Nee sommige hebben echt geen respect voor zichzelf. @Am, oh lekker pizzatje. Zit nu heerlijk aan een stokbroodje tomaten tapenade...mmmm lekker.
@ CM ; zoo dat is irritant zeg.. is tie ondertussen thuis ? @ Wonder; Jammer dat E het niet leuk vond.. Hopelijk in Oostenrijk wel.. toch misschien even wennen.. duim voor je ! @ Franka; Jammer dat je het niet gewordne bent. Oh en neeehhee je sleutel vergeten.. en dat met deze kou ! @ * teruggebladerd naar staartjes van E * ahhh lief.. @ ha ha.. een advocaat die in het circus gegaan is.. die is leuk ! @ Am; lekker morgenavond Pizza eten.. ! @ Jewe ook al lekker tomaten tappenade stokbroodje.. !
Maaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn ik verveel me! Blegh! Zo Am hmmmm pizza, heerlijk, goed idee! Moeten nog boodschappen doen morgen Jewe inderdaad alleen thuiszitten is saai maar als je weet dat die vrouwen om hem heen staan te draaien is het nog minder tof natuurlijk. Bah! Franka, balen van je solli maar toch wel een pos. gevoel dus....
Hier ook de sneeuw in geweest vanmiddag. Twijfelde tussen de sneeuw in of eerst boodschappen doen dus besloot te voet boodschappen te gaan doen. Door de sneeuw dus. Dat was leuk... maar het is eigenlijk net te ver. Had de wagen wel bij me, maar Sanne wilde : " tillehh ... " ja dacht het niet.. dus in de wagen.. maar wat een gesjouw die wagen door de verse sneeuw. Boodschappen gedaan en terug. Kwamen we langs een wak met eendjes.. Sanne roept: eendjes kijken.. dus hup wagen uit eendjes kijken .. gaat ze me toch ineens brullen .. ! Ineens toch heel koud ofzo denk ik.. dus ben uiteindelijk toch met volle kinderwagen met boodschappen en kind op de arm door de sneeuw naar huis gewaggeld.. man ... ellende.. Maar goed... Sanne vind de sneeuw verder wel leuk. Heeft het een hele avond over ; Buiten sneeuw... MOOiii gehad.. ha ha..
Wat een avontuur met S., Kris! Jeetje! En de wagen door de sneeuw duwen en S. tillen, poe, ik doe het je niet na geloof ik Ja nu je het zegt einde komt in zicht! Gelukkig, moet zeggen dat ik er wel een klein beetje klaar mee begin te zijn - was bij I. ook zo. Al die kleine ongemakken gaan steeds meer irriteren. Mijn enkels en kuiten zijn gewoon keihard van al het vocht, BAH. Doet gelukkig geen pijn maar toch. I. is geboren met 40+3....
Ja het gaat allemaal prima hoor maar ik begin mijn 'eigen' lichaam een beetje te missen geloof ik . Gek is dat, toen ik niet zwanger was wilde ik zoooo graag weer zwanger zijn en nu heb ik het toch wel weer een beetje gezien . Maar ik hoop dat ze gewoon nog even blijft zitten hoor.
Meiden, ik ga naar bed: heb een taartje gemaakt als housewarming kado van een vriendin van ons voor zondag Tenminste de decoratie ( van Blond Amsterdam)...Morgen even taartje bakken en bekleden en klaar is Franka weer
@ Eylem; ja kan me wel voorstellen dat je er klaar mee bent. Je vergeet gewoon de kwaaltjes een beetje. En dan romantiseer je het zwanger zijn. ( ik ook hoor.. lijkt me erg bijzonder nog een keer zwanger zijn.. ) maar wat was mijn zwangerschap eigenlijk een ellende.. was er ook echt klaar mee ondanks dat Sanne twee weken te vroeg kwam.
wij hebben trouwens lekker een weekje samen vrij ! Soort mini vakantie. Heerlijk !! Niet echt concrete plannen.. ja zondag naar vrienden, maandag komt er een vriend eten.. vrijdag afscheidsfeestje van collega... maar gewoon verder niets beetje aanrommelen met zijn 3-tjes.. !
Heey meiden Eylem jeej alweer 36 weken Am toch maar lekker naar huis Pff echt he er valt 1 vlokje sneeuw en heel ns is ontregeld Franka goed bezig Zo A was hier 9 uur thuis A zijn zus kwam om te praten wat is dat mens koppig En ik kan niet tegen kritiek bladiebla Op een gegeven moment ging ze nog zeggen dat ik A zijn ouders als slechte ouders zag toen heb ik haar de deur gewezen ze ging echt te ver!ondanks dat A zijn ouders een andere opvoeding gewent zijn die wij niet opvolgen heb ik wel respect voor ze ! En zie ze zeker niet als slechte ouders, ze moest ook huilen toen ik zei dat de deur voor A ook dicht ging vorige week, weet je wat ze zei jes laat jij je nou ook is gaan ik zie dat jij ook vol schiet ja van woede, toen ze dus op stond toen ik zei daar is de deur begon ze tegen A van jij maakt je ouders ook zwart enz.. Dat kind wil alleen horen wat ze wil horen We zijn dus geen stap verder, A heeft zijn vader opgebelt met de mededeling dat zijn zusje boos de deur uit is gelopen en met de rede daarvan A zijn ouders weten dat wij het moeilijk vinden dat hun altijd een weer woord hebben over de opvoeding, Naja het is weer een heel verhaal maar moest het even kwijt Truste
@ Kris: Pfff, wat een gedoe'tje met de wandelwagen door de sneeuw hè. Ik heb het vorig jaar eens gedaan...NOOIT meer. Wat een geduw en getrek aan die wagen zeg om 'n nog fatsoenlijk vooruit te krijgen. Lekker zeg een weekje vrij samen. @ Eylem: Ja joh, vandaag alweer 36 weken. Zo snel gaat het! @ Franka: Leuk zeg een "Blond"-taart. @ LM: Hm, balen van het gesprek, wat dus eigenlijk niet echt een gesprek was. Zijn jullie dus niks mee opgeschoten uiteindelijk. A. is alweer naar zijn werk...wat zal ik blij zijn zeg als hij niet meer telkens op zaterdag hoeft te werken. T. ligt hier op het speelkleed en kleine A. ligt nog in bed.
@Eylem woow dat gaat echt snel! @Kris lekker een weekje met zn drietjes @Lm dat heeft dus ook niks opgeleverd. Balen zeg!! @Am Ja dat geloof ik dat je dat wel eens zat word! @hier was het kwart over 8. Vandaag wassen en beetje rommelen en ff naar buiten. De eerste was staat alweer aan..
Kris oh wat fijn, een weekje samen vrij! Heerlijk! Am nou inderdaad, zal wel wennen zijn als hij ineens elke zaterdag thuis is LM, nou dat schiet ook niet op zo dus....balen! Spikkel fijne dag! Hier was het 6.00 uur :x bah het duurt echt uren voor ik dan echt wakker word, is toch geen tijd met deze kou enzo....brrrr. De ochtend duurt dan ook zo lang....Heb nu maar even de tv aangezet voor I. want mijn inspiratie is ff op.
@Eylem zoo das wel heel vroeg. An duurt de ochtend zeker lang.. @hier zo kast uitgeruimd, straks de keuken nog ff opruimen was uithangen en nieuwe aanzetten. en over een half uurtje mannetje wkker maken..
@ Eylem: Pfff, nou 06.00 uur is wel erg vroeg zeg . A. zit nu net aan een broodje (sorry Eylem ) met een inmiddels toch echt te klein rokje aan . Dat wordt dus de laatste keer dat ze die gedragen heeft. Jammer, want hij is zo leuk . Sowieso is haar outfit een beetje bij elkaar geraapt vandaag. Wat ik wilde combineren zat gedeeltelijk nog in de was, dus ja, en ik had geen zin om helemaal iets niet te bedenken .