
Ja, ik had het bij de zwangerschap van T. ook heel erg idd. Precies een olifantje was ik, zo opgezwollen waren mijn voeten en enkels . Het was bij mij verrassend snel weer weg moet ik zeggen. Maar ik heb de eerste, ik denk, maand vooral 's nachts ook VRE-SE-LIJK gezweten 's nachts. Komt schijnbaar ook van al dat vocht dat je moet afvoeren .
Waren er nou nog meiden van hier die een betaalbaar peuterbed zochten . Nou ja, anyway...zie de link: KINDERBEDDEN OUTLET Luxe Houten Kinderbedden voor slechts 159,95 EURO!
Ja, de eerste 2 dagen na de bevalling van T. was het nog zo heet en dacht ik dat het daarvan kwam. Maar toen het daarna snel afkoelde werd het zweten niet minder . Na de bevalling van A. had ik er eigenlijk helemaal geen last van.
Eylem: herkenbaar de olifanten voetjes bij mij was het een paar dagen na de bevalling weg. Heb toen veel gelegen, weet niet of dat helpt. Akoya: klote van je ongi :x hoe lang waren jullie voor J aan de klus ? Hoop dat het snel raak is meid ! Caro: is die taart voor maandag ??? Hier: heb een huis gevonden ! Iets boven budget en in M.aassluis wat J. dus eigenlijk niet wil... Maaaaaaaar: ze willen woningruil bespreken en zouden dan dus ons huis kopen!! Het huis is perfect en in mei beschikbaar.. Echt perfect. Nu dus maar hopen dat J enthousiast is. De hypotheek moeten we kunnen krijgen, alleen hoeveel geld heb je voor een huis over. en in deze plaats blijven wonen is erg handig met oppassen door mijn ouders, zeker straks met 3 kids. Is ik ga een argumentenlijstje opstellen en wachten tot J uit zijn werk komt
@ Mirjam: Klinkt wel goed van die woningruil. Waarom wil J. niet in Maassluis? Is dat ver van waar jullie nu wonen? Heb je een linkje van het huis?
Hm, T. slaapt nog steeds. Hopen nu maar dat hij gewoon door blijft slapen en niet vannacht ineens zin heeft in een snack .
De link: Huis te koop: Torenmolen 24 3146 CK Maassluis [funda] We wonen nu ook in maassluis maar J wil juist terug naar Rozenburg waar hij lang gewoond heeft. Ik vind het daar maar stil en saai. En de wijk waar dit huis staat is kindvriendelijk dus niet zo druk en chaotisch als waar we nu zitten.
Ziet er goed uit zeg! Lekker ruim en met een tuin. Lijkt ideaal. Hm, nee, ik zou ook echt niet ergens heen willen waar geen ruk te beleven is. Nou ik hoop voor je dat J. van dit huis en deze locatie ook alle voordelen in ziet.
@ am, ik heb een chocoladetaart gemaakt met een kruimelbodem en amandelspijs erin. @ mirjam, haha, denk niet dat hij maandag nog lekker is! Misschien maak ik met L.ukas wel cupcakes zondag, dan kunnen we die maandag oppeuzelen! Je kwam ook een boterham mee-eten toch? Nog speciale wensen voor de kids qua beleg/soort brood?
Oh, nou vergeet ik nog te zeggen dat het huis er supergaaf uitziet en woningruil zou natuurlijk helemaal mooi zijn! @ eylem ah, heb wel met je te doen met je olifantenpootjes! Wees blij dat het geen hete zomer is! Zou het nog erger zijn!
Am: misschien slaapt hij wel de hele nacht door ! Caro: ze lusten wel van alles hoor, dus dat moet goed komen!
@Eylem, oh die staartjes van I. te schattig gewoon. Heb het volgens mijj al eens vaker gezegd, maar je hebt echt een knappe meid. @Vocht vast houden, had ik ook echt verschrikkelijk. had echt een dikke kop op het laatst en van die olifantenpoten. Ik liep hele dagen op m'n birkenstocks ongeacht het weer, ik pastte gewoon verder niks meer aan me voeten. @Am, balen van de laarsjes. @Ka, wat goed zeg. Tygo toont echt alle interesse in het potje en wc maar wil er absoluut niet met zijn blote kont op zitten. ach ja straks in me verlof wil ik er toch echt voor gaan eigelijk. @Lm, oh leuk glij ijzers. en dat voor 5 euries. @Mirjam, Het zou wel een super oplossing zijn als hun dan jullie huis kopen. Hier vanavond even naar de woonboulevard gereden om ideetjes op te doen voor de kamers van de kids en ben er helemaal uit. Tygo krijgt de aankleding van Lief! met de vliegtuigjes en de andere kamer voor de kleine man wordt rood/donker blauw met lichtblauw. Die zelfde serie die ik gezien heb wil ik ook door voeren in de bugaboo. Wil nu een rode aanvullende bekleding (ik had cobalt blauw) behang lijstjes jongens | lief! lifestyle dit behang komt op de kleine muur anders wordt het wat te druk en dit dekbedovertrek: dekbedovertrek | lief! lifestyle
@ jewe, leuk van Lief! Iets te druk voor mijn smaak, maar wel lekker stoer. @ eylem, heb even teruggebladerd, maar idd supefschattige foto van I.!
@ Caro: Mjammie, klinkt lekker. @ Jewe: Leuk zeg, ideeën opgedaan. Dat fotolijstjesbehang is echt leuk. Had ik eerst ook in gedachte voor de kamer van T.
Ik ga naar bed toe. Morgen weer werken.... Blegh! Morgenavond gezellig met die meiden van de basisschool weer afgesproken. Eerst bakkie koffie met chocoladetaart en daarna gaan we cocktails maken! Heb er zin in!
Jewe: wat gaaf zeg. Heerlijk dat rommelen met die kamers. J. net gesproken en hij zegt DOEN!!!!! nog even wachten tot hij thuis is en dan kan hij het zien.
@lm:lekker ijsglijders gevonden op mp. @am: balen van de laarstjes. @eylem: lekker klotsende enkels. balen dat I. niet denderend heeft gegeten. @ka: hopelijk heeft L het vannacht niet koud. @akoya: lekker wezen zwemmen met J. @mirjam: ziet er goed uit het huis. en je hebt goede argumenten dus dan moet J. toch wel overstag gaan