Is dat lekker haha ik hou niet van chocola met sinaasappel Am, ja hier is het inderdaad ook weleens gewoon nee, dat geeft ook niet vind ik....ze moet ook leren dat ze soms zelf moet spelen. Maar als ik bezig ben komt ze eigenlijk nooit 'zeuren' dus denk dat het toch ook wel helpt . Niet aan de chips denken!!!! Elfstedentocht; ik denk dat het wel doorgaat, dit weekend dan wel, anders wordt het hem niet meer denk ik. Zou het wel weer een keer leuk vinden, ga zeker een stukje kijken als ie gereden wordt. Weet nog van 15 jaar geleden dat mensen die om 1 over twaalf 'snachts over de finish kwamen en dan te horen kregen 'ja u bent te laat', echt drama....
Whahahahahaha, ja zeker jammer!!! AM: ssssttt, kwam het gister bij de Jumbo tegen, dus gelijk baileys coffe gemaakt, wat mij eraan herinnert dat ik dus ook nog slagroom heb
@ lz, wat goed van je examen! Lijkt me wel gaaf als er weer eens een elfstedentocht komt! Niet dat ik verder echt iets mee heb, maar je hoort toch elk jaar als het vriest weer de speculaties en zou toch wel leuk zijn als het nu dan echt weer een keer gebeurd! @ lm, sterkte meis! @ am, hier ook lekkere trek! Denk niet dat ik het vol ga houden om niks te nemen, dus zit nu te bedenken wat dan het minst "schadelijk" is! Haha! @ jewe, nou, dat is dan nog iets, dat ze thuis kunnen slapen. Maar wat een ellende verder zeg!
LM: sterkte meis.... Eylem: proef je niet echt, bijna net de ouderwetse baileys Ik zou het ook wel leuk vinden weer een keer, elf stedentocht. Ga wel kijken iig
Oh ja, waarschijnlijk mag l.ukas 5 maart afzwemmen!!! Is nog niet 100% zeker, maar wel erg waarschijnlijk. EN hij is gisternacht weer droog gebleven en het was de eerste keer dat we hem helemaal niet hebben laten plassen. Hij is nu dus al ruim twee weken helemaal droog! IK = TROTS
Dat is het zeker! Ik vind het ook een fijn idee dat hij op vakantie zijn diploma heeft. Hij heeft altijd zo'n last van die bandjes. Schuren onder zijn armen en dan krijgt hij weer eczeem enzo. Drama! Dus het zal echt een hele opluchting zijn als hij dit jaar zonder kan. Hij moet trouwens van ons nog wel door voor zijn B hoor, maar dat volgt meestal redelijk snel op A. Daar zal hij niet weer anderhalf jaar over doen.
Jewe gelukkig kunnen ze thuis slapen! Hoe gaat het nu met je moeder? Eylem hier gaat het zelf spelen ook goed als ik bezig ben. Of ze wil juist helpen. Maar als ik ga zitten om even wat voor mezelf te doen (wat doorlezen, laptop of zoiets) dan komt ze meteen naar me toe om dat ook te doen... Wonder wat fijn dat alles al bijna geregeld is! LZ jeeeej! Je examen weer gehaald! LM sterkte!! CM Wat ontzettend goed dat L al 2 weken droog is!! Moet voor hem ook erg fijn zijn! En super zeg dat hij 5 maart waarschijnlijk mag afzwemmen! Vind zo belangrijk dat ze kunnen zwemmen!
Verplicht? Ik mag hopen van niet. Als A. e/of T. enigzins op mij lijken gaan ze dat b-diploma nooit halen . Tegenwoordig moeten ze met A als best veel volgens mij. Veel meer dan wij vroeger moesten.