@Wonder haha dan is het inderdaad wel handig dat ze erdoorheen is :d Ik ga vandaag denk ik ook gewoon even weer met dr de sneeuw in.. als heeft ze maar gewoon even een frisse neus
Morguh meiden, @akoya: lekker genoten van J. gisteravond?? @spikkel: hoop dat L. gezelliger wakker is geworden vandaag!! @wonder: leuk! e. van de heuvel af op de slee! moet ze toch T. eens leren Die komt buiten en begint al met 'koud, koud!' @jewe: oh nee meis, wat een drama bij je ouders met die gesprongen waterleiding!! hoop dat j.eroen de boel enigzins mee heeft kunnen opruimen! @alleen spelen: hier ook niet echt, kan het wel, maar niet de hele dag: komt veel laten zien enzo... @am: haha goede verkoopdag gehad dus @ka: beterschap voor de kleine L! @elfstedentocht: van mij mag het wel weer zomer worden hahaha! @lz: gefeliciteerd met je examen!! @lm: veel sterkte meis! @cm: whoehie! goed van l.ukas zeg! en dan ook nog mogen afzwemmen: super!! @tijmen doet britt: ja!! die was vanochtend ook op de radio bij giel! echt leuk om te horen! Hier: gisteravond van half 9 tot half 11 op de bank liggen slapen, daarna maar naar bed toe gegaan en werd ik er om 7.15 uit gehaald door malief....zucht: ik ben zoooo moe, hoest me de hele dag kapot zeg!
@ Wonder: Oh ja, jullie gaan naar Oostenrijk toch? Met z'n 4-tjes? @ Franka: Balen dat je zo moe bent en zo aan 't hoesten bent. Ik ben nog geeneens aangekleed. Normaal zorg ik altijd wel dat ik aangekleed ben voor de kinderen wakker worden, maar het was zo vroeg vanmorgen... Nou ja, zo eerst maar eens koffie drinken en dan ga ik me daarna wel aankleden hoor. We gaan toch pas vanmiddag de deur uit.
ja en mijn ouders, broer en schoonzus gaan ook mee. Dus we gaan wel met een heel gezelschap. Zin in! Ik ben ook nog niet echt aangekleed hoor. Heb zat in huis te doen, dus het aankleden kan wel ff wachten hahaha
Wonder, waar gaan jullie eigenlijk precies naartoe? Spikkel wat vervelend dat L. het niet leuk vindt buiten! Am lekker relaxt dagje toch zo Franka wat vervelend dat je zo'n last hebt van dat hoesten Ohhhh het is ECHT koud. Ben net even buiten geweest maar I. maar brrrrrrrr. Nu gaan ze hier de waterleiding doorspoelen dus er staan 4 man in mijn minikeuken, hoera. En ik had hem net gisteren helemaal schoon . Nou ja als ze maar klaar zijn voor I. naar bed moet straks...
we gaan naar Fendels in het Kaunertal....Willkommen in Fendels - Schiurlaub Tirol Oberland Ski Skiurlaub Gletscher Wandern Sport Komen we al 25 jaar dus het is een soort van thuiskomen... ooh lekker is dat ...net de keuken schoon komen er mannen in je keuken...en mannen in je keuken staat garant voor puinhoop in je keuken!
Wauw, ziet er supermooi uit! Ga je dan ook skieeen, of hoe doe je dat met N.? S. skiet zeker al wel als jullie elk jaar gaan? Ja een puinhoop zal het wel worden, zucht, hoop maar dat mijn man niet wakker wordt van de herrie want die slaapt ook pas 3 uurtjes.
ik zie nu net de foto's van beyonce op telegraaf.nl, maar toch twijfel ik ook of ze wel echt zwanger is geweest....weet niet waarom...maar ik twijfel echt.
Ja R. en ik gaan om de beurt skiën en S. gaat dit jaar voor het eerst op de skies. Vorig jaar zijn we niet geweest want toen waren ze allbei te jong...maar nu gaat het er echt weer van komen. aaah ja zou idd super sneu zijn als je man wakker wordt.
Wat is er dan, heeft ze een mk gehad? Even gemist... Oh leuk dat S. voor het eerst gaat skieen! Ik heb nog nooit geskied, nou ja 1 keer op een baantje, lijkt me best leuk om te kunnen maar denk echt dat als je het niet als kind leert het heel lastig is....ook omdat je dan veel banger bent om te vallen.
nee ze heeft net een kind gehad, maar tijdens haar zwangerschap waren er al speculaties of het echt was of niet. Nu zie ik de foto's van na...en al je ziet hoe ze eruit ziet dan slaan bij mij de twijfels ook toe..
Am weet je zeker dat je naar buiten wilt !! het is echt cold cold cold niet te geloven T die ging natuurlijk weer krijsen van de kou omdat hij zijn wanten had uitgetrokken en ze niet aan wou totdat ie het natuurlijk koud kreeg aan zijn handen maar toen was het kwaad al geschied zijn handjes waren natuurlijk steenkoud
ohhhh er zitten hier een paar leerlingen DOM te kletsen! Het gaat over stereotypen: Jongen tegen meisje: J: Dat is een stereotype! M: Wat is dat, een stereotype? J: Nou eh, hoe leg ik dat uit, zoiets als een hollander die kaas eet. M: Ik lust al geen kaas, dus hou maar op! J: Nee! Niet dat jij kaas eet, maar dat is een stereotyp! M: Dat heeft toch niets met muziek te maken? Stereo is toch muziek? J: Nehee! Net zoals een luie mexicaan enzo, heeft niets met muziek te maken! En dan op de toon waarop het gaat, echt ongeloofelijk...
L is echt ziek. Heeft vanmorgen ook koorts en haar romp zit helemaal onder de rode vlekjes. Ze drinkt ook heel slecht en wil niks. Arm kind! E is heerlijk aan het spelen nu. Kan zelfs achter de laptop haha. Moest even de toeslagen nakijken. Kreeg een gigantische rekening van de kinderopvang van 2 maanden en krijg nog steeds maar 100 euro toeslag........ Maar per februari krijgen we eindelijk de normale toeslag. Eylem balen van alle mannen in je schone keuken! Wonder leuk skiën!! Ben benieuwd wat S ervan vindt! En het is koud buiten!! Het is hier -12! Brrrrrrrrr
@ka: zucht ook al zo'n lekkere service van de BD! Gelukkig krijgen jullie binnenkort de goede verrekening! En die L: arm schaap! 5de of 6de ziekte misschien of waterpokken?
wonder inderdaaad de zwangerschapskilo niksmeer van te zien al moet ik wel zeggen je ziet het bij me s.z ook niet meer!! die heeft z'n sluitlaken om gehad
@Ka wat sneu dat l ziek is zeg! Beterschap! Bd praat me er niet over. Jak lig elk jaar weer in de clinch met die mensen.. @Franka haha leuk dialoog hahaha @hier laetitia ligt op bed, ben benieuwd of ze gaat slapen manlief is weg die komt vanmiddag pas weer ergens eind van de middag terug, eerste was staat aan. en verder ga ik vandaag maar lekker rommelen inhuis
@ Wonder: Zo, dat ziet er heerlijk uit zeg waar jullie heen gaan! @ Ka: Arme L. . -12 , hm, de twijfel om nog even naar buiten te gaan slaat nu toch wel toe... @ Beyonce zwanger: Nou ik zag de foto's ook en ik vroeg me idd ook gelijk af of ze wel echt zwanger is geweest. Helemaal omdat daar natuurlijk al over gespeculeerd werd. @ Franka: Hahaha, puberpraat. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik zelf vroeger ook zo'n vreselijk puber ben geweest .
Pfff, A. drinkt haar melk zo slecht de laatste tijd. Nu zit ze weer uit de tuitbeker sap te lurken ipv haar melk op te drinken . EDIT: Oh, ze wisselt het af zie ik -> slokje sap, slokje melk. Brrrr