@ Jewe: Leuk, lekker geshopt voor de baby! @ Akoya: Lekker dagje zo te lezen. Fijn dat het zo super gaat met J. slapen in het grote bed. Heb je eigenlijk ook zo'n hekje erbij dat hij er niet uit kan vallen? Hm, T. heeft een heel rood naveltje. Ik had al eerder gemerkt dat zijn naveltje snel vies wordt en dan moeilijk schoon te maken is. Hoe kan ik nou het beste zijn naveltje schoonmaken en wat doe ik aan die roodheid?
Nog even wat geshopt voor de kids . Voor A.: Little feet blouse | Meisjeskleding met Mexx rokje | Meisjeskleding En voor T. nog een trui van Noppies, maar daar kan ik nu de link even niet van vinden.
TM; Wauw T ookal aan het schaatsen. Goed hoor ! Jewe; goed geslaagd zo te lezen ! Altijd een lekker gevoel en hmm chinees.. Eylem; oh fijn dat jullie uit de namen zijn.. de baby kan komen he.. ziekenhuistas klaar.. namen klaar... Ak; fijne bankhangavond ! Leker dagje gehad zo te lezen.. Am; oh leuke kleertjes weer zeg.. ! Rood naveltje zou ik denk ik met wat Olie schoonmaken en verder niets aan doen even.
Hier ook wel een lekker dagje gehad. Maar vanmiddag bij vrienden geweest die hebben een 4 mnd oudere zoon. Maar dat was niet zo`n succes. iedere keer als Sanne wat had om te spelen wilde hij niet dat ze eraan kwam. Werd zijn moeder boos dat Sanne er best mee mocht spelen en ging hij huilen en als andere kindjes huilen gaat Sanne dat ook doen.. echt hartverscheurend huilen.. We zijn vrij snel maar weer naar huis gegaan... helaas.
@am: lief T. die lekker tegen je aankruipt, maar wel vervelend van zijn neus, hier ook een klein verstopt mannetje @akoya: ik moet zo lachen om jou, een hele waslijst aan dingen die je gedaan hebt en nog gaat doen "maar verder heb je geen plannen" @lm: lekker je mannetje morgen vrij. @eylem: wat fijn dat jullie eruit zijn. @jewe: klinkt als een lekker dagje
@am: valentijn heeft smetvlekken in zijn nek, ook heel rood en het cb zei dat ik het met babyolie moet insmeren. en dat heeft echt geholpen @kris: jammer dat het geen suc6 was
@ Kris & Pamsie: Olie dus...check! Dank voor de tip dames. @ Kris: Jammer dat het tegenviel bij de vrienden. Zo zeg, A. en T. waren allebei tussen 07.00 en 07.15 uur wakker. Ik heb de box weer naar beneden gedaan zodat ik A. er ook eens in kan zetten als ik T. naar bed breng ofzo. Anders haalt ze elke keer de hele boel overhoop.
Goedemorgen! Vroegertje voor jou Am slim idee om de box weer voor beide kinderen te gebruiken! Hier is het uitslaapweek voor mij mijn man komt elke dag een uurtje eerder uit de nachtdienst, is dan om 6.00 uur thuis en dan neemt hij I. als ze wakker wordt tot een uur of 8 mee naar beneden. HEERLIJK. Vanochtend sliep ze natuurlijk spontaan 'uit' tot 7.00 uur, maar goed. Heb gisteravond de geboortekaartjes besteld dus ben benieuwd hoe de proef (digitaal) eruit komt te zien. Verder vandaag geen idee wat we gaan doen...de wegen zijn hier niet echt schoon dus de auto zal ik maar even laten staan. Straks maar even lopend een boodschapje doen ofzo. Beetje saai wel, maar ja. We hebben geen winterbanden en ik heb geen zin om nog even de auto in de prak te rijden.
@Am slim de box naar beneden zetten! @Eylem lekker hoor uitslapen! @hier, half 9 wakker. vandaag oefenen met foto's maken en misschien ff naar buiten kijken hoe madam het nu vind haha..
Morguh!! Druk weekend gehad, dus nu op mijn werk even snel de tijd gemaakt om bij te lezen Blond taartje was echt super leuk geworden, maar ik ben POEP! vergeten een foto te maken Zaterdag 2 verjaardagen ( kindjes) gehad en gisteren dus die housewarming, wel leuk een druk weekend, maar heb nu weekend nodig om van mijn weekend bij te komen @am: leuke ticker!! kun je tenmiste 2 kids in kwtij Ga ook eens kijken! Ik hou me aanbevolen voor leuke rokjes @lovely: balen dat het gesprek eigenlijk niets opgeleverd heeft!! @akoya: foto haircut: ik ga woensdag mijn best doen een foot te maken @cm: wat een burenavontuur!! Hadden we in deventer ook regelmatig, echt niet tof! Nog goed gesprek gehad volgende ochtend?? @pamsie: wat een beer is valentijn al zeg!! Leuk om te zien!! @kris: oh leuk naar de efteling!! ik heb die aanbieding van rabobank ook gehad, maar kan helaas niet, anders waren we ook zondag gegaan ( de 12de) @eylem: oh ik heb die milka chocolade ook liggen: vanavond maar eens proberen dan bij een kpoje thee @cm: wat een gave laarsjes zeg! kan niet wachten tot g.uusje ook schoenen aan kan ( am: die van jou passen nog steeds niet ) @eylem: whoehoe! de NAAM! wat fijn meis, kan me voorstellen dat dta wel wat rust geeft: ben benieuwd!! @am: leuke kleertjes weer!! Naveltje schoonmaken: in bad lekker weken en dan met wattenstaafje en wat olie? @pamsie: smetvlek in nekje heeft g.uusje soms ook als ze veel knoeit met drinken: bepanthen smeren helpt ook. Doe het vaak maar 1 keer en dan is het alweer weg...
@Am, Handig om de box weer voor 2 te gebruiken. @Eylem, oh lekker uitslaap week. En geboorte kaartje gevonden leuk. Ik kan echt nog niks leuks vinden voor een jongen. @Spikkel, veel plezier met foto's maken. Hier vanmorgen even naar de Vk geweest voor controle. Alles was weer goed en op schema. Hartje klopte ook goed dus we kunnen weer 4 weken vooruit. Daarna maar gelijk even boodschappen gedaan en vanmiddag weer werken.
Goedemorgen! Hier al de boodschapjes gedaan. N.oa heeft net een beker drinkyoghurt op en snoeptomaatjes. Nu zit ze lekker te spelen op het kleed en ondertussen ook te dansen op K3. Multitasken! Haha! Ik zou eigenlijk visite krijgen vanmorgen van Mirjam en Co. maar ze vond het niet zo'n fijn idee met de sneeuw. Dus nu komen zo mijn ouders lunchen. Vond het anders zo sneu voor L.ukas als hij uit school komt met de verwachting dat er visite is en er dan niemand is. En hij vind D. Zo lief! Haha!
@ eylem, fijn dat je man je kan helpen met I. 's morgens! Dat kun je wel goed gebruiken denk ik! @ Am, handig dat je de box nu voor allebei kunt gebruiken. Leuke kleertjes besteld gister! @ jewe, weer door de apk van de vk! Fijn! @ franka, druk weekend achter de rug! Jammer dat je geen foto van de blondtaart hebt gemaakt! Ik was eigenlijk wel heel benieuwd!
@cm: ja ik baal er zelf echt ook goed van: hij was zo leuk geworden!! Maar hij was al in 6 stukken, toen ik me bedacht: sh*t geen foto gemaakt!!
@ Franka: Wat zonde dat je vergeten bent een foto te maken . Lekker druk geweest idd van het weekend. @ Jewe: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. @ Caro: Jammer, maar begrijpelijk dat Mirjam niet komt. Wel leuk dat je ouders nu komen lunchen. Wij moeten ook even een keer afspreken, dan kom ik je kolf terug brengen. Hahaha, ik voer T. tegenwoordig in de kinderstoel, maar net zat A. ernaast, dus hing T. heel de tijd over de rand om naar haar te kijken. Best lastig als je 'm meloen wilt voeren .
Nou, het zal ook vast met de drukte te maken hebben gehad dat ik vergeten ben een foto te maken, voordat we alles in de auto hadden was ik al blij dat ik aan de taart zelf had gedacht Niet echt handig om zo meloen te eten haha Wel leuk dat broer en zus elkaar zo leuk/interessant vinden
@ am, dus nu heeft T. meloen door heel zijn gezicht? Ik had gister ook zoiets. Ik had N.oa in de kinderstoel om haar haartjes te doen, en toen ging S. Steeds heen en weer lopen door de keuken en achter haar bij het raam staan, waardoor zijnheelmde tijd hawr hoofdje alle kanten op draaide. Niet handig als je staartjes probeert te maken!
Goedemiddag! Am: ik maakte J. zijn navel schoon met olie (gewoon body-olie van Weleda). Nee wij hebben geen extra opzetrandje op zijn bed, we hebben het matras van zijn ledikant ernaast liggen. Net zo makkelijk. Goed geshopt Am! Jammer Kris dat het niet zo goed 'klikte' tussen die 2 gisteren. Pamsie: hahaha, kan niet stilzitten hè! Am: dan is de box zeker nog handig! Heerlijk een uitslaapweek voor jou Eylem! Spikkel: ben benieuwd hoe L. het vandaag buiten gaat vinden.. Tis nog erg koud, hier is het nu -4, brrr! Franka: ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! Gaaf een blondtaart.. lekker druk weekend 8er de rug lees ik, nu ff bijtanken. Jewe: fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn! Werkse vanmiddag! Caro: N.oa al aan het multitasken, goed hoor! Begrijpelijk dat Mirjam dan niet komt, ook gezellig; lunchen met je ouders. Is er toch nog visite als L.ukas thuiskomt. Meloenknoeiboel.. das niet echt handig nee.. Maar ja, kleine A. is ook zoooo interessant voor T. Ingrid: waar ben je? Hoe is het op je werk? Begin je je draai een beetje te vinden? Ben benieuwd!