Mirjam: oei! Door het ijs heen.. brrrrr! Lovely: hier ook een slaapkop.. ben zo benieuwd naar dat snoetje van 'm als ie de sneeuw ziet!
nou hier slaap madam maar en slaapt.. al vanaf half 1 dat is echt niet normaal lang .. Misschien maak ik haar zo wel wakker.. IK WIL DE SNEEUW IN .. weet alleen nog niet of ik ga sleeen als ze niet meer wil loop ik met haar en dat ding te sjouwen.. denk dat we gewoon even gaan ravotten in de sneeuw.. als ze vandaag nog wakker wordt tenminste..
Zo, ik kom even met de deur in huis vallen.... Wat is mijn man toch af en toe een eigenwijze l*l zeg! :x Hij zit nu in Den Haag voor een klusje. Ik zei nog tegen hem, kun je het niet beter een weekje verzetten ivm het weer? Nee hoor, zal wel mee vallen. Vanmorgen nog een keer gebeld, of hij toch niet beter thuis kon blijven, maar weer nee hoor, het zal wel meevallen. NOU HET VALT HELEMAAL NIET MEE!:x Nu zit 'ie dus in Den Haag en belt net dat hij daar maar een hapje blijft eten, want er staan overal files. Ja dûh! Dat zal vanavond echt niet veel minder worden! En dan dus vanavond als alles ook nog eens lekker aangevroren is en als het donker is naar huis komen rijden. Hele geruststelling voor mij hoor! Plus dat ik om half 9 een afspraak heb, maar ik ben bang dat hij dat niet gaat halen. GROM!!! Eigenwijs stuk vreten!:x:x:x
Caro: vervelend zeg als ze niet luisteren!! J. belt net ook dat ze pas na de spits terug komen en hij is de slee vergeten :x
Ik heb me toch een partij koude tenen! Brrr! Komt denk ik doordat ik zo lang in de auto heb gezeten met niet al te warme schoenen aan. Oja, ik ben dus om 2 uur al naar huis gereden ivm de sneeuw. Heb er een uur en een kwartier over gedaan! Normaal een half uurtje! Nu thuis nog even wat werk gedaan, maar ik ga er zo mee stoppen. Ga ik lekker naar mijn SM nasi eten!
Wat een mannen.. mijne heeft er 3 kwartier over gedaan, normaal een kwartier. Was niet druk op de weg zei hij, ze reden alleen als mongolen. Wij gaan zo nog ff de sneeuw in.
nou wij zijn hier terug we zijn even lekker de sneeuw in geweest maar T is stronteigenwijs en deed zijn wanten steeds uit conclusie gillen van de kou niks was goed man man man toen kwamen we bij het ijs wou n schaatsen dus naar huis gelopen T in de kinderwagen gedaan met voetenzak en ik heb hem niet meer gehoord hahaha en N is nog even het ijs op gegaan maar doordat T in de wagen zat kon ik het haar niet leren en vond ze het eng morgen weer een kans hahahaha o en A is niet voor het eten thuis het staat helemaal vast rond krimpen
Hello! @CM: ooooooooooooh dat is echt VET irritant zeg!!!:x:x:x:x Daar zou ik dus ook woest om kunnen worden! @Hier: ik ben met de kindjes de sneeuw in geweest, maar dat was voor E. geen succes. Wordt nog leuk, want over twee weken zitten we in Oostenrijk.... Akoya: van fotos maken is het niet gekomen, want ik liep constant met E. op de arm....zucht!
@Cm oh lekker irriatn wel ! @Lm heerlijk he die sneeuw :d @Wonder L. vond het ook echt helemaal niks. Morgen als dr dan nog sneeuw ligt nog maar ff proberen. Op het balkon de sneeuw vond ze dan wel weer leuk om doorheen te stampen haha @hier L. op bed dus avond!
Jemig, sta er echt van te kijken dat zoveel kindjes de sneeuw niet leuk vonden.. J. heeft toen we weer binnen waren alleen maar staan zeuren 'neew toe!'= naar de sneeuw toe! Wonder: begrijpelijk geen foto's.. J. slaapt, wij avond. Heerlijk! Was is helemaal weggewerkt, huis aan kant, vaat is opgeruimd.. nu zitten, koffie drinken, koekjes eten en lekker lui voor de tv hangen. Kom maar op met GTST! Meiden, fijne avond! Ik kruip onder m'n fleecedekentje. x
LZ G. is echt groot!!! Jeetje! Prachtig jongetje! Spikkel, wat vervelend dat L. buiten zo aan het piepen is....misschien slaat de kou op haar longen als ze daar toch al last van heeft? ik zeg maar wat... Ka, leuk met de slee weg! Mirjam, jeetje, J. door het ijs gezakt! . Dank je wel voor je lieve woorden . Koophuis gaat hem definitief niet worden, huurhuis in deze gemeente ook niet, hier is al wekenlang niet eens een eensgezinswoning in het aanbod dus we kunnen niet eens reageren. Maar goed omdat we toch willen verhuizen is dat minder erg. In de stad waar we willen wonen is meestal wel 1 huis per week of 2 weken waar we op kunnen reageren maar daar hebben doorstromers e.d. allemaal eerst voorrang en komen wij dus helemaal achteraan. CM oh wat irritant! Mannen! :x Ik hoop dat hij inmiddels thuis is! Akoya, en hoe vond J. de sneeuw? Ah leuk dus LM jammer dat T. zo eigenwijs was! Maar gelukkig heeft N. zich toch wel vermaakt. Wonder, dan heeft E. nog 2 weken om te wennen wel lastig! Hopelijk kan Am nog een beetje thuiskomen uit Utrecht straks! Hier ook een flinke laag sneeuw, denk wel een centimeter of 5. Vanmiddag even een half uurtje met I. buiten geweest, die vond het eerst heel raar en daarna wel leuk maar ook weer niet super ofzo. Maar ze heeft zich vermaakt . Lekker boerenkool gegeten en nu niks meer....
@eylem dat zou idd kunnen.. houden we wel rekening mee. @Akoya fijne avond! @hier haha dr heeft een auto zich geparkeerd in de bosjes, niemand gewond hoor maar hahaah stat gewoon een auto in de bosjes heb dr een foto van gemaakt wel komisch .Staan dr nu aan te trekken en doen whahaha
@Akoya, Tygo is heel even in de sneeuw geweest en vond het ook helemaal geweldig. Toen die weer binnen was en gegeten had riep die ook de hele tijd: jas aan sneeuw. Haha. Morgen moet papa maar even foto's ervan maken. Jou foto's op fb waren erg leuk. het plezier spat ervan af haha. @cm, mannen! *zucht* Vandaag gewerkt en normaal rij ik er een kleine 20 minuten over nu met die sneeuw meer dan een uur. Pfff! Niet goed voor je humeeur kan ik je vertellen.
Avond! Zo, druk dagje achter de rug... Vanochtend solli gesprek: ben het niet geworden, helaas voor mij was er nog een interne kandidaat die al werkte al P&O er. Rector vond wel dat ik een gioede indruk had achtergelaten, dus hij wilde me voor gaan stellen op de school waar hun nieuwe P&oer vandaan kwam, dus wei weet levert dat wat op....Heb ook goed gesprek met coach gehad gisteren, dus op mijn werk de schouders eronder en kijken waar we uitkomen Daarna even lekker naar de kapper geweest: heel stuk vanaf gehaald: nu een boblijn met achter kort en voor langer...ben er blij mee Toen ik thuiskwam had mijn moeder T.omas al op bed ghelegd maar die wilde niet gaan slapen, dus maar even naar buiten gegaan met de slee om de eendjes brood te geven. Nou ik heb het geweten!!! Op het moment dat ik naar binnen wilde om de sleutel te pakken, trok mijn moeder de deur dicht en stonden we dus zonder sleutel buiten Buren hebben de sleutel maar die waren niet thuis. Dus maar even gebeld ( mobiel gelukkig wel in mijn jaszak!!) en die waren in de burut, dus zouden naar huis komen. Even naar de eendjes gelopen in de tussentijd: nou T.omas wilde NIET op de slee en NIET lopen en riep de hele tijd Koud, huis toe, koud, neeuw! Dus 2 tellen bij de eendjes geweest en toen snel weer naar huis, de hele weg brullend! Buurtjes waren nog niets thuis, en toen kwam gelukkig nét de overbuurvrouw thuis, dus zijn we daar maar even naar binnen gegaan om op de buren en sleutel te wachten, die waren er na 10 minuetjes...Eenmaal binnen nog even thee gedronken samen om op te warmen @eylem: leuk die staartjes bij I!! @ka: E. doet het echt goed he! Leuk om te horen!! @cm: taartje gelukt?? Oh: hij klintk heerlijk!! @mirjam: wow dat klinkt goed!!! wat een super idee zo die woningruil: hoop dat J. enthousiast is!!! Hij is blij lees ik @jewe: goed geslaagd voor ideeen! Leuk hoor dat behang van Lief! @lz: wow G. is echt een reus idd, die moeten we maar niet naast T.omas zetten met zijn 86cm en 11 kilo @wonder: niet verkouden worden hoor!! @cm: arrgggh irri die mannen toch! op het nieuws zeiden ze ook al dat mensen verrast waren door het weer: ik denk hoezo?!?? wordt al dagen aangekondigd!!! Is ie al thuis?? @akoya: fijne avond onder je fleece
Hey meiden, ik spring hier even in. Super-druk gehad op het werk vandaag, dus niet zoveel zin om terug te lezen. Het etentje hebben we maar even uitgesteld, want we hadden weinig zin om op Utrecht CS vast te komen te zitten. Nu dus lekker op de bank.
Vraagje hè: T. is vooralsnog weer niet wakker geworden voor zijn 4e flesje. Zolang hij lekker slaapt vind ik het prima, maar ik ben alleen een beetje bang dat hij met maar 3 flesjes 180/6 te weinig vocht binnen krijgt. Of zal dat wel meevallen?
Ik denk dat dat wel mee valt hoor. Hij krijgt misschien tussendoor ook al ander drinken? Fruit telt ook als vocht en als hij er verder gewoon goed en tevreden is is het goed toch.