APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij gaan straks nog even op visite bij vrienden. Zij hebben een dochtertje die maar 1 dag scheelt met N.oa. Dus dat is wel leuk. Verder ook weinig actie hier. HEb net lekker uitgebreid gedoucht en daarna nog even een was in de wasmachine gegooid.

@ Am, heerlijk zo uitslapen!

@ Eylem, nee dat is waar, je kunt beter het belangrijkste er maar vast in hebben zitten. Ik had voor S. een lijstje gemaakt met dingen die hij er op het laatste moment in moest doen, zoals mijn haarborstel, tandenborstel etc. Maar uiteindelijk ben ik natuurlijk ingeleid, dus heb ik op mijn gemakje zelf mijn tas nog helemaal compleet kunnen maken! :p

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, jeetje al twee dagen zonder warm water! OMG, daar meot je nu toch niet aan denken! Wat vervelend voor je moeder! Komt ze nu bij jou douchen enzo?

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Am, haha, jij wij hebben geloof ik wel dezelfde smaak qua kinderschoentjes he!

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ LM, wat goed van T.! Heerlijk he dat de kindjes zo genieten van de sneeuw en het ijs!

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou nou genieten haha N wel maar zodra t koude handjes kreeg was de lol er van af
    zijn wanten waren nat dus die wou die niet aan gelukkig had me vriendin hele grote wanten en die lagen bij een warme kruik dus toen had ie weer eventjes warme handen tot die weer tig x viel toen ben ik naat huis gegaan met hem

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hebben jullie trouwens gelezen?
    dat jongentje van 10 is gevonden in de vaart bij luttergeest
    het zou je kindje maar zijn:(

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ LM: Wat stoer van T.!
    Ah gatver, nee :(, had ik nog niet gelezen. Vreselijk zeg :(:(:(.

T. was gisteravond laat rond 23.45 uur weer wakker. Hij was/is een beetje verkouden, dus daar was hij volgens mij wakker van geworden. Bij A. wilde hij niet meer gaan slapen, dus die kwam 'm bij mij brengen. Ik had 'm op schoot om even zijn neusje uit te zuigen, hing hij helemaal tegen me aan....hij was zo moe. Arm ding. Gelukkig is hij toen wel weer snel lekker gaan slapen en hebben we hem de rest van de nacht niet meer gehoord.

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Piepeloi (om in de Kabouter-Plop termen te blijven, zucht..)!
    Ja hoor, ben weer helemaal bij met de was! Laatste zit er nu in..

Ka: dus E. heeft zich ook prima vermaakt in de sneeuw? Leuk hè!

Caro: zijn je overburen toevallig surinaams? Onze wel en die feesten
    er ook op los, wel met 2 oudere dochters en gelukkig hebben wij er
    geen last van, maar minimaal eens per maand hebben/geven ze een joekel van een feest; hele families komen dan uit Den Haag.. druk!

Eylem: je zal het nodig hebben; al die slaap. En wat kan jou het
    schelen? Lekker doen als het kan!

S.anne dus ook moe van al die sneeuwpret. Klinkt als een heerlijk
    dagje Kris, en mooie foto's heb je geschoten!
    Vandaag dus naar de Efteling? Veel plezier, warm aankleden en dan is
    het prima te doen.. Ow nee, volgende week, leuk vooruitzicht!

Jewe: balen van die saaie dag op het werk.. Dan duurt een dag errug
    lang.

Eylem: das lekker voor zo weinig boodschappen doen :D. Hier was het
    weer 125 euro voor een week (incl. Pampers).
    Nou 06.30 uur is al beter :D. Tas gepakt? Is wel een fijn idee als die
    gewoon klaarstaat.
    Al 2 dagen zonder warm water!? Met dit weer!? Nou daar word je niet
    vrolijk van zeg.

Caro: die laarsjes.. echt superleuk!

Lovely: beterschap met T.

Heerlijk zo'n ochtend Am!

Lovely: nee nog niet gelezen, bah, verschrikkelijk!

Am: tè schattig die T. helemaal tegen je aankruipen.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kwam J. vanochtend rond 06.30 uur richting ons bed gestiefeld. Toen tot 08.30 uur verder geslapen, ontbeten, gedouched, toen nog gekleurd, met klei gespeeld, was gevouwen, laatste zit er nu dus in.
    J. slaapt sinds 13.30 uur, vanmiddag nog ff richting Pearle, nieuwe glazen voor mijn bril, en misschien nog ff bakkie doen bij sm.
    Maar verder geen plannen. En strax nog ff de sneeuw in met de slee.

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    JEEEj mijn mannetje heeft morgen lekker vrij
    dus morgen ochtend nouja ochtend nog even lekker schaatsen en dan kan hij mooi N is naar school brengen en ophalen;)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM ja als het nou morgen nog steeds niet opgelost is komt mijn moeder hier douchen en wassen...2 dagen zonder gaat dan nog net maar langer niet natuurlijk

LM wat schattig dat T. ging schaatsen!

Am ach arme T., zo zielig als ze zo verkouden zijn

Akoya, klinkt als een prima dagje :)

Ik ben zo blij :D:D:D we zijn er EINDELIJK definitief uit en het worden de namen die ik het allermooiste vind :D

De naam is perfect, past heel mooi bij Irem, de betekenis is prachtig en past ook nog eens bij de betekenis van Irems naam en de tweede naam is ook precies goed, vernoeming komt overeen met de betekenis

Opluchting!!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, wat fijn dat jullie eruit zijn! Ben wel heel benieuwd hoor! Nou ja, maximaal nog 6 weekjes wachten!

@ akoya, onze buren zijn hindoestaans. Ze hebben echt elk weekend wel ergens feest. Gelukkig niet ieder weekend bij hun, maar als het bij hun is hebben we er altijd last van. Midden in de nacht toeteren, harde muziek, buiten staan praten en roepen. Vaak ruzie buiten. Echt heel irritant.

Geslaagd bij Pearl?

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, heb jij eigenlijk al een buddy voor als je bent bevallen? Anders wil ik je mijn telefoonnummer wel even pb'en! We willen natuurlijk wel graag op de hoogte blijven!:D

14. Amethist

@ Eylem: Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! Ik ben nu ook wel erg benieuwd. Heeft je s.z. er uiteindelijk nog inspraak in gehad?

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @akoya oef das vroeg.wel lekker nog eventjes geslapen.

@lm fijn a. morgen vrij

@Eylem fijn dat jullie eruit zijn!

@Hier Laettia op bed, vandaag mn was weer weg gewerkt. vaatwasser heeft 2x gedraaid dus alles weer schoon. verder lekker met zn drietjes een heerlijke zondag gehad.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb Am's tel. nr dus was van plan haar een berichtje te sturen als het zover is, als Am het daarmee eens is natuurlijk :D

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nope :D had mijn 3 opties voor mijn man op papier gezet, die heeft de betekenissen etc nog een keer nagelezen en toen gekozen en precies de namen die ik ook het mooiste vind, dus beter kan het niet. Hij heeft belooft dat hij niet meer van gedachten veranderd ;)

18. Amethist

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen :D!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedeavond meiden.

Iedereen heeft geloof ik wel een relaxt dagje gehad zo te lezen.
    Wij ook. Beetje uitgeslapen, uitgebreid ontbeten en toen naar de woonboulevard geweest. We hebben op mijn werk even een bed besteld voor Tygo en nieuwe aanvullende bekleding voor de Bugaboo kinderwagen. En bij de Prenatal de hele serie van knuffelspulletjes gekocht voor de baby kamer. Dus goed geslaagd.
    Daarna langs mijn ouders gereden voor een bakkie koffie en zijn we maar gelijk blijven eten. lekker chinees gehaald. mjam!

@Cm, geweldig die schoentjes schattig.

@Eylem, fijn dat de namen nu vast staan. Ben benieuwd. Succes met je tas inpakken...vond dat echt zo'n ramp om te doen. Hoe langer die klaar staat hoe meer je er steeds weer bij propt.

@Akoya, J in het grote bed gaat goed he? Leuk. Ben benieuwd hoe Tygo het gaat doen straks.

@Lm, Ah T op de schaatsen. Grappig.

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: ja J. doet het super in zijn 'grote' bed.
    Jullie goed geslaagd en een fijne zondag 8er de rug, lekker!

Eylem: jeuj, ben heel benieuwd naar de namen!

Spikkel: 7 uur is hier niet vroeg hoor.. zeker niet in tegenstelling tot de gebroken n8en, ben hier zó blij mee.

Caro: ah ok, onze overburen zijn hindoestanen uit Suriname, dus ik snap je helemaal ;)!

Hier nog de sneeuw ingeweest met slee, weer wat leuke foto's gemaakt, toen nog koffie gedronken bij oma van man,ief, daar was sm ook, toen thuis was opgeruimd, tas voor J. ingepakt, gestreken, manlief heeft gekookt, gegeten, opgeruimd en ik zit net. Manlief is J. op bed leggen, ik heb de waterkoker en senseo aanstaan, dus kom maar op met die bankhang-tv-avond!

Fijne avond meiden! xxx

Deel Deze Pagina