Ja ik dacht dat iemand me dat laatst vertelde, maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben. Misschien dat het verplicht gemaakt moet worden ofzo? Ik weet het niet..hihi...
Ja de PVV wilde volgens mij verplicht stellen dat kinderen A en B en verkeersdiploma glen voor ze van de basisschool afkomen. En hebben ze het niet, dan mogen ze niet van de basisschool af!
nou ja die zijn gek. begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het belangrijk dat kinderen kunnen zwemmen. die van mij gaat echt wel snel op zwemles maar dat ze dan niet van school mogen dat gaat er bij mij niet in.
aaaaahaaaaaaa dan is dat misschien wat ik half heb opgevangen....dingdong....typisch geval van de bel horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt hahaha
Was dat niet iets van een KLOK horen luiden??? *piest in broek* Nu slapen, morgen weer werken, blegh! Truste!!
wahahhahahaha ja die ja....oeps nog zon eentje....typisch geval van de klok horen luiden....lalalallalala!
Goeiemorgen!!! Wat is het kouddddddd!!!! Mensen kinderen het was echt geen pretje om de hond uit te laten vanmorgen!
Morning! T. was hier alweer om 07.00 uur wakker *GAAP*. Vandaag maar eens een poging doen om naar de stad te lopen. Ik moet echt e.e.a. hebben en anders moet ik het morgen in mijn pauze allemaal weer halen. Bovendien heb ik wel weer even zin om eruit te gaan.
Goedemorgen! @Wonder kan ik me voorstellen haah @Am veel plezier in de stad! @hier vndaag is mannetje de helft van de dag weg dus lekker aanrommelen, misschien nog ff naar buiten en verder nog geen idee
goeiemorgen meiden hier wel lekker geslapen(gelukkig) voor de rest zo reven naar A toe om handschoenen te brengen zijn handen zijn bevroren die arme schat
Goedemorgen! Nou het is inderdaad goed koud vanmorgen. Brrr. Maar wel lekker rustig weer. Goed idee om er even op uit te gaan Am Hier was I. al om 6.00 uur wakker :x maar gelukkig kwam mijn man 10 minuten later thuis dus toen kon ik weer terug naar bed heerlijk tot 8 uur uitgeslapen. Nu even wat eten, mijn zusje komt straks koffie drinken, ik wil nog even langs de Kruidvat voor wat aanbiedingen en dan zien we verder wel hoe of wat.
ooooh respect!! Ik bevries al bij de gedachte dat ik een stuk moet lopen! Hopelijk hebben we straks iets warmte van het zonnetje...
Ik ga ook wel pas vanmiddag hè, hahaha, 's morgens is het me echt veel te koud. Maar joh, ik zit al binnen sinds het begonnen is zo te vriezen en te sneeuwen. Ik kom alleen buiten om naar mijn werk te gaan en ik ben het zo zat. I'm desperate for some fresh air !
hahahaha ja snap ik hoor! Ik ben vrijwel het hele weekend buiten geweest en dat was heerlijk! Dus groot gelijk!
Ja, ondanks de kou is het met zo'n zonnetje wel lekker. Ik was zaterdag even buiten geweest toen A. op de slee ging. Maar T. lag toen boven te slapen, dus ja, dan blijf je ook geen eeuwen buiten .
@Naar buiten hier is het gewoon kl*te dat L.aetitia gewoon gaat huilen/gillen als ze langer dan 10 minuutjes buiten is. ik ben zelf gek op sneeuw maar ja L aetitia niet..
ah ja das idd wel jammer. E. vond het in het begin ook niet leuk, maar die is er helemaal doorheen. Wel fijn, want over twee weken ziet ze niet veel anders dan sneeuw!