APRIL-mama's 2010 deel III

Discussion in 'De mama's' started by Amethist, Jan 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Komt zeker doordat het zo vroeg was hier maar deze zin begrijp ik geloof ik niet :D

I. heeft een maillot aan met een dun broekje eroverheen....we moeten straks nog wel naar buiten dus maar even iets warms. Maar jammer is dat he als leuke kleding te klein wordt! Wel een goed excuus om weer nieuwe dingen te kopen ;). I. draagt bijna nooit rokjes; ik vind ze zo moeilijk te combineren, ik weet niet, vind de modellen ook zo raar, kort en wijd. Jurkjes vind ik dan vaak leuker.

Spikkel, jouw man ook nog aan het slapen? hier ook....heb zin om hem uit bed te schoppen, maar ja, hij moet de nacht in morgen....

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    @Eylem ja ligt int weekend altijd tot ongeveer 10 uur op bed soms wat later.. `:)

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh DUH... nee de zin klopt ook niet :cool:. Niet = nieuws

4. Amethist

IEUW!!!! Ik had net een close encounter met een vlo *BRAAK*! Normaal ontvlooi ik de katten nooit in de winter, omdat ze dan eigenlijk nooit vlooien hebben -> te koud. Maar nu heb ik de 2 die binnen waren gelijk maar even onder handen genomen. Als die kleine 3e straks binnen is heb ik de vlooienkam en de anti-vlooien druppels al klaar liggen.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: wijs besluit om niet uit eten te gaan..

Jewe: jullie dus ook een neeuw-verslaafde? Leuk.

Franka: what a day! Jammer dat je het niet geworden bent..
    Foto van je haircut?

LZ: uiteindelijk is ie toch lekker gaan slapen..
    Fijn weekend meis!

OMG, daar zou ik ook niet tegenkunnen; vrouwen die tè ver
    gaan in het versieren van MIJN vent. Gelukkig nog nooit
    meegemaakt, maar het idee alleen al.

Oehhh een lekkere pizza.. die zou er nu ook wel ingaan.

Kris: pfff zwaar door die sneeuw met wandelwagen en kind
    wat je moet tillen.

Klinkt goed die taart Franka! Al meerdere opdrachten binnen?

Eylem: snap wel dat je er klaar mee bent en weer naar je
    oude lichaam verlangd. Nog eventjes meis..

Heerlijk Kris, samen een weekje vrij, geniet ervan!

Lovely: jemig, wat een situatie.. eigenlijk heeft dat hele
    gesprek dus niks opgeleverd. Balen zeg! En nu?

Am: heeft A. die baan???

Balen Eylem 6.00 uur!

Spikkel weer lekker aan het ruimen en poetsen.

Iew vlooien!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Wat een kou!
    J. slaapt nu sinds een uurtje, mijn man heeft de boodschappen gedaan en nu ff zitten. Bed al afgehaald en zit nu in de droger.
    Vandaag geen plannen, straks nog ff de sneeuw in..

J. heeft wéér doorgeslapen :D van 19.00 tot 07.00 uur, héérlijk!
    Dit is de 2e nacht dat ie doorslaapt.. vanochtend was zo schattig; hij werd wakker en kwam toen (voor 't eerst) zijn bed uit naar ons bed toe 'papáááá, mamáááá hote bed saapuh'. Oftewel; bij papa & mama in 't grote bed slapen, toen hebben we nog heerlijk verder geslapen tot 9 uur.. Zalig was dat!

7. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Aloha! Hoe is het hier? Nou, wij hebben weer nachtelijk spektakel gehad. De overburen had weer een feest omdat hun dochtertje 3 is geworden. Jaja, dat moet je uiteraard tot diep in de nacht met keiharde muziek vieren! Dus om kwart over twee was ik nog wakker (N.oa ook) en toen hoorde ik opeens de deur van de buren openvliegen en hoorde ik de buurman keihard bij de overburen op het raam bonken en roepen of die muziek nu GVD eens uit kon! Dus die overburen vlogen gelijk naar buiten en de buurvrouw stond in haar pyama buiten tegen haar man te gillen dat hij naar binnen moest komen. Dus S. deed ons slaapkamer raam open en boog zich naar buiten en nam het voor de buurman en -vrouw op. Nou, toen begon de overbuurman tegen S. te roepen dat hij dan maar naar buiten moest komen en blablabla lekker onredelijk egocentrisch gelul. Maar S. bleef heel kalm en zei dat ze morgen (vandaag dus) wel even zouden praten. Nou, toen ging die vent helemaal uit zijn stekker, want wat kon dan morgen besproken worden wat op dat moment niet besproken kon worden? Het komt dan echt niet in die vent op dat door dat geschreeuw de halve straat wakker kon worden, maar ja, dat kan hem toch al niet schelen! Nou goed, uiteindelijk S. weer naar binnen, de buren weer naar binnen en de overburen gingen lekker verder met hun feestje. Gelukkig wel met wat zachtere muziek. Maar blijkbaar was de buurvrouw al 2 keer wezen vragen of de muziek wat zachter kon.

Maar goed, lekker sociaal gedrag dus weer! Ben benieuwd of hij na vanmiddag nog naar S. toe komt om te "praten"!

Enige jammere is dat ze gister een pakketje voor ons bij hun hebben afgegeven en die ligt daar nu dus nog.....

Oeps, heel verhaal geworden! Solly!

@ Am, hier ook wel eens een andere combi dan ik in mijn hoofd had omdat iets opeens niet meer past of in de was zit! Ach ja, al d'r kleertjes zijn leuk, dus voor gek lopen zal ze niet echt.
    Ieks, vlooien!

@ Akoya, fijn dat J. weer door heeft geslapen! Hij zal ook wel moe zijn geweest van al dat spelen in de sneeuw! Leuke foto's op FB!

@ LM, balen dat het gesprek niet echt iets op heeft geleverd met je schoonzus. Wat een koppig wijf zeg!

@ Eylem, pff, dat was wel vroeg zeg!

@ Franka, jammer van de afwijzigig voor je solli! Ben wel erg benieuwd naar je nieuwste taart creaties!

@ Jewe, lijkt me ook best lastig als je vent elk weekend weg is! En die vrouwen, jeetje, geloof niet dat ik daar zo goed tegen zou kunnen hoor!

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg! Lekkere overburen! Asociaal volk..
    Ben benieuwd of ie nog 'durft' te praten.

9. Amethist

@ Akoya: Wat schattig dat J. zelf naar jullie toe kwam vanmorgen om nog lekker bij jullie verder te slapen.
    Ja, A. heeft de baan! HOERA!!!

@ Caro: LOL :D, in wat voor achterbuurt woon jij, waar nachtelijke bijna-vechtpartijen uitbreken ;).

Hier liggen de kindjes lekker op bed en A. is net thuis. Ik wilde T. tussen de middag eerst een broodje geven en dan zijn flesje, maar daar was hij het niet helemaal (helemaal niet) mee eens, hahaha. Gillen joh! Toen heb ik hem eerst zijn flesje maar gegeven. Als ze straks wakker zijn gaan A. en A. even sleeën. T. houd ik maar binnen met die koud.

10. Amethist

Aankomende week ga ik 's avonds lekker een keer in mijn eentje naar de Ikea. Ik moet nog steeds zo'n ophangsysteem voor de nieuwe paneelgordijnen hebben, dus die ga ik dan maar eens halen. En ik vind het ook wel gewoon leuk om eens op mijn gemakje daar rond te kunnen kijken. A. haat de Ikea, dus die loopt altijd in een recordtempo door die winkel om te pakken wat we hebben moeten en dan weer weg te gaan ;).

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    akoya ja en nu dat weten we zelf nog niet
    ik wil best morgen op bezoek bij me s.o maar tegen haar ga ik geen mooi weer spelen
    A wilde dat wel tot ik zei dat ik dat wel heel erg scheinheilig vind

cm koppig maar dan in extreem iedereen weet hoe de vork in de steel zit alleen zij is te koppig en starrig om normaal te kunnen doen :p

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    cm
    jeeetje wat een buren zeg

akoya jeej j heeft doorgeslapen

am leuk ikea
    A vind het ook nooit leuk
    ik moet er binnenkort ook heen voor een kast voor het speelgoed

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,587
    0
    36
    LM wat een gezeur zeg met je sz!! Geen steek verder dus. Wat balen zeg!!

AM oh leuk de ikea!! Vind het ook zo'n leuke winkel om rustig in rond te kijken, maar manlief die rent er ook liever doorheen helaas.

Akoya super leuke foto's op fb inderdaad!
    Wat een schat die J, dat hij uit zijn bed naar jullie komt om verder te slapen!

Eylem dat was een vroegertje vanmorgen zeg! Hier waren de dames ook om 6.15 al wakker. Heb ze alleen wel tot 7.15 laten liggen. Dat ging zonder protest dus dat was wel fijn. Ze slapen nu allebei.

CM jemig wat asociaal van jullie buren!

Jewe niks aan zoveel weekenden alleen. Wij werken allebei om het weekend en hij beveiligt vaak nog wat erbij. Nu heeft hij ook 2 nachten en slaapt hij overdag. Zie ik hem dus helemaal niet zo ongeveer. Lekker gezelllig.... Maar dat er dan nog vrouwen achter hem aan zitten, daar zou ik niet zo goed tegen kunnen denk ik!

Kris wat een sneeuwavontuur met S haha!

Hier vanmorgen met de meiden naar mijn ouders gelopen. Die wonen in de straat naast ons. E op de slee trekken en L in de wagen duwen. Ging nog best soepel al zeg ik het zelf. Nog wat leuke foto's gemaakt toen E mijn vader aan het helpen was in de tuin en op de slee. En de fotoboeken van de geboorte en kraamweek van beide meiden en het eerste jaar van E zijn binnen!! Echt ontzettend gaaf al zeg ik het zelf haha! Ben er erg blij mee!

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: WTF!?! Gááf, gefeliciteerd met zijn nieuwe baan!
    Beter inderdaad om dan ff alleen richting de Ikea te gaan..

Lovely: pfff nare situatie hoor, het zijn en blijven tòch zijn ouders hè.

Ik ben naar m'n was (KOTS!).

Later! xxx

15. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lm: schiet dus niet op je sz.

@am: jakkie een vlo. balen dat A. dr kleding te klein wordt.

@eylem: ff weer vroeg dus.

@akoya: lekker J. al twee nachten door geslapen.

@franka: balen van de afwijzing, lekker al die taart creaties hoor.

@cm: nou ja zeg wat een aso-buren zeg!

@am: haha herkenbaar van de ikea ik vind ook leukmaar mich vind er niks aan.

16. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ff wat spammen

17. Amethist

@ Ka: Zo, hahaha, hele onderneming met de 2 meiden op stap.

@ Akoya: Hoe is 't met je KOTS-was :D?

@ Pamsie: Wat een cutie! Superlief zeg. En wat kijkt ie serieus op die 2e foto, hahaha.
    Hoe gaat het eigenlijk met de BV?

@ Ikea: Volgens mij iedere mans nachtmerrie ;).

18. Amethist

Als iemand nog een keer een leuke film wil zien -> ik vind Crazy, Stupid, Love echt een aanrader!

19. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    @ pams, wat lijkt hij op L. op die tweede foto zeg! Echt een schatje!

@ am, heerlijk in je eentje naar de Ikea! Ik ga wel eens met mijn moeder, alleen doet die er soms nog langzamer over dan ik! Dus dat vind ik dan soms weer irritant. Haha!

@ akoya, oh ja. De was. Moet ik ook nog doen. Zucht.

@ ka, dus E. Vond het ook leuk in de sneeuw. N.oa vind het ook wel leuk geloof ik. L.ukas is over heel de dag genomen misschien in totaal een uurtje binnen geweest. Verder heeld e dag buiten aan het spelen in de sneeuw! Ze hebben met z'n allen een iglo gemaakt. Echt grappig!

Manlief is nu weg. Ik verwacht hem pas erg laat terug. Blegh, heel de zaterdagavond alleen thuis! Zo maar eens kijken of er wat leuks op tv komt. Anders huur ik wel een filmpje of zo. Of ik kijk uitzending gemist van Wie is de mol. Moet nog twee afleveringen kijken!

@ am, haha, nou achterbuurt valt wel mee hoor! Het zijn alleen die buren die altijd problemen opleveren. Die hebben een heel andere cultuur en leven echt 's nachts ipv overdag. Zelfs met kleine kindjes. Die waren gister ook midden in de nacht nog op. Moeten ze zelf weten, maat gun ons wel onze nachtrust!

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pams, wat een schatje!

Am, oh heerlijk, alleen naar de Ikea...Mijn man is net als A. die racet er keihard doorheen. Denk dat ik de eerstvolgende keer lekker met mijn moeder ga ofzo. Maar ja dan moeten we geen zware dingen nodig hebben :p

CM, jeetje wat een gedoe vannacht! Wel asociaal van je buren om zo hard tot zo laat de muziek aan te hebben.

Akoya en klaar, de was? ;)

Ka oh lekker in de sneeuw geweest dus :)

Hier echt een bleghdagje. Elke keer als ik op de bank ga liggen val ik in slaap :) is al 3 keer gebeurd vandaag geloof ik. Ben erg blij dat mijn man vandaag gewoon thuis is! We zijn alleen even boodschappen gaan doen en verder heb ik weinig gedaan. Ja vla gemaakt van custardpoeder maar vind de smaak niet zo....Zometeen I. maar eens naar bed brengen en dan voetjes omhoog maar weer :)

Share This Page