Zo hé hé... na 2 avonden uit bed te zijn geweest, wilde ik dat meneertje koekepeertje vandaag boven zou blijven. Na 3 kwartier te hebben huilen, lachen, zingen, schreeuwen en kloppen ligt ie nu eindelijk te slapen... Eylem: thanx voor het compliment! Franka: jammer...... hopen dat het andere wat wordt! Wonder: ahhhh die E. Hare koninklijke hoogheid. Hoest met de jeuk?? Mirjam: jakkie.. door het ijs... brrrrrrrrrrr CM: man al thuis???? lekker irri.. AM: denk dat het op zich wel ok is, hij zal niet uitdrogen... Akoya: fijne avond! Hier ook gesleed vanmiddag en op kraambezoek geweest. Ik plof ook op de bank. Gisteravond bedrijfsfeestje gehad en ben best gaar nu..... FIJN WEEKEND IEDEREEN!!
@ Jewe & Franka: Dank voor de antwoorden. Hij drinkt nog geen ander drinken, maar ik vertrouw er dan maar op dat het wel goed zit. @ LadyZ: Fijn weekend!
Wij hebben op het werk een ex-cliënt die elke dag belt om te vragen of 1 van de advocaten er is (hij vraagt altijd specifiek naar hem). We geven altijd als antwoord dat hij er niet is en dan hangt meneer op. Maar soms zeggen we net even wat anders om te kijken hoe hij reageert, maar ook dan hangt hij altijd op. Pas had een collega geantwoord "Nee, die is er niet, hij is bij het circus gegaan". En zelfs toen hing hij gewoon op. OMG, we hebben echt in een deuk gelegen, LOL .
wahahaha spiek af en toe ff mee...maar hier moest ik echt ff op reageren....zit echt te lachen achter mijn computer!!!
Ja, die man heeft wel een steekje los natuurlijk, anders doe je zoiets niet lijkt me, hahaha. Hij is ook bijna niet te verstaan, maar aan het nummer zien we al dat hij het is.
me too. Jeroen is weer draaien duss home alone. Zit met een half oog the voice te kijken, maar vind de meeste kinderen niet zo leuk.
Oh nee, al die talentenshowprogramma's kijken wij niet (met uitzondering van SYTYCD). Jij bent de avonden in de weekenden ook wel veel alleen denk ik?
Ach ja ben niet anders gewend dat ik elk weekend alleen zit. Vroeger ging ik bijna altijd mee en werkte ik ook in de kroeg waar hij draaide. Heb hem daar ook leren kennen. Was in de tijd dat dat liedje van ja ik wil een kus, ik wil een kus van jou...haha. Het enige nadeel van zijn werk vind ik die stomme wijven die als een stelletje !##$^%&* hem proberen te versieren. Echt sommige meiden gaan echt ver daarin.
Wij gaan morgenavond lekker een pizza halen bij de pizzaria en die heerlijk op de bank opschransen als A. en T. al op bed liggen. Ik heb er al helemaal zin in .