APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Heb je gisteren het NOS-journaal van 20.00 uur gezien met Sasha de Boer. LOL :D, die brandde die NS-woordvoerder echt helemaal af. Ik heb zo gelachen!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ook gezien ja, wat een sukkel was dat....;)

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    D'r ligt er boven eentje heel de tijd te kuchen. Twijfel nu of ik naar boven moet gaan om haar wat te laten drinken, met het risico dat ze helemaal wakker wordt, of dat ik haar moet laten liggen met het risico dat het hoesten erger wordt en ze alsnog wakker wordt.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pfff er is echt geen ruk op tv zeg. Verveel mee kapot.

@Kris, Volgende week zondag kunnen wij niet met ons abbonnement. Dan is de efteling afgehuurd vandaar dat we dit weekend willen gaan.

@Am, leuk die ticker.

@Eylem, zo dat doe je goed voor 5 euro boodschappen doen. Dat lukt mij nou nooit.

5. Amethist

@ Caro: Ik zou haar laten liggen voor nu. Als ze er toch wakker van wordt, dan is het vroeg genoeg om er heen te gaan. Ik ga nooit naar A. toe als ze erg hoest (doet ze altijd erg als ze verkouden is), omdat ik dan dus ook zeker weet dat ze echt wakker wordt. Het hoesten doet ze meer in haar slaap. En mijn eigen ervaring met hoesten is dat drinken eigenlijk niet helpt, helaas.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, heb haar ook laten liggen en het lijkt nu wat minder te worden. Ze is ook zo verkouden, arm schaap!

7. Amethist

Ach ja, ik vind het ook altijd zo sneu als ze zo verkouden zijn. Zoals ik zei gaat A.'tje dan ook altijd zo hoesten als ze in bed ligt, echt naar om te horen vind ik. Maar ze wordt er gelukkig nooit echt wakker van.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga naar bed. Heb het koud en ben moe. En er is verder toch geen ruk op tv!

Tot morgen!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: lekker pizza eten. en met de bv gaat het nog steeds goed hij krijgt nog steeds alleen maar bv:p

@kris: leuk zeg naar de efteling. zeker met de gedachte erachter.

@eylem: lekker custard maken. alleen verse is wel het allerlekkerste.

@jewe: balen van je saaie dag!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Am; ja vond ik ook, maar nu dus voor 15 euro een kaartje !
    oh lekker die pizza !
    @ Eylem; goed zeg voor 5 euro !
    @ cm; tja ik zou denk ik niet gaan. Hier heeft dat meestal als resultaat dat ze i.d echt helemaal wakker wordt.
    @ jewe ja dat afgehuurd is dus door de Rabobank.. vandaar mijn ( goedkope ) kaartjes

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem:dat doe je zeker goed, ik kan niet budgetshoppen hoor.

@cm: balen dat ze zo hoest. valentijn ook al.

@am: leuke ticker

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen :)

hier alweer een halve ochtend achter de rug....maar het was 6.30, beter dan 6.00 ;) . Rustig aan ontbeten met een broodje uit de oven, net I. onder de douche gezet dus nu daar even van bijkomen ;) en verder weinig spannends....ga vandaag ECHT mijn tas voor het ziekenhuis inpakken, gisteravond een paar keer vage buikpijn gehad en dan schiet ik meteen in de stress omdat die stomme tas nog niet is ingepakt. Dus dat ga ik nu eerst doen als mijn man straks wakker is.

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen meiden

pff wat een nacht heb ik gehad zeg
    T die hoest de longen uit zijn lijf en is hardstikke benauwd dus we hebben rondje hap weer gehad
    en wat blijkt hij heeft een streptokoken bacterie waardoor hij zijn slijm niet op hoest om half 12 dus even naar de apotheek voor amoxciline

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ lm, ah, arme T. Beterschap!

@ eylem, oei, toch nog best vroeg! Ik vond die ziekenhuis tas heel onhandig. Ik had op het laatst niet meeer zoveel dingen die pasten en lekker zaten, dus wilde ik niets ingepakt laten zitten voor weken waardoor ik het niet kon gebruiken. Eg lastig!

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem inderdaad ff inpakken is wel zo'n lekker gevoel :)

@Lm ach gos wat sneu.. Beterschap voor hem!

@hier laetitia ligt net op bed, verder lekker op de bank gehangen , wasje gedraaid wasje afgehaald. En nu voor de rest lekker met gezinnetje zitten..

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb een lekker relaxed ochtendje gehad. Lekker uitgebreid ontbeten. De rest van het gezin is inmiddels al gewassen en aangekleed, alleen ik loop nog in mijn pyama. N.oa ligt al weer op bed en L.ukas is weer buiten aan het spelen.

Ik heb trouwens net laarsjes en slofjes besteld voor N.oa. Deze:

Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes!

En deze:
    Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ohhhhh CM die laarsjes!!!!!!!!!!!!! Echt super super super lief. Helemaal mijn smaak. Hopelijk zitten ze goed!

en ja die tas inpakken is inderdaad niet zo handig, maar ja, ik zal het toch maar zo ver mogelijk doen want een tas inpakken met weeen is helemaal niet handig ;) en bovendien moet ik ook spullen hebben die op I.'s kamer liggen en stel dat het 's avonds/'s nachts begint, is dat al helemaal niet handig.

LM, beterschap voor T.!

Spikkel, hier ook een rustig dagje :)

Brrrr, ik moet echt nodig de was doen, ons bed afhalen en opnieuw opmaken, de was opvouwen...maar dat moet allemaal op onze slaapkamer en het is er zo koud!! Nu slaapt I. dus heb nog even een excuus om niet te gaan maar straks moet het toch echt....

Mijn moeder heeft trouwens geen warm water meer sinds gisteren, ook heel handig....Hopelijk kunnen ze het morgen oplossen! Leiding zal wel bevroren zijn maar ja die ontdooit voorlopig niet uit zichzelf. Het blijft sowieso nog een week vriezen, ook overdag, zag ik....

18. Amethist

@ Eylem: Weer vroeg dag voor jou.

@ LM: Arme T. :(. Beterschap!

@ ziekenhuistas: Ik had er niet zoveel inzitten. Alleen een paar onderbroeken, toiletspullen en kleertjes in 2 maten (50 en 56) voor de baby. Oh ja, en bij T. een voedingsbh.

@ Caro: Superleuke laarsjes die grijze. Die wilde ik eerst ook voor A., maar heb uiteindelijk die met het bontrandje genomen.

Vandaag was het lekker mijn dag om uit te slapen, dus ik heb tot ca. 10.45 uur in bed liggen stinken :p:D. Nu liggen de kindjes allebei op bed en heb ik net even gezogen, dus nu zp-tijd. Ik denk niet dat wij de deur nog uitgaan vandaag, hahaha.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: idd lekker die tas inpakken al is het maar voor je gevoel.

@lm: beterschap voor T.

@cm: leuke schoentjes zeg!! vooral die grijze laarsjes.

@am: lekker hoor een keer uitslapen. mag ook wel eens toch. hier ook lekker binnen blijfdagje. veel te koud buiten hoor. :p

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o meiden ik heb gister zo gelachen
    T heeft gister geschaatst nouja wat je schaatsen noemt maar hij kon er iig op staan wat ik al heel knap vond

Deel Deze Pagina